ketvirtadienis, rugsėjo 08, 2005

Pabėgimas atsidada dar kartąi

Kažkaip pagalvojau, kad seniai nebesapnuoju, o jei sapnuoju, tai sapnai būna kažkokie materialistiniai. Kitaip sakant, net naktį nuo savęs pabėgti negali;)

6 komentarai:

Anonimiškas rašė...

O tu tiki sapnais? As tai sapnuoju paskutiniu metu visus draugus, kuriu labai seniai nemaciau.Tarsi atsisveikinimas koks...Reik keliaut jau man pasitikrint sveikata i klinika. :0)

Linas rašė...

Nu mamka, tu dar didesne materialiste uz mane;) Iskart ieskai pritaikymo. Ne. sapnais netikiu. O del sveikatos, na, drasi moteris, bandyk (cia as apie eiles poliklinikose);)

Anonimiškas rašė...

Siaip tai as jau pusantru metu bandau save itikint, kad man reik prisirasyt i tokia nebloga privacia klinika ir pasitikrint sveikata, tai matai, ieskau priezasciu prisiversti :0) O sapnais as retkarciais tikiu tam tikra prasme :0)

Kristina rašė...

Na, kad ir kaip man nesinoretu tiketi sapnais, visgi maniskiai, kai jau buna, tai buna tokie jegovi: puikiai parodo, kokioje situacijoje esu ir kaip as elgsiuos. Man jie kartais buna kaip pastiprinimas srendimui priimti. Siaip sapnuoju labai retai, bet kaip sakiau, jau kai susapnuoju, tai susapnuoju...

P.S. dabar jau namie interneta turiu:D Tai vat,megaujuosi ir tikiuosi, kad tai sumazins mano pramogavimus darbe... Pasimelskit, kad man tai pavyktu;)

Amžina rašė...

vienu momentu buvau pradejusi matyti ivykius, kurie nutikdavo kita diena.. is pradziu buvo linksma, poto nebelabai.. :) dekui Dievui to nebera. :) nes neramu uzmigt budavo. o jei dar koki kosmariuksti susapnuodavau, tai rytais isvis baisu pasidarydavo :D

Linas rašė...

O pasirodo, cia visai idomi tema - sapnuoti, kiek visokiu pergyvenimu patirai zmones.