antradienis, balandžio 29, 2008

Ekonomika ir Biblija

Reikia nuolat prisiminti, kad mes vis dar gyvenam Biblijos laikais. Viskas kas parašyta, išsipildys, visai nesvarbu, kaip žmonės bekalbėtų ar norėtų, kad būtų. Visa pasaulis drebėjo, kad baigsis nafta, tačiau pasirodė, kad anksčiau baigsis maistas.
Maisto krizė ir brangimas atsirado tarsi iš niekur. 40 metų maisto produktai tik pigo, tačiau dabar šovė aukštyn.
Biblija kalba apie šitą laiką.
Kai Avinėlis atplėšė trečiąjį antspaudą, išgirdau trečiąją būtybę sakant: “Ateik ir žiūrėk!” Aš pažiūrėjau, ir štai pasirodė juodas žirgas, o raitelis turėjo savo rankoje svarstykles.
Ir aš girdėjau balsą keturių būtybių viduryje sakantį: “Kviečių saikas už denarą, trys miežių saikai už denarą, bet aliejui ir vynui nedaryk skriaudos!”

Apreiškimo 6;5-6
Nė vienas žmogus neišvengs Dievo sprendimų - ir viskas įvyksta paraidžiui.
Nepadės nei religinės organizacijos, kurios gyvena pagal savo susikurtą tvarką, nei pasaulinės organizacijos - jei Biblija kalba, taip ir įvyksta. Todėl tiek man, tiek kitiems, reikia rimčiau pažiūrėti į Dievo žodį. Dievui nepasakysi:"Na kam taip siaurai žiūrėti, reikia plačiau, kam įsikibti į tą raidę, ją galima traktuoti kitaip".
Dievas visada patvirtina savo Žodį, o tai, ką Jis sako, sako tiesiai ir aiškiai.
Todėl jei sako:"Išmesk stabus" - išmesk, jei sako:"Neturėk kitų dievų" - neturėk, jei sako "Mylėk tiesą" - reiškia mylėk. Jokių atsikalbinėjimų, išvedžiojimų ir kompromisų tipo, "o pas mus daroma taip, o mes įpratę kitaip, taigi čia grožis ir gėris".
Niekas neišsisuks.Todėl geriau žiūrėti tiesiai ir priimti Bibliją taip, kaip sakoma.

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Sveikas Linai,
seniai berasiau :) Vis norejau Tave pasveikinti su Sekminemis.
Netycia klaidziojau virtualioje realybeje :) "dviem mostais po 100 megabaitu" :)) Ir atradau: http://www.blogas.lt/Petras/

LINAI - ATSIPRASAU!!!!

uz tai, kad Tave vadinau uzispyrusiu, tamsiu, ir t.t... Ir dar nezinia kaip pagalvodavau :( pasiskaites tavo tekstus ir komentarus.
Tikrai, tikrai.
Esu kaltas, kaltas, labai kaltas. Ir prasau jus broliai ir seserys melsti uz mane Dieva prasant man uz tai atleidimo!

P.S. Tik bukit geri, pasimelskit i Sventaja Dvasia ir uz Petra.

Pagarbiai, Arturas

Linas rašė...

nu Artūrai nereikia atsiprašinet, man net malonu, kad hierarchijoj esu antras pagal tamsumą po Pono Dergio:) Pasiekimas:)
Eik is ten ir kuo greiciau, nes apdedergs, kad net ir kelio nematysi ir ilgai nervuosies:)
Taigi, Artūrai, ne visi paukščiai, kurie kiaušinius deda:)