ketvirtadienis, balandžio 24, 2008

Žemės darbai


kelinta diena važiuoju po darbo tvarkyti žemės. Dirbu ūkiškai - aš, lopeta ir karutis(dešinėje), kasam duobes ir po to užpylinėjam, romantokos maža, bet dirbti galima.
Planuoju šiandien užbaigti ir daugiau nesiteršti rankų, jau atsibodo.
O po to ridensiu dyyydelius akmenus ir darysiu terasas, o terasose augs:
1. Gėlės.
2. Dekoratyviniai spygliuočiai.
3. Petražolės.
4. Krapai
5.Svogūnai.
(moterim įrodysiu, kad paryžiuj gėlynuose daržovių irgi mačiau mačiau)

12 komentarų:

neri rašė...

Visai, diedas, nupezai:
1. Jei užauginsi krapus gėlių lysvėj, tai ir jų skonis bus atitinkamas;
2. Nenervuok žmonos, nes garantuoju, kad idėja gėlyne augint daržoves jai susižavėjimo nekelia;
3. Geriau paimk už rankos dukrą ir eikit į kiną. Grįždami pakalbėkit tėviškom ir dukriškom temom;
4. Nusivesk sūnų į krepšinio rungtynes;
5. Klausimas: tu bent nakvot į santuokinę lovą parsibeldi? Gal tik tuomet kai vaikai sumigdyti ir žmona nesulaukus užmiega?

Palauks tavo namas, neištirps nuo pavasario saulės, nebijok. Ale kam aš čia stengiuosi...argi pakeisi vyrų mąstyseną...

Unknown rašė...

Oho, Neri, pavarei tu cia. Ale, kad ne visada reikia to ka tu siulai. :-)

neri rašė...

O ką aš siūlau?;)
Matot, Robertai, aš tiek tundra esu, kad visus pagal vieną savo kurpalių matuoju: jei kažko reikia man, atrodo, kad to pačio reik ir visiems kitiems.

O gal ir išsišokau, kita vertus.

Kai buvau jauna, bandžiau statyti pasaulį į vietą. Dabar pasaulis į vietą pastatė mane, tačiau kartais vis dar prasiveržia noras išsirėkti.

Unknown rašė...

Viskas gerai Neri. Ir man taip buna. Bet Viespats moko po truputi. :-)

Anonimiškas rašė...

Manau neri sako tiesa. Manyciau, Linai, tau reiketu paklausyti sito patarimo.

Anonimiškas rašė...

Jei jau visi mokina Liną gyvenimo, ir aš pasireikšiu:
1) Svarbiausia ne eiti kur nors su vaikais, o juos MYLĖTI!!! (tikiuosi, Linas myli) Vaikai tai jaučia!
2) Geriausia, ką žmogus gali veikti kartu su vaikais- dirbti kartu. (su meile :) ne per prievartą!!!)
Būdama pradinuke su tėčiu ir garažui žemes lyginau, ir mašiną šveičiau, ruošėm dažymui ir visa šeima tetai namą statėm, pav. aš, mažiausia, smėlį sijojau :0)plytas nešiojau. Mokindavo vairuot: dvylikos vairavau tikrai daug geriau, negu dabar... Tai suartina daugiau, negu pramogos, nes nuo cirkų (ten mane kažkodėl vis tempdavo) man iki dabar bloga :)
3) Daržovės nemaišo gėlių darželiui (tai tik mano nuomonė). Pav. yra tokie svogūnai labai ankstyvi, kaime tribulkutėm vadina- jie gražiau žydi už daugelį gėlių, mano mama būtent daržely palei keliuką juos sodina ir saugo nuo manęs, kad nenuvalgyčiau, nes jie labai smulkūs ir skanūs, o užauga anksčiau už tikrus svogūnus :0) Garbanotos petražolės irgi labai gražu, ko ne darželiui? O ar turit kas nors tų žieminių bulvių? Jos labai panašiai žydi į jurginus senovinius, mes jas augindavom prie namo kampo, nes šiaip labai užsiveisia greit. O juk šaknis valgai, kaip daržovę!
O Linui tik pagarba už tai, kad jis dirba. Aišku, namie irgi turi rast laiko kažkaip, bet tai, kad jis stato, puiku. Juk šeimai, ar ne?

Anonimiškas rašė...

O beje, kur pats Linas? Diedas, tu ką, nuo vakar namie nebuvęs?! Tuomet aš teisi:-P
neri

Anonimiškas rašė...

:0)

Linas rašė...

sveiki visi sveikas ir tu svieteli, pavasarį margą švęsdams.
Ačiū už patarimus. Vyrų mastyseną reikia keist tada kai moterys teisingai mąsto:) Be to ateina pasaulinė maisto krizė, būtinai reikia daržovių, kiek žinau iš tulpanų salotų nepadarysi:)

Anonimiškas rašė...

Turbo, super, lux - atplaukė gyvas pieno puta;) Ale, dievaži, kažkoks nupezęs... 'Sveteliai - svietelis' čia jam:-D
Jums viskas ok? Gal norite apie tai pasikalbėti?:)))
(Tfu, nekenčiu psichologų.)
Nerausk savaitgalį žemės - kurmiu pavirsi;)

Alio, Neidealas, esi? Metas po rublį ant savatgalinio puslitriuko mestis!;-P
neri

Anonimiškas rašė...

Apmaudu. Toks pasiūlymas, o aš nuo ketvirtadienio prie kompo nebuvau prisėdęs ir laiku nezaciokinau. Ačiū, Neri. Mamka vėl pielavos, kad vyrai niekam tikę, net į pasiūlymą skladkei laiku nesureaguoja. Ir, eilini kartą, bus teisi...
Neidealas

Anonimiškas rašė...

Nu vo... A aš insidarbinau pagaliau. Tiksliau pasirašiau sutartį vergystei prekybos centre. Kiek ištempsiu nežinau, ale bent pabandysiu. Kol kas man ten netgi patinka, be to, savaitgali vėl būsiu laisva ir susimest nieks nekliudys;)
neri