ketvirtadienis, sausio 31, 2008

Pokalbis


- Nupiešiau drugelį, ką dar galėčiau?
- Nupiešk saulę.
- Nupiešiau.
- Tada debesį.
- Jau.
- Tada žolę
- Nuuupiešiauuuu.
- Tada medį.
- O medžiui vietos nėra...

12 komentarų:

Anonimiškas rašė...

Gražuolė tavo mergaičiukė :0) Kaip vaikai moka vertinti savo darbus, ar ne? "Mamyte mamyte, pažiūrėk kokį GRAŽŲ katinėlį nupiešiau!" :0) Ir jie teisūs.
O mano mažiukas :0) tai tik prikolina. Grįžo šiandien iš mokyklos ir maivos: "Mamyte, iš manęs vaikai tyčiojos..." "Ką darė?" "Užmetė mano kepurę ant lempos, o lempa žinai kaip aukštai?" "O tu?" O jis savo storu balsu "Ką ką, biškį šoktelėjau ir nusiėmiau..." :0) Artistas... Žinai, baigias semestras, tai jo santaupos panaudojamos kyšiams. Biologei dėl visa ko nupirko kaktusą, bet... kadangi sugebėjo pats atsiskaityti, tai persigalvojo ir namo parvilko. Sako "Aha, 15lt. kainavo, jei jau išmokau, tai dabar geriau pats auginsiu..." :0) Ir bark nebaręs... Aš pinigų neduodu, tai dar pyksta! Aš jam sakau, geriau sesei sumokėsiu, kad tave išmokytų, tai jam visai plaukai šiaušias :0)

O šiaip mano pokalbiai su vaikais kartais jau būna labai rimti, dičkiai jau, suaugę, supranta apie kai ką daugiau, negu man norėtųsi :0) Nepameluosi, jau ir jie mato kryžiukus :0) akyse... Ar tu irgi savo vaikam sakai, kad kai jie meluoja, matai kryžiukus akyse? :0) Bet vis vien vaikai... Žiūrim teliką, ateina dar kuris nors ir prisiglaudžia arba galvą ant kelių padeda... Bet kai nieks nemato...

Anonimiškas rašė...

Kaip pas mus gražiai sninga! Gaila tik, kad oras šiltas lauke, viskas tirpsta... Ot kas per žiema :0) Bet vis tiek taip gražu- snaigės didelės, kaip močiutės pončkos (spurgos) beveik... O gal kaip žiedai... Buvau dabar nosį priglaudus prie stiklo ir vėpsojau ilgai. Kaip smagu, atrodo aplink nosį sukasi :0) Bet tuoj turbūt nustos.
Pavasaris gerai, bet kokią žiemą vysim per užgavėnes, kad jos nė nebuvo :0)

Anonimiškas rašė...

Jo buvau kaime, snigo, paskui nuleido padangą teko keisti:)
Gražu, kad tavo vaikai tokie.
L

Anonimiškas rašė...

Tai ką, pirmadienis :0) Geros darbo savaitės visiems. O aš atsisakiau to darbo, eisiu dabar radijatorių dažyti ryškiai oranžine spalva. Tik nesuprantu, kodėl aš taip baisiai apsiteplioju, kai dažau. Jau vakar dažiau truputį, tai visos rankos oranžinės, kaip margutis buvo. :0)

Anonimiškas rašė...

Nu maladiec Mamka, i taip tavo sirdis nelinko i ta puse, bus tu darbu, nesijaudink.
L.

Anonimiškas rašė...

Aš dėl darbo nesijaudinu, taigi maximos ir senukai jau laukia nesulaukia manęs :0)
Esmė tame, kad aš labai norėjau savo, supranti SAVO! darbo. Na, nepavyko ir nepavyko. Ir, ko gero, niekad nepavyks. Jau vien todėl, kad gyvenime, šeimoj, mums tankiai viskas atrodo skirtingai. Nenoriu apie tai kalbėti.

Anonimiškas rašė...

nekalbek nesamoniu, tu nori teisingai. Ka reiskia niekad nepavyks, cia ne nosis, kad issitiesint noretum. Norek ir bus, nenustok tiketi. Bibija sako - "tikejimas užtikrina tai, ko nematome". Bet reikia ne tiketis, o tiket - tai didelis skirtumas.
Turesi savo darbą, jei nenustosi tiket ir svajot. Tu tokia moteis - kalnus gali nuversti - neleisk apie save kitaip sau galvoti. I Maxima spesi

Anonimiškas rašė...

Žinai, kad ir kokia atvira galiu pasirodyt, internete nenoriu apie kai ką kalbėt. :0) Maža ką aš svajoju, aš gyvenu ne viena.

Anonimiškas rašė...

ne, mamka, mes gyvenam po viena, tik su kitais žmonėm.Visko sakyt ir nereikia, tiesiog neleisk apie save galvot kaip apie verge Izaura, jei kažka matai, tai ir pradek, aišku diedai burgs, bet paskui sakys - čia aš sugalvojau, visi mes vieno molio:)

Anonimiškas rašė...

ne, mamka, mes gyvenam po viena, tik su kitais žmonėm.Visko sakyt ir nereikia, tiesiog neleisk apie save galvot kaip apie verge Izaura, jei kažka matai, tai ir pradek, aišku diedai burgs, bet paskui sakys - čia aš sugalvojau, visi mes vieno molio:)

Anonimiškas rašė...

Jau kai 2k. parašei, tai ir įtikinai :0)))) Aš nepanaši į vergę Izaurą, ne. Mano vyrui gerai, net kai aš nedirbu. Jam visko gana :0) Ir ko man gali būt negana, jei man ryte net kavą i lovą atneša... :0) Bobos išnaglėję šiais laikais, dievaži... Vis pradeda: "žinai ką..." O vargšai vyrai nespėja atsišaudyt, jau net neklausydami: ne ne ne... :0) Baikim tas kvailas kalbas, gerai? Pasistengsiu daugiau nerašyt nemalonių dalykų :0) čia.

Anonimiškas rašė...

as neigiamu dalyku manijakas - augu ir pučiuosi nuo tokių:)
L