trečiadienis, vasario 03, 2010
Ar reikia laikytis 10 Dievo įstatymų?
Klausimas gali skambėti paradoksaliai ir tai daugeliui yra suklupimo akmuo, daug sumaišties ir nesupratimo.
Pavyzdžiui,”Katalikų bažnyčios katekizmas".Skirsnis "Dekalogas privalomas" - tvirtina
2072 Punktas. "Kadangi Dešimt įsakymų išreiškia pagrindines žmogaus pareigas Dievui ir artimui, savo esme jie yra svarbūs įpareigojimai. Jie nė kiek nekinta ir galioja visada ir visur. Niekas negali nuo jų atleisti".
Tačiau tai nėra tiesa, nepaisant to, kad skamba kilniai ir net “privalomai”.Tai klaidinimas.
Krikščionis nesilaiko nė vieno iš Senojo Testamento įstatymų, nes gyvena Naujojo Testamento ir naujos sandoros laikais. Laikytis įstatymo tai kaip nuogam viduržiemyje ledą su kirviu kapoti - nei upės išlaisvinsi, nei pats sušilsi.
Štai ką sako Biblija:
1 Kam buvo reikalingas įstatymas?
Įstatymas buvo reikalingas tam, kad žmogus pažintų, kas yra nuodėmė. “Aš nebūčiau pažinęs nuodėmės, jei nebūtų įstatymo”,- rašo apaštalas Paulius.
Įstatymas, tame tarpe ir vadinamųjų 10 įstatymų, nė vieno žmogaus neišgelbės.
“įstatymo darbais Jo akivaizdoje nebus išteisintas nė vienas žmogus. Per įstatymą tik pažįstame nuodėmę”.Romiečiams 3;20
2.Kokia buvo paskirtis įstatymo?
Biblija sako, kad tai buvo “aukėtojas, vedęs prie Kristaus”.
3 Ar įstatymas turi pabaigą?
Taip. Jis turi pabaiga.”Nes įstatymo pabaiga – Kristus, išteisinimui kiekvieno, kuris tiki”. Romiečiams 10;4
4.Kada įstatymas baigėsi?
Kai Jėzus ant kryžiaus pasakė “Atlikta” ir šventyklos uždanga perplyšo. Jėzus savo kūnu sunaikino įstatymą.
5.Ar visas įstatymas buvo panaikintas, ar dekalogas paliktas?
Biblija sako – panaikintas visas. “savo kūnu panaikinęs priešybę – įsakymų Įstatymą su jo potvarkiais”, Efeziečiams 2;15
Taigi trumpai tiek, o kaip mes tai priimam? Krikščionybė nėra gyvųjų, tai priėmusiųjų Kristaus mirtį tikėjimas, todėl įstatymas negalioja. Krikščionis miršta įstatymui ir prisikelia Kristui.
Biblija sako "Ar nežinote, broliai, – aš kalbu žinantiems įstatymą, – kad įstatymas galioja žmogui, kol jis gyvas? ". Romiečiams 7;1
“Bet dabar, numirę įstatymui, kuriuo buvome surišti, esame išlaisvinti iš jo, kad tarnautume nauja dvasia, o ne pasenusia raide”. Romiečiams 7;6
Ar tai reiškia, kad galima vogti, žudyti, paleistuvauti?
Na nemačiau nė vieno mirusio vagiant.
Ar reikia mokyti įstatymo?
Įstatymas skirtas nuodėmei atskirti, todėl Biblija sako
"O mes žinome, jog įstatymas geras, jeigu kas teisingai juo naudojasi, suprasdamas, kad įstatymas nėra skirtas teisiajam, bet nusikaltėliams ir neklusniems, bedieviams ir nusidėjėliams, nešventiems ir šventvagiškiems, tėvažudžiams ir motinžudžiams, žmogžudžiams,
paleistuviams, homoseksualistams, vergų pirkliams, melagiams, priesaikos laužytojams ir viskam, kas priešinga sveikam mokymui pagal palaimintojo Dievo šlovingąją Evangeliją, kuri man yra patikėta".
1Timotiejui 3;4 -11
Reziumuojant labai aišku, kad Evangelijos žinia daug kur iškreipiama - užuot sakę priimti žmonėms Kristaus mirtį ir patiems tapti mirusiasi, jie verčia juos laikytis įstatymo, kuris nė vieno žmogaus neišgelbėjo, nepadarė tobulo. Taigi, žmonės visą gyvenimą taip ir lieka tais, kuriems tas įstatymas ir skirtas "nusikaltėliams ir neklusniems, bedieviams ir nusidėjėliams, nešventiems ir šventvagiškiems, tėvažudžiams ir motinžudžiams, žmogžudžiams,paleistuviams, homoseksualistams, vergų pirkliams, melagiams"...
Tuo pačiu beverte paverčiama pati Kristaus auka.
Ar dar norite laikytis įstatymo ar girtis, kad laikotės?
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
35 komentarai:
Tikrai, Linai, gerai cia viska isdestei apie tuos apeiginius istatymus, kuriu tikslas- Kristus.
Bet siulyciau dar giliau panagrineti Dievo Zodi, kad ateitu toks supratimas, kuris nebekeltu tokiu klausimu:
"O apie ka cia rasoma?"
Pavyzdziui kad ir Apr.14,12 "Cia pasirodo istverme sventuju, kurie laikosi Dievo isakymu ir Jezaus tikejimo!"
Turi reikalo su fariziejumi :)
Teisingai Arūnai, klausimų daug ir vienu trumpu skirsneliu neatsakysi.Tai ne tik apeiginiai, vias įstatymas buvo panaikintas. Biblija rašo:"O gal tikėjimu panaikiname įstatymą? Jokiu būdu! Priešingai, mes įstatymą įtvirtiname".
Reiktų tada rašyti apie tai, kad buvo nauja sandora ir nauji įstatymai.
Mato 5:17-19
Nors be abejo,manau,cia eina kalba ne apie akla vykdyma.Labiau gal cia tinka pasakyt apie tai,kad Dievas nekart zadejo duoti zmonems sirdi kuri pati vykdys Jo istatyma,ideti i musu tokia sirdi Savo istatymus ir ji juos vykdys-tik,mano nuomone,tai jau nebus prievole,o savanoriskai,is meiles.Greiciausiai tokia sirdis tiesiog kitaip negales-tai bus jos naturalus stovis.Pvz Psalmiu 119:92 sako:Jei Tavo įstatymu nesigėrėčiau, seniai būčiau žuvęs.
Tad istatymas islieka,ir be to visas iki paskutines raideles,kaip sako Jezus.Tik jo vykdymas pasikeite su Jezaus atejimu.Tai daugiau nebera raide.Is kitos puses,galima pasakyt,kad ta raide visgi irasyta jau musu tikinciuju sirdyse.Tai-meile.Dievui,artimui ir pan.Myledami ivykdome visa istatyma iki paskutines raideles.Visada,kai nemylime,atsisakome vykdyti ta istatyma.Zinoma,ta meile nera teorine,bet pasireiskia labai ivairiai ir be to praktiskai.Nelygu kokia situacija.Nu mano galva va taip:).
o aš nesuku sau galvos dėl įstatymo, elgiuosi kaip Dvasia veda, kartas nuo karto patikrindamas Biblijoj ar tikrai teisingu keliu einu ir de facto - kol kas Dvasia nebuvo manęs pavedusi :) taigi manau kad įstatymas skirtas krikščioniui ne stropiam sąmoningam vykdymui bet pasitikrinti ar jis tikrai Dvasios vedamas teisingu keliu ar jau emocijų į lankas.
Manau, Olgerdas ir Kestutis puikiai papildė, kas netilpo.
Įstatymas buvo įrašytas akmeninėse plokštėse plokštėse ir keliavo palapinėje(žmogaus kūne), o Dievas pasakė -išimsiu akmeninę širdį.
Be to, duotas Mozei du kartus, vieną kartą sudaužė plokštes - parodo, kad viena sandora bus panaikinta.
Ar avis galvoja apie tai, kaip jai daugiau vilnos užauginti?
Gal.5:22 Bet Dvasios vaisiai yra meilė, džiaugsmas, ramybė, kantrybė, malonumas, gerumas, ištikimybė,
5:23 romumas, susivaldymas. Tokiems dalykams nėra įstatymo.
5:24 Ir kurie yra Kristaus, tie nukryžiavo kūną su aistromis ir geismais.
Tit.2:14 Jis atidavė save už mus, kad išpirktų mus iš visų nedorybių ir nuskaistintų sau ypatingą tautą, uolią geriems darbams.
EFez.2:8 Nes jūs esate išgelbėti malone per tikėjimą, ir tai ne iš jūsų - tai Dievo dovana,
2:9 ir ne dėl darbų, kad kas nors nesigirtų.
2:10 Mes esame Jo kūrinys, sukurti Kristuje Jėzuje geriems darbams, kuriuos Dievas iš anksto paskyrė mums atlikti.
yra kelio vidurys ir kraštutinumai, nieko neatimkite ir nepridėkite, nes
2Tim.3:16 Visas Raštas yra Dievo įkvėptas ir naudingas mokyti, barti, taisyti, auklėti teisumui,
3:17 kad Dievo žmogus taptų tobulas, pasiruošęs kiekvienam geram darbui.
Mt.5:27 "Jūs girdėjote, jog protėviams buvo pasakyta: 'Nesvetimauk!'
5:28 O Aš jums sakau: kiekvienas, kuris geidulingai žiūri į moterį, jau svetimauja savo širdyje.
Noriu taip pat atkreipti dėmesį, į dvasine puse, biblijoj moteris taip pat baznycios simbolis.
ir galima svetimauti su baznytiniais mokymais, kurie is konteksto isima tai kas jiems naudinga.
Izraelis valgė visa avineli, o ko nesuvalge turejo sudeginti ugnyje.
Kai valgome vista ir randame kaulu, vistos neismetam, bet kaulus atidedam i sona, taip pat nereikia išmesti Žodžio, ko nesuprantate, sudekinkite maldoje ir eikite toliau, o Dievas laikui atėjus apreikš jei esate nuoširdus ir trokstate teisingumo savo gyvenime, nepasitikėkite zmogumi- savo intelektu, nes jis tikrai paves, tiesiog valgykite Avinėlį.
Tai tiek draugai.
Prieštaraujate Biblijos mokymui darydamas tokias interpretacijas, kokios jums patinka:
"Taigi trumpai tiek, o kaip mes tai priimam? Krikščionybė nėra gyvųjų, tai priėmusiųjų Kristaus mirtį tikėjimas, todėl įstatymas negalioja. Krikščionis miršta įstatymui ir prisikelia Kristui.
Biblija sako "Ar nežinote, broliai, – aš kalbu žinantiems įstatymą, – kad įstatymas galioja žmogui, kol jis gyvas? ". Romiečiams 7;1
“Bet dabar, numirę įstatymui, kuriuo buvome surišti, esame išlaisvinti iš jo, kad tarnautume nauja dvasia, o ne pasenusia raide”. Romiečiams 7;6"
Biblijoje sakoma:
Lk 20,36 Jie taip pat nebegalės ir mirti, nes, būdami prisikėlimo vaikai, bus lygūs angelams ir bus Dievo vaikai.
Lk 20,37 O kad mirusieji prisikels, nurodė ir Mozė pasakojime apie krūmą, kur jis Viešpatį vadina 'Abraomo Dievu, Izaoko Dievu ir Jokūbo Dievu'.
