šeštadienis, balandžio 19, 2008

Chaosas kieme


mano kiemą ištiko chaosas, visur krūvos akmenų, smėlio ir t.t. Kai pagalvoju, tai man ne tiek skauda širdį, kad namas nebaigtas, bet kad kiemas netvarkingas. Pavasrį norisi, kad lauke būtų gražu. Ką gi imsim lopetelą ir dirbsim. Galėčiau būt grioviakasiu, man patinka knistis po žemę.

9 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Šiaip tai duobkasiu neblogai apsimoka, jeigu ką... :0)
Visi kruta kruta. Aš irgi nuo vakar pusiaudienio laisva iki ryt :0) ir dar viena buvau! Smagu kartais, milijoną darbelių naminių nuveikiau: langus valiau, siuvau, batus sutvarkiau žiemai ištepiau, skalbiau, valgyt viriau, su sese pabuvau, filmą pažiūrėjau, su šuniuku pamiegojau, pasivaikščiojau, o dabar sėdžiu sau prie kompo, jau pasilepinus vonioje su rožytėmis, kurios pavirsta muilo putomis ir labai kvepia... Jau iš visų pakraščių grįžinėja šeimyna... :0) Būna kartais dienų, kai energija liejas per kraštus... Man šiandien buvo tokia :0) Muziką buvau pasileidus visu garsu- the best of Kenny, ten su saksofonu, fainai. Nes šeimyna tai galus atiduotų nuo mano muzikos... O man smagu, kai garsiai garsiai groja laiku puiki muzika, šiurpuliukai po kūną laksto...
Gera diena buvo... Na, o nuo ryt- geros visiems savaitės, darbai laukia! :0)
Eisiu jau... vakare užsidegsiu žvakę...
**************
Kai sutemos pro langą pažvelgs,
Tu žvakę uždek...
Jos šviesoje Tavo veidas
velnioniškai geidžiamas.
Noriu prie Tavo lūpų prisiliest
pirštų galiukais...
Veido bruožus ištirt po milimetrą.
Kad minioje galėčiau jį rasti,
Kad pažinčiau jį vieną iš tūkstančio,
Kad tose akyse galėčiau nuskęsti
ir niekada- jų pamiršti.
Pažvelk į mane...
nes Tavo akyse skęsta žvaigždės.
Žvilgsnis ,lyg ugnies liežuviai plaikstos.
Prisiliesk prie manęs...
nes Tavo delnuose telpa pasaulis.
Glamonėk,nes tik taip atsiveria
kosmoso erdvės.
Kai sutemos pro langą pažvelgs
Tu žvakę uždek.........................
*******************
Čia kad nepamirštumėt visi, kad pats pavasaris... Labai norėčiau pamatyti žydinčią magnoliją... Kažko ėmiau ir užsimaniau... :0)

Anonimiškas rašė...

Ruduo...
Pas mane.
Vis dar.
O šiandien - ypatingai.
Atleisk, Viešpatie,
nežinau
kas man
darosi.
***
neri

Anonimiškas rašė...

Neri, o kodėl tau taip liūdna? Ar kas nors bloga atsitiko? Ar tiesiog vieniša pavasarį? Ar nesiseka viskas (žinau, kad taip būna)?
Kai ilgai būna liūdna, reikia kažką daryti, nes depresiją įsivarysi, tpfu tpfu tpfu... Niekam nelinkiu!
Kai kam nors labai liūdna ar depresuoja (ir sau tai kartoju nuolat), aš visad sakau:"...jei pavargai, sustok, pailsėk... O paskui mažą žingsnelį į priekį... Dar mažą žingsnelį pirmyn... Svarbiausiai ne atgal, tik ne atgal..." Nes žinau, kaip kartais nusvyra rankos, visi mes pergyvenam daugybę bjauriausių dalykų, tiesiog reik atsikvėpt ir po trupinėlį viską keist į geresnę pusę.

... O žinot, jei mes kartais nebūtume labai laimingi arba labai nelaimingi, ar pažiūrėtume į dangų ir į žvaigždes?... Juk tada dažniausiai ir žiūrime!

Toliau- vyrams neskaityti!!!
Gerai, gale pajuokausiu, neseniai skaičiau, kad vyrai užverčia galvą ir žiūri į žvaigždes, kai šlapinasi vakare (matyt atsiranda atliekamo laiko pamąstyt apie gyvenimo prasmę) :0) Na bet ko norėt, jie vyrai :0) Svarbu vis tik, kad nors taip pažiūri... :0)
Ir, kai jie va tokie visokie, niekaip nesuprantu, kodėl jie vistiek tokie reikalingi?... :0)

Bėgu į darbą, atia!

Anonimiškas rašė...

Mamka, dėkui kad rūpinies, ale žinok nė pati nesugebu kol kas įvardinti kas man yra. Duobėj kažkokioj murkdausi ir net nenoriu iš jos lipt, visai man čia patinka, sėdėt savo kambary užsidarius. Nors ir žinau, kad jei greitu laiku iš tos duobės, tuoj pasidarys nelabai gerai.
O dėl vyrų, tai, ai, visais laikais jie man mažiausiai rūpėjo. Kartais pagalvoju, kad nesveika gal aš kokia ar ką, bet man absoliučiai nusispjaut, ištekėsiu aš kada nors ar ne.
Dar dėl tų pailsėjimų...antras mėnuo ilsiuosi, kaip ir laikas keltis būtų. Tik kad noro nebėr.
neri

Linas rašė...

ar cia galima būtų įsiterpti į poetiškų mergaičių pokalbį? Jei ką tai žinokit, kad naktį vyrai jei tą daro, tai žiūri ne kur kitur o ant ko ten jie daro:) Apie jokį tia kosmosą nė galvoj. Jūsų per gera nuomonė apie vyrus:)

Anonimiškas rašė...

Neri, tu ne nesveika :0) Aš kartais irgi pagalvoju, kad jei susiklostytų gyvenimas, kad likčiau viena, niekada daugiau nesiženyčiau :0) O tu pradėk krutintis, pradėk... Kol saulė lauke, kol toks nuostabus laikas pokyčiams.

Sunku kartais su tais vyrais, o gal aš nepakankamai moteriška. Manau esu per mažai seksuali, į senatvę per daug norinti ką nors veikti ir neskiriu vyrui pakankamai dėmesio, tapau bloga žmona :0( Vyras pyksta... Nerado žirklių ryte, tai visą lentyną daiktų išvertė, kėliaus tvarkyt, nes ne dukra nukišo tas žirkles jo, aš irgi imu. Reikės šiandien nupirkt dar pora žirklių, kad visos būtų vietoj :0)
O aš norėčiau išvažiuoti į vieną paskaitą- vyrui net nesakau, vis tiek neleistų. Kodėl jis nori tiek daug dėmesio? Kada man jį skirti, jei aš pareinu arba 19,00 arba 22,00? Taigi negaliu tik jį apsikabinus sėdėti, noriu vakare užkąst pasidaryt, su vaikais šnektelt, kartais indus susiplaut, nusipraust, knygą paskaityt. Turbūt jis jaučiasi nemylimas. Ką man daryt, jei aš beveik nenoriu sekso? Šūds... Varge, reikės nors naktinius gražesnius nusipirkt, nes mano su pingvinukais vyrą užkniso... :0) Va, šiandien tikrai reikės pažiūrėt! O tai turiu tokius super, bet man šalta su tokiais seksovais miegot ir viskas, taigi ne 35laipsniai už lango... O mano kaulai sensta, galūnės šąla... :0) Ir nemanykit, kad čia labai ką nors intymaus rašau, patys turit milijoną tokių pačių problemų... :0)

Linai, pasirodo tu dar bjauresnis už vidutinį statistišką vyrą!!! Tie nors čiurkšdami į dangų pažiūri! Taigi jei lauke darai, nereik žiūrėt, į kokį krūmą pataikai! Učis, student iš kitų vyrų! :0)

Viskas, plaukai pradžiūvo, varau į darbelį! Patinka man jis kol kas, nors kartais ir iškolioja žmonės, ir daug nesusipratimų būna, bet vis tiek...

Linas rašė...

Nu prašyčiau, Mamka, aš pavyzdžiui dėl naktinių jokių problemų neturiu ir tuo didžiuojuosi.
Beje, tu geriau parašyk, kur moterų giminė tuo momentu žiūro, ar irgi į žvaigždes, jei jau už diedus yra geresnės?:)

Anonimiškas rašė...

Nu, Linai, aš rašiau ta prasme, kad moterys ir šiaip į dangų žiūri, o vyrai tik tada... :0)
Gerai tau didžiuotis dėl tų naktinių... :0) Aš va šiandien užmečiau akį ir nusprendžiau, kad už savo algą tikrai nepirksiu naktinių, jie apie 100lt. kainuoja, tie, kurie gražūs :0) man ir seni gerai... :0) Žinai, kaip vaikystėj sakydavom: "šūduko ant pagaliuko..." Pagalvojau, jei jau aš negraži su senaisiais, tai pats tegul ir perka.
Gerai, gana nusišnekėt, o tai visa Lietuva užsijuoks. Einu daryt valgyt, nes truputuką šiandien anksčiau gryžau. :0)
Dar vieno iš vaikų ranką šiandien išoperavo, oi, lengvai, bet apie tai nenoriu šnekėt, nes man jau ir taip nuo to skrandį sutraukė... :0)

Unknown rašė...

Žinai, mamka, teisingai tu apie tuos statistinius vyrus rasai. As irgi nakčiu kai išeinu tai i žvaigždes težiūrau. O kada gi dar pažiūrėti.

O dėl sekso, tai mamka nesijaudink - visiems taip būna. Jeigu mylim vienas kitą tik dėl sekso tai, to būtų galima nusipirkti pas prostitutes :-) Atsiprašau, bet gal ne per grubiai išsireiškiau.