pirmadienis, gruodžio 27, 2004

Džedajaus kelias VII

Epizodas 7. Kelionė

Nežinau, ar pagalvojote kada, kad tiesa gali būti asmuo?
Man ši mintis visada buvo absurdiška – kažkas panašaus kaip per moksleivių vaidinimus balta drobule apsigaubęs personažas. Niekaip negalėjau susitaikyti su šia mintim. Matot, kai imi ieškoti, turi rasti ir priežastį, šaltinį, kitaip paklysi bevaikščiodamas iš vienos pusės į kitą. Dvasingumas dvasingumu, o niekaip kitaip ir nesuvesi. Savaime aišku, ko beklausi, visi atsakys, kad galutinė ir neginčijama tiesa yra Dievas. Tai yra kažkur toli esantis, nematomas ir nepasiekiamas dvasinis asmuo.
Ar tai reiškia, kad tiesos realiai nėra?
Ar tai reiškia, kad tiesios neįmanoma pasiekti?
Nežinau, kur būtų nuvedę dvasiniai ieškojimai, jei ne Biblija, kuri labai įdomiai pasakė:”Aš esu kelias, tiesa ir gyvenimas”. Tokie buvo mano perskaityti Jėzaus žodžiai.
Turiu pasakyti, kad visa mano esybė protestavo prieš tai, kad tiesa gali būti realus asmuo, t.y. Dievas, kuris atėjo kūne. Ir vis dėlto tai buvo taip.
Mano džedajaus kelias vis dar tęsiasi, aš radau baltą šviesą ir radau jėgą, kuri duoda jėgą gyventi, tačiau tai yra kelionė, kelionė paskui asmenį, kelionė su asmeniu, kuris yra tiesa.
Rašyti apie džedajaus kelią baigiau, keliauti - ne.

Komentarų nėra: