antradienis, rugpjūčio 30, 2005

Sėkmės, Maradona

Bent mane nustebino neseniai vėl viešumoje pasirodęs legendinis Argentinos futbolininkas, pagarsėjęs skandalais, mokesčių slėpimu, polinkiu į narkotikus. Šiuo metu visuomenei vėl pasirodė kaip visiškai kitas žmogus.
Iš pradžių pamaniau, kad tai kosmetinių operacijų pasekmė, gydytojų darbas ir Fidelio Kastro narkomanų klinikų nuopelnas. Tačiau tai paneigė pats futbolininkas, kaip praneša žiniasklaida, kalbėdamas per Argentinos televiziją ir pasakodamas apie savo gyvenimą. Žmogus, kurio sirgaliai laikydavo plakatus”Maradona mūsų Dievas”, o ir jis panašiai jausdavosi, sakė: ”Dievas yra, ir aš esu dėkingas Jam už viską. Kalbuosi su Juo, meldžiuosi Jam. Aš toks dėkingas už viską, ką Jis padarė, už tai, kad nebevartoju narkotikų, ko aš Dievo ne vieną kartą prašiau”.
Reikėjo daugelio išbandymų, kad jis pripažintų, kad net garsus vardas, padėtis, šlovė ir pinigai negali padėti valdyti savo gyvenimo. Aišku, tai ne pamoka mums, kad turime tiek pat klaidžioti, kol priimame Evangeliją. Tiesa, dar keisčiau, kad panašu, jog Evangelijos žinią į namus parnešė viena iš Maradonos dukterų, kuri mokosi evangelikų – charizmatų mokykloje. O ar išsilaikys tame, ką Dievas jau atstatė Maradonos gyvenime, priklausys nuo jo paties, sprendžiant pagal jo charakterį, tai bus nelengva. Bet vis tiek sėkmės.

Komentarų nėra: