penktadienis, sausio 07, 2005

Apie mėšlą ir kraują

O toliau mūsų programoje – mėšlas, ugnis ir kraujas”,- giedru veidu praneša televizijos laidos vedėjas, ir suprantu, kaip tiksliai jis nusako visą mūsų televiziją. Pasakyčiau dar konkrečiau – šūdas ir kraujas, na šiek tiek ant viršaus pabarstoma sentimentų, kažkiek teisingumo imitacijos, kažkiek politikos – ir patiekalas mūsų smegenims jau garuoja.
Jau suprantu, ko taip iš ryto galvą skauda…

5 komentarai:

Anonimiškas rašė...

!!!Tai esi TU, ne mes!!!
If you can't change the world change yourself...

Anonimiškas rašė...

tai isjunk ir ismesk pro langa, uzuot verkslenes
--opit

Linas rašė...

Gyveni, žmogus, mokaisi, mokaisi, o aš esu -aš, tiksliai pasakyta.

+ simonas rašė...

vakar, bešvenčiant mano žmonos 30-metį priėjom panašių išvadų. humoras, okupuojantis eterį, pasidaręs toks lėkštas, kad graudu, o ko nors įdomaus taip ir neparodo. internetas mane jau seniai džiugina žymiai labiau, nei TV. čia praleidžiu gerokai daugiau laiko poilsiaudamas, nei prie teliko...

Anonimiškas rašė...

Išmokite anglų, įsiveskite kabelinę, ir šiaip nežiūrėkite visokio šlamšto :-) na internetas irgi turi savu + ir -.