penktadienis, rugsėjo 16, 2005

Nepamatuotas ir neužtarnautas

Dievas geras man šią dieną.Ir tuo džiaugiuosi, tai vadinama malone - žinoti, kad Jis geras tau be priežasties. Suprantu, kad jei Jis nėra geras man, tai išvis nėra geras. Jis buvo geras, kai buvau motinos iščiose, kai ėjau į mokyklą, su automatu kalenau iš šalčio Kaliningrado kapinėse, kai žiauriai nesisekė ir visi lingavo galvas - šakės jam. O Dievas visada buvo geras. Ir bus. Jis pažadėjo Biblijoje: "Būsiu su tavim ir varge". Taip, varge daug kas ieško Dievo, bet negali surasti, nes nepažino Jo tada, kai galėjo pamatyti Jo gerumą. Religijos yra kvailos, nes siūlo krūvą apeigų, kurios turėtų pakeisti Dievą, iš dalies ir pakeičia žmonėms.Žmonės nusiramina, tačiau niekas negali pakeisti Jo gerumo, kuris yra neutarnautas ir nepamatuojamas, kaip ir kiekviena meilė.

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Kai gera nieko ieskot isties nesinori.
SAM

Kristina rašė...

Kazkaip nelabai supratau tai, ka cia suraitei SAM:)
Bet Linas man dar karta primine tai, apie ka siandien galvojau vaziuodama is Radviliskio. turejau istisas 2,5 val. galvoti ir dar karta bandyti suvokti, kokia didele yra Jo meile ir gerumas. Jis man yra tiesiog geras, Jis tiesiog mane myli. myli uz tai, kad esu. Zmones dazniausiai reikalauja, kad tu butum kazkokia tokia labai anokia, bet ne tokia, kokia esi. Suraiciau as cia:) Kaip man buvo sunku tai priimti po pastaruju keliu dienu, kurios buvo nerealiai itemptos. As pati saves tiek nemyliu ir nepriimu, kiek priima Jis... Pastaraisiais momentais, ypac sunku priimti Jo meile, nes butent tada jautiesi labiausiai menkas...

Kristina rašė...

ir nevertas jos...