Lk 20,38 Taigi Dievas nėra mirusiųjų Dievas, bet gyvųjų, nes visi Jam gyvena'.
Lk 20,39 Tada kai kurie Rašto žinovai atsiliepė: 'Mokytojau, Tu gerai pasakei!'
Ar laiške Romiečiams kalbama apie fizinę mirtį įstatymui?:)
Ne, žinoma, kad kalbama apie dvasinius dalykus.
Tačiau jūs save vadindamas numirėliu kūniškąja - tarsi tiesiogine prasme.
"Na nemačiau nė vieno mirusio vagiant." - baisiai jau tiesiogiai skamba.
Nesuprantu tik vieno dalyko. Reiškia teigiate, kad galima elgtis priešingai įstatymui, jei jau laikai save "mirusiu"?
Žinoma, kad niekas neturi teisės elgtis priešingai įstatymui. Per įstatymą pažįstame blogybes, tačiau žinojimas nereiškia, kad jį vykdome ar galime įvykdyti.
Įstatymo vykdymą užtikrina tik tai, kad mirštame kartu su Kristumi įstatymui, ir tai ką Olgerdas parašė .
Kodėl teigiate, kad jis panaikintas, o vėliau kalbate kas užtikrina vykdymą?
Tai apsispręskite ką reiškia "panaikintas".
Jei jis panaikintas, reiškia už jo nesilaikymą - laužymą nėra jokios bausmės, žmogus neįpareigotas jo laikytis.
Juk užtenka pasakyti, kad malone, o ne darbais esame išteisinti.
Na aš gi aiškiai parodžiau, kad Bibija sako - įstatymas galioja gyviesiems o ne mirusiems.
Teisingai Linai rasai:
"Žinoma, kad niekas neturi teisės elgtis priešingai įstatymui. Per įstatymą pažįstame blogybes, tačiau žinojimas nereiškia, kad jį vykdome ar galime įvykdyti."
Ivykdyti istatymo mes tikrai negalime. Ji ivykde Kristus mirdamas uz mus. Nebereikia daugiau aukoti "jokiu purpleliu".
Teisinga Olgerdo mintis:
"tai jau nebus prievole,o savanoriskai,is meiles. Greiciausiai tokia sirdis tiesiog kitaip negales"
Tad ar mes turime teise elgtis priesingai istatymui? Ar galime tureti kitu dievu? Ar galime zudyti,vogti...? Ar galime nelaikytis sabo (sestadienines poisio dienos)?
Mes, krikscionys, negalime to nesilaikyti, nes tuos istatymus irase i musu sirdis. Bet jei paslystam,tai mums tereikia su atgaila kreiptis i musu isgelbetoja Kristu, kuris visiems laikams ir tik viena karta numire uz musu nuodemes.
Svarbiausias Kristaus istatymas yra meile Dievui ir artimui. Todel neuzmirskim myleti ne tik aplinkinius(antroji dekalogo puse), bet ir Dieva (pirmoji dekalogo puse). Jis iesko slovintoju dvasia ir tiesa.
P.s. kazkodel niekas nenorit pasidalinti mintimis apie Apr.14,12 :)
"Cia pasirodo istverme sventuju, kurie laikosi Dievo isakymu ir Jezaus tikejimo!"
Apr.14:12
"Cia pasirodo istverme sventuju, kurie laikosi Dievo isakymu ir Jezaus tikejimo!"
Per didiji suspaudima bus dvi kategorijos sventuju,-tai zydai,kurie laikysis Dievo isakymu, ir tikintieji,kurie tures Jezaus tikejima.
Dėl Apr 14:12
Šventosios Dvasios patepimas gaunamas per tikėjimą Jėzumi Kristumi, ir Dvasios pakvietimą į savo širdį, kai esi pradedamas vesti Šventos Dvasios tu automatiškai vykdai Įstatymą ir jo vykdymas tampa tarsi pasąmoninė natūrali tavo elgsena, ir kuo labiau leisies Dvasios vedamas, tuo tiksliau įvykdysi įstatymą, o sekti Dvasią, patikėkit manim, reikia ir ryžto, ir tvirto apsisprendimo, ir ištvermės, ir užsispyrimo :) taip va ir išsipildo šie Biblijos žodžiai :)
Tadai, nebedaryk, buk geras copy-peis, kalbėk į temą ir savo žodžiais. Sakaiu, kad Branhamo čia nebus. Tai galutinis verdiktas ir nekeičiamas:)
Kestuciui,pries aiskinant Apr 14:12,pirma reikejo bent perskaityti ta skyriu,kad suprasti,apie kokius ivykius ten yra kalbama,ir koks ten laikotarpis.14 sk.Didziojo suspaudimo metu likusiems sventiesiems bus reikalinga istverme,kad isstoveti pries Antikristo persekiojima.D.suspaudimo metu bus dvi kategorijos sventuju,-tai zydai,kurie laikysis Dievo isakymu,ir tikintieji,turintys Jezaus tikejima.Apie patepima cia net neina kalba,nei apie Dvasios sekima...
Arūnai, ar tenkina Judo atsakymas, ar turite kitokį manymą?
As manau, zydu judaizmo epocha baigesi Kristaus mirtimi, nes juos Dievas buvo issirinkes, kad jie liudytu apie Ji visam pasauliui. Dabar sis vaidmuo kartu su krikscioniskais zydais yra skirtas mums, buvusiems pagonims. Aisku, dar laukiamas didelis zydu atsivertimas i Jezu Kristu baigmes metu. Be to, idomu ar dar yra zydu, kurie laikosi istatymo aukodami aukas?
Dan.9,25-27 aiskiai zydams buvo pasakyta, kad ateis Pateptasis Vadas ir bus sustabdytas atnasavimas. Istatymas Kristaus mirtimi bus ivykdytas, uz nuodeme nebereikes auku.
Visi zydai turejo priimti Mesija, t.y. tapti krikscionimis. Ir mums,pagonims, buvo paskelbta butent tokia Evangelija.
Todel nesuprantu, is kur Apr.14,12 atsiranda pries daugiau kaip 2000m. gyvene zydai-judejai, kurie suspaudimo metu rodo istverme, laikosi istatymo,t.y. uz nuodemes aukojantys aukas?
Man atrodo, kad ju ten nera.
Sugriztant prie dekalogo temos, tai daug rasto vietu aiskiai rodo, kad tebera istatymas.Pvz.:
1Jn.3,4 "Kiekvienas, kuris daro nuodeme, lauzo istatyma, nuodeme- tai istatymo lauzymas."
Tik istatymas,kuris nese mirti, per Jezu tapo laisves istatymu Jok.2,10-12. "Dabar, priimdami Kristu esame pasaukti amzinajam gyvenimui, o ne mirciai".
Todel dekalogo negalima ignoruoti ir atmesti
Rom.3,31 "O gal tikejimu mes panaikiname istatyma? Nieku budu! Priesingai, mes istatyma patvirtiname".
Rom.2,13-15 "Teisus Dievo akyse juk ne istatymo klausytojai, teisus bus pripazinti istatymo vykdytojai. Kai jokio istatymo neturintys pagonys is prigimties vykdo istatymo reikalavimus, tada jie, neturintys istatymo, patys sau yra istatymas. Jie parodo, kad istatymo reikalavimai irasyti ju sirdyse, ir tai liudija ju sazine bei mintys, kurios tai kaltina, tai teisina viena kita..."
Arūnas:"Todel nesuprantu, is kur Apr.14,12 atsiranda pries daugiau kaip 2000m. gyvene zydai-judejai, kurie suspaudimo metu rodo istverme".
Na Arūnai, greit suprasi, kai žydai atstatys šventyklą ir vėl ims aukoti. Viskas jau paruošta - planai, indai, rūbai:)
Ir pasižiūrėk geriau, aukojimą ne Kristus sustabdys, bet tas, kuris sėsis į sostą vaizduodamas dievą.
"Jis sudarys sandorą su daugeliu vienai savaitei. "Savaitės viduryje sustabdys aukų aukojimą ir ištuštins šventyklą, kad galėtų pripildyti ją bjaurysčių, kol sunaikintojui ateis numatytas galas”". Danieliaus 9;27
Linai, del Dan.9,27 , pirmiausia reikia ziureti i visa 70 sav. pranasyste. O ten trumpai rasant (turbut suprasi) gaunasi grazi formule 7+62+1=70 Dan.9,25-27. Ta viena sav. eina iskart po Kristaus mirties. Apie tai liudija ir Dan.11,31 Mt24,15 Mk13,14 . Jeruzales sventykla buvo sunaikinta apie 70 metus Romos kariuomenes.
As suprantu, kad daug pranasysciu turi atsikartojancias prasmes. Bet kad si 70 sav. pranasyste atsikartos ateityje yra gana toks slidus reikalas, nes reiketu ismesti pateptojo vado nuzudyma.
Aplamai, kas vyks ateityje as labai atsargiai i tai ziuriu.
Nelabai suvokiamas butu Dievo planas atstatyti sventykla, atmesti Kristaus auka, kai aiskiai pasakyta Jezaus del sventyklos, kad neliks "akmens ant akmens" .
Ir Sventyklos uzdanga jau perplyso :)
Nelabai aš linkęs į pranašystčių aiškinimą, kaip ir rašai, slidus reikalas:) "Nelabai suvokiamas butu Dievo planas atstatyti sventykla, atmesti Kristaus auka, kai aiskiai pasakyta Jezaus del sventyklos, kad neliks "akmens ant akmens" .
Ir Sventyklos uzdanga jau perplyso :)"
Prielaida neteisinga, mano galva. Šventykla ne tam, kad atmesti auka, tai galutinis etapas parodyti, kas yra Karalius.
Ir tai susiję su finaline kova del išrinktosios tautos.
Kitaip, kai šventyklos uždanga perplysta, Dievui nėra tikslo parvesti Izraelį namo(o parvedė), bet seka tokia.
Izraelis parvedamas
Šventykla atstatoma
Ateina antikristas sakydamas "taika, taika"
Sedasi šventykloje
Teroras
Grižta Kristus ir visas izraelis rauda, nes jie priėmė žmogų, o buvo atmetę Karalių.
Idomi pranasyste!
Man, kaip fariziejui, butu idomu suzinoti kur apie tai raso Sv. Rastas :)
nu kur jau man su 7da mokymu grumtis, bet Bibliją turiu, galiu paskolinti, jei įdomu:)
parašsysiu veliaus apie tai.
Na Arūnai, Izraelis yra galutinis mūšis, laike romiečiams sakoma "Aš nenoriu, broliai, palikti jus nežinioje dėl šios paslapties, – kad jūs per aukštai apie save nemanytumėte: dalis Izraelio užkietėjo, kol įeis pagonių visuma,
o tada bus išgelbėtas visas Izraelis... Rom11;26
Taigi, pagonys sueina, arka užsidaro, tada imamasi Izraelio, laikrodis tiksi, įvykiai vystosi:) Danieliaus 70 savaičių yra numatytos žydų tautai, prasidės eschataloginis mūšis
jei trumpai viskas sudėta čia
Mes prašome jus, broliai, dėl mūsų Viešpaties Jėzaus Kristaus atėjimo ir dėl mūsų surinkimo pas Jį:
nesiduokite taip greitai nukreipiami nuo sveiko proto ir įbauginami ar dvasia, ar žodžiu, ar neva mūsų parašytu laišku, esą Kristaus diena jau atėjo.
Tegul niekas jūsų neapgauna kuriuo nors būdu! Pirmiau turi ateiti atkritimas ir būti apreikštas nuodėmės žmogus, pražūties sūnus,
prieštarautojas, kuris išaukština save prieš visa, kas vadinama Dievu ar garbinama, ir pats sėdasi kaip Dievas Dievo šventykloje, rodydamas save esant Dievu.
2Tesalonikiečiams 2;4
Kada ateis Viešpaties diena?
kai pasirodys prieštarautojas, nuodėmės žmogus.
Ką jis darys?
Atsisės kaip Dievas Dievo šventykloje
Taigi, Arūnai, norint atsisėsti, turi būti kur atsisėsti:)
Todėl trečia šventykla bus pastatyta.
Toliau apie Danieliaus 70 savaičių.Jos yra numatytos tautai - Izraeliui. čia paskutinės savaitės pusė - nutraukiama auka.
"Savaitės viduryje sustabdys aukų aukojimą ir ištuštins šventyklą, kad galėtų pripildyti ją bjaurysčių, kol sunaikintojui ateis numatytas galas”". Danieliaus 9;27
Tagi tiek, jei kažko nori koknrečiai klausti, sakyk, plačiai nesugebu akumuliot, mano mastymas siauras:)
Sveiki, idomia cia jus uzkurete tema. Pradeje desimcia Dievo isakymu uzbaigete apreiskimo nagrinejimu.
Manau, kad 10 Dievo isakymu galioja kiekvienam Zmogui. Tikinciam ir netikinciam. Siekianciam sventumo ir nusidejeliui. As suprantu, kad istatymas parodo nuodeme. Jei nera istatymo, nera ir nuodemes. Gana sunkiai yra atskirti apeigini Mozes istatyma ir 10 Dievo isakymu, kur apie ka rasoma. Viena parase pats Dievas savo pirstu, kita parase Moze savo ranka. Vienas buvo padetas i skrynia, o kitas salia skrynios. Vienas yra nepanesamas jungas, laikinos paskirties, seselis i Kristu. O kitas yra nesunkus, irasytas sirdyje, teisumo matas. (eiluciu Biblijoj nesistenksiu surasti, nes manau jus visi sios diskusijos dalyviai jas zinote mintinai.)
As suprantu taip. Tikintysis yra pateisintas Jezaus Kristaus auka ir jam neteks patirti nuodemes prakeikimo ir bausmes grieztumo. Nes Kristus uz jo nuodeme mire. (turiu minti tikinti su vaisium) O netikintis zmogus nepriima Kristaus aukos, todel tures pats atsakyti uz savo darbus. Tame ir pasireiskia istatymo butinybe.
Bet istikro sioj temoj mane sudomino apreiskimo nagrinejimas. O butent Zydai. Buvo rasoma apie sventyklos atstatyma. Ar jau tai vyksta, ar yra kokie saltiniai tai patvirtinti?
Linai, esi stipriai priremtas prie sienos :))) ir sutik, kad 70sav. pranasyste kalba apie Jeruzales atstatyma (atkreipk demesi, kad ne Sventyklos),pirmaji Kristaus atejima, auku sustabdyma ir sudaryma naujos sandoros su visais (nes ankstesne sandora buvo su zydais). Tas laikotarpis jau buvo beveik pries 2000 metu.
Del 2Tes.2,4 tai cia jau kita tema ir dar sunkesne. Kaip sakant, kuo giliau i miska, tuo daugiau medziu.
Noreciau cia pasampratauti del sventyklos. Laiskas rasytas tuoj po Kristaus. Tuo metu nedorybes zmogus dar nebuvo apsireiskes, bet turejo tuoj tuoj pasirodyti, nes jo apsireiskima greiciausiai prilaike apastalai ir mokiniai. Bet is istorijos zinome, kas po to pridare daug blogybiu krikscionims, kas save iskelia virs visko, kas pakeite istatyma (dekaloga), kas nori buti vietoj Dievo, pries ka lenkiasi pasaulio karaliai. Kas bus ateityje, kaip sakiau,yra slidus reikalas, nes daug kas yra nudege.
Noreciau labiau tiketi Jezumi, kuris pasake, kad nebeliks akmens ant akmens.
Sutinku, kad zydu dar laukia atsivertimas i Kristu baigmes metu. Pats matai, kaip greitai sklinda Evangelija Izraelyje. Nera kito kelio dabartiniams zydams, tik per Jezu Kristu. Todel Sventyklos atstatymas neturi jokios prasmes. Aisku , setonas gali sugudrauti ir nukreipti demesi, t.y. atimti is musulmonu sventykla ir padaryti toje vietoje savo sventykla, kad nukreipti demesi nuo musu Gelbetojo Jezaus Kristaus.
Del 7da mokymo, tai galiu pasakyti, kad kiekviena konfesija turi savo perliuku. Ir tuos perliukus reikia sugaudyt. Ir kai juos sudedi kaip puzzle, viskas vaizdas labai graziai atsiskleidzia.
Del usb klausimo apie sventyklos atstatyma. Tai paruosiamieji darbai jau vyksta. Breziniai duoti Dovydui, Saliamonas juos isbande (cia juokauju). Amzinybej tikroji Sventykla yra Avinelis Apr.21,22
Atsiprasau, du kartus ta pati idejau
Oi tu ir klastingas Arūnai:) Nepapuoliau:) Parašiau specialiai eschatalogija, dabar gali pasiziuret pilnesni vaizda
Vienai savaitei jis sudarys stiprią sąjungą su daugeliu, per pusę savaitės jis sustabdys auką ir atnašą. Jų vietoje bus klaikioji pabaisa, iki skirtoji pražūtis bus išlieta ant niokotojo.
Iki sios eilutes kalba eina apie kristaus laikus. Si eilute man nelabai suprantama. Nors esu skaites ir klauses jos aiskinimu. Idomu butu apie ja placiau is jusu suzinoti.
"eschatalogija" nesuprantu kas slypi uz to zodzio, kur pasiziuret pilnesni vaizda?
usb pažiūrėk, padariau naują įrašą, ten išaiškinau
Oi, Linai, nenoriu buti klastingu! :)
Kad jus cia ir pliekiates prapiecariai:).As jau būras valstietis geriau nesikisiu i ponu gincus:)...
Sveiki visi, užsukau pas Jus į svečius. Įdomiai rašote ir komentarai įdomūs.
Kažkuriame įraše Linas bandė skaitovą įtikinti, jog Šventoji Dvasia yra trečiasis asmuo. Asmuo turi turėti vardą: Jahvė - dvasinis asmuo, Jėzus - taip pat dvasinis asmuo, Šėtonas - taip pat dvasinis asmuo.
Šventoji Dvasia yra jėga (įrankis kitaip sakant) ir tai matome iš Biblijos eilučių Lk 3:22, Apd 2:4, Apd 11:16, 2 Pt 1:21. Visur kalba eina apie jėgą (iškalbą, drąsą ir pan.) kurios dėka žmonės buvo daromi stebūklai. Tai nebūtinai turėjo būti gydymas ar mirusiūjų prikėlimas, tai buvo kad ir iškalbos atsiradimas arba kitų kalbų mokėjimas.
Bet svarbiausia yra kas kita, aš noriu visų Jūsų paklausti vieno dalyko. Pradžios knygoje rašoma, kad Dievas sukūrė žmogų (vyrą Adomą) ir vyro padėjėją moterį (Ievą). Ši pora susilaukė 2 palikuonių sūnų - Abelio ir Kaino. Kainas nužudė Abelį, beliko žemėje Adomas, Ieva ir Kainas. Pr. 4:16 rašoma: Po to Kainas paliko Viešpaties artumą ir apsigyveno KLAJOKLIŲ krašte i rytus nuo Edeno.
Iš kur atsirado klajokliai jei Dievas sukūrė tik Adomą ir Ievą?
Rašyti komentarą