trečiadienis, balandžio 30, 2008

Paskutinis Teismas

Brolis grįžo iš Italijos, tai pasakojo ką matęs. Ten vaikščiojo po Stikso koplyčią, kur yra garsioji freska Michelangelo tapyta"Paskutinis Teismas".
Taigi, brolis labai juokėsi, kad vienas lietuvis priskretęs prie gidės klausinėjo:
- A tas paskutinis teismas jau buvo, ar dar bus?
Brolis juokėsi, sako, ot gudrus, paskutinį teismą nori peršokt.

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Matai, Lineli, moteriškes komentarų neberašo. Turbūt ruošiasi - naktis iš balandžio 30 į gegužės 1 - Valpurgijos naktis. Gero sąskrydžio visoms:)))
Neidealas

Anonimiškas rašė...

Rašytumėm, Neidealas, rašytumėm, tik kad tarp mišrainiu užsiknisau. Tipo, dabar vaidinu kad labai dirbu;)

Tai kada sakėt tas teismas, da ne rytoj, ane?;)
neri

Linas rašė...

į vieną renginį mes nepavėluosim:)

Anonimiškas rašė...

Neidealui: buvo tokia vaikiška knygutė, labai mėgau. Ten rašė:... o lia lia, Valpurgijos naktis! Aš dar ne ragana, aš tik raganiukė, man dar tik 124 metai...
Na, maždaug taip rašė, skaičiau tik vaikystėj :0) Taigi man dar iki raganos tolokai... Bet va kad esu velnio valioj, tai man vienas labai malonus ir gražus vyriškis neseniai gatvėj sustabdęs išaiškino :0) Klausė, ar aš, tokia būdama, ruošiuos patekt į dangų (rūkiau prie draugės namo ;) Joooo... Pakalbėjom įdomiai. Taigi bus man šakės su tuo teismu, tokiai velnio neštai ir pamestai ( o gal nepamestai?) Jis norėjo, kad su jo pagalba Kalėdas priimčiau, t.y. Dievą į savo širdį ir tada mesiu rūkyt, o aš pasakiau, kad nenoriu, man patinka rūkyt. Na tai jau tada pradėjo! Bet šiaip taip susišnekėjom, galiausiai jis mane paguodė, kad Dievas ir mane myli... Va, kokia aš vargšė pasirodo!

Dabar bus man išeiginė tik pirmadienį, pasiprašiau, nes į kaimą važiuosim, į mišias už močiutę, mama prašė. Bet aš šiandien viską viską suspėjau ko tik reikėjo padaryt! O lia lia... Susitvarkiau, pridariau valgyt, priskalbiau, išnaršiau internetą ir parduotuves ir mamai dovanų magnoliją nupirkau! Tokios yra Sulanžo, berods. Kelios tos veislės nuostabios, atspalviai skiriasi, bet vieną iš jų radau. O dar vakare suorganizavau ir draugas į kaimą mus nuvežė, nes vyras gramą padarė :0( ,palikau sūnų ir pasveikinau mamą iš anksto. O mano kalėdinė eglutė ko gero prigis, vat, nes išleido ūgliukus! Jei ir magnolija augtų, labai džiaugčiausi, labai labai. Nužiūrėjau visko, ko dar norėčiau nupirkti, tik labai brangu viskas, tai tik jurginukų dar žemų margų nupirkau, irgi labai gražūs, nes mamos pernykščiai supuvo, rūsy matyt jiems netiko žiemoti. Kaip kaime gera, tik visai nespėju pabūt, jau ir taip grįžom naktį.
Na, laikas miegot, ryt keltis ankstokai, o aš taip mėgstu pamiegot :0)
Negriešykit per daug, gerai maitinkitės, gerų švenčių tiems, kas gali švęst :0) Atia...