šeštadienis, kovo 08, 2008

Išvaliau mišką

Na išsivaliau miško pakraštį, tai dabar galima vaikščioti kaip parke. Tiesa, darbas šitas trumpalaikis, nes po ankstesnių valymų greit krumai atželdavo. Šį kartą roviau su šaknimis, šaknimis:) O jei vis tiek liko, tai eisiu pavasarį ir purkšiu su rundapu - išnaikinsiu galutinai.

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Tikras pavasaris pas tave :0) Net saulutė! Man šiandien irgi viskas taip kvepia! Bet manęs nevežė šiandien į mišką žibučių... :(

Eisiu lygintis krūvą drabužių darbui. Sunku man ten. Net nepasakosiu nieko. Ryt vėl einu į kitą (nes dviejose optikose kol kas dirbsiu) Vėl nauji žmonės, ryte viena būsiu, labai bijau, nieko ten nežinau dar. Norisi tik būt vienai ir tylėti... :0)
Apsiprasiu. Gal. Jaučiuosi plėšoma per pusę. Sunku susigrąžinti visa tai, ko taip ilgai atsikratinėjau :0) Neaiškinsiu, nesvarbu. Pasistengsiu ištverti tą darbą, tik man dar labai trūksta žinių ir... bent trupinio geranoriškumo :0) Gal kitoj vietoj vėl bus kitaip. Dalinai ir įdomu. Visada nauji žmonės įdomu.

Linas rašė...

O Mamka, tu atskridai, o aš neturiu nei torto nei žvakelių:) Bet smagu. Ištversi ištversi, tokia didelė mergaitė, o bijo eiti į mokyklą.
Kai nukamuos atvažuokit žibučių pas mane, tik bijau kad jų gali ir nebti, mat taip plėšiau krumus su šaknim, kad visas miškas kaip išartas.