trečiadienis, sausio 30, 2008

Žalčialunkis

Na pas mane pavasaris, savo violetinius žiedelius sukrovė žalčialunkio krūmas. tiesa, negausiai, bet yra žydinčių. pas mane miške du tokie krūmai. Iš pradžių norėjau jus iškirsti, nes vis tiek kaip ir nuodingiausias augalas Lietuvoj, tačiau pagailėjau, nes krūmas yra gražus.
Tiesa, sako, kad jie turi ir vaistinių savybių - 1 uoga sunaikina vėžines ląsteles, o nuo dviejų iškrenta dantys:)
Taigi, palikau augti.

5 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Galėtai :0) nufotkint, aš neįsivaizduoju, kas tai per augalas. Bet vaistiniais augalais jau metas pradėti domėtis, metas. Nes gydytojų nemėgstu, o kartais reikėtų vaistukų. Žinai, gydytojai tai dabar sąžiningi, man per paskutinį apsilankymą net patiko. Jie nelabai kalba, kurie vaistai geriausi, jie klausia, kiek pinigų galiu skirti vaistams mėnesiui ir papildomai. :0) Pav., gali mėn. išrašyti už 10 ar už 45lt., o papildomai arba už 100 arba už 800.:0) Ir dar turiu pridurti, kad aš sveika, nesirūpinkit (žinau, kad niekam nerūpiu, na bet galiu pasvajoti: "nesirūpinkit..." :0)))

Dar vis paplepu, nes gal tuoj pradėsiu dirbt vėl po daug val., o darbas už valandos kelio, neturėsiu kada rašinėt. Susierzinus truputį, labai dvejoju dėl to darbo, labai jau mažai duoda uždirbt ir labai toli. O reik nuspręst per pora dienų. Atsimeni, seniau rašiau, kad kai ką svajojom, tai nieko neišdegė ir vargu ar pavyks, sunku, kai nuo kitų dar žmonių kažkas priklauso. Viską geriausiai daryt pačiam. :0) Va, pasistatysi tu pats namą, tai ir turėsi :0)

Anonimiškas rašė...

rūpi rūpi, net žinau, dėl ko tikrinais. Bet smagu kad sveika.
Tai tu neik, jei širdis netraukia, palauk ir kitaip kaip nors susigalvok.jei tai darbas be perspektyvos, tik dėl atlyginimo, kažin ar verta, pagalvok. O žinai kaip moterys moