ketvirtadienis, kovo 15, 2007

* * *

Vėl Austėja
Nesuspėja
Padaryt
Namų darbų
Vaikosi
Laukuose vėją
Juk pavasaris –
Smagu.

Vieną lėlę pasikišus
Nuo kalnelio
Pasileis
Plaukus virvele
Surišus
Sau į kaimą ji išeis

Nesibarki mama, tėti
Negaliu
Visur suspėti -
Na tai kas
Kad man nerūpi
Kad ištvino
Jaros upė.

Dar Austėja
Pasisėja
Visą lysvę
Augalų
Juk kasryt
Dangus šviesėja
Kai į pamokas
Einu

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Turiu kriksto dukryte tokiu vardu :0). Vaikai tai jau tikrai atkunta pavasari :0) Vakar va su saviskiu smagiai pasikalbejom ( maziuku mano :0)

As kai einu parukyt, sunus ateina pabendraut... Vakar jis ziurejo "myli nemyli" ir po to atejo. As jam aiskinu:
- Zinai, per daug prakalbi telefonu (abonentas), geriau nusipirk nauja pildyk pakuote uz 60ct. Arba dar papildyma uz 5 lt. ir rasinekis nemokamom zinutem.
O jis:
- Mama, zinai kas yra trumpalaikiai santykiai?
- Ne,-sakau.- Nezinau, paaiskink...
- Tai va. Per telika ka tik bachuras aiskino, kai parsivedi po klubo panele, permiegi, o ryte, jei buvo siaip sau duodi 1,40 ant truliko, o jei gerai, duodi 5 litus taksui...
- O kodel tu cia man dabar skiedi apie tai?
- Taigi, mama... Pas mus su tavim dabar trumpalaikiai draugiski santykiai... Ar tu man duosi 60ct. ar 5,60 lt., vistiek po keliu minuciu imsi sneket " eik pamoku ruost, eik pamoku ruost..." Taigi jokiu draugysciu nebus...

Zinai, uz vaikus tikrai nieks geriau neispostringauja :0)))

Anonimiškas rašė...

nu, Mamka, kaip tu sitaip su vaiku trumpalaikiuose santykiuose.:)
Mano vaikai da nedaaugo, reikes neleisti tos laidos ziuet.:)
LInas

Anonimiškas rašė...

Turi vaikai mokytis santykiu is visokiu laidu :0) Mane isvis sia savaite labai kazko visi juokina. Pav. ryte, kai vaikus prikeliu i mokykla, vaziuodama i darba dar gaunu tokiu mazdaug zinuciu: " mam, nerandu rakto, durys uzsikirto, kompas neissijungia, krc (cia reiskia karoce) i sule neisiu! nu pliz" Cia sunus apserga kasryt :0) Sakau "neik, rudeni galesi pasimokyt vel toj pacioj klasej" Tada raso " su tavim jau neidomu, visai pradejai nesinervint, sulej sulej as" O siandien po darbo gavau kokia 10 zinuciu:
"mama mama mama"
"hei hei hei"
" kur po darbo dingai?"
"valgyt valgyt valgyt!"
Zodziu i pavasari vaikai kvanktelejo! Arba dukra eina susitikt su draugu ir sako" Mamyte, tu man tankiau paskambinek, nes jam mama vis skambineja, tai jam nepatogu, ir tu paskambinek, o tai dar pagalvos, kad as kokia nepriziurima " Zodziu prisijuokiu is ju kasdien, o dar mano mama pridet reiketu, kuri sugebejo siandien 6-a ryto man atsiust zinute " tu ziurek, kad vaikai ten per greit masina nevazinetu, tas jaunimas dabar taip laksto, man rupi" As jai perskambinau ir klausiu, ar visai kvanktelejo, kad mane is miegu kelia tokiu metu, o ji ir sako " o man nesimiega, anukai rupi, ir tau ner ko parpt iki pietu, vistiek i darba jau kelsies..." Komedijos zodziu. O as taip ryte kiekviena miego minute taupau :0) Vienu zodziu tikras PAVASARIS! ir nors siandien bjauriausias oras, as jau begu su reikaliukais! :0)