trečiadienis, gruodžio 15, 2004

Džedajaus kelias V

Epizodas 5. Psichologija.
Ach taip, aš apie baltą spalvą. Matot brangieji, pasaulis gali pasiūlyt visą spektrą – Biliūno “Kliudžiau” pravirkdys, ”12 kėdžių” pralinksmins, rytų mokymai pamokys kvėpuoti ir mylėti save, žodžiu, visas spektras kaip ant delno.
Vienintelio dalyko tu nepamatysi – būtent baltos spalvos, kurioje gyvena Jėga. Aš tai supratau susidūręs su psichologais ir ekstrasensais. Beje, labai juokingas yra psichologų žurnalo pavadinimas”Psichologija Tau”. Išversiu – tau, bet ne man. Kaip galima pasitikėti psichologu, kuris pats 5 kartus vedęs? Šio žmogaus gyvenimas kiauras kaip tarka, o jis bando pasakoti, kaip reikia gyventi šeimoje? Arba psichologe, kuri pati gyvena pusiau depresinėje būsenoje? Arba ekstrasense, kurios tyros akys, bet plėšri piniginė?
Ir tie, ir tie, puikiai gali išnarstyt praeitį, gali parodyk, kur glūdi nesėkmės, bet jie neturi jėgos pakeisti mano gyvenimą.
Jie neturi jėgos.
Ar tai reiškia, kad aš visą gyvenimą taip ir nugyvensiu mažėjančia trajektorija? Kai apie tai susimąsčiau, sukilau. To būti negali, aš nenoriu gyventi taip, kaip nenoriu, o pasirodo, kad didžiausias kliuvinys esu aš pats.
Taigi didžiausias klausimas tapo kaip man pačiam išsivaduoti iš savęs. Ar yra tokia jėga, kuri gali tai padaryti. Man nebepakanka dailinti fasado, man reikia naujo namo. O tai gali būti tik balta šviesa. Tiesa, suvoki ir tai, kad įžengęs į tą šviesą turėsi palikti visą purvą, kuri ankščiau vertinai, kaip papuošalus. Suvokiau ir tai, kad ši psichologija skirta man, ne kitiems.

Komentarų nėra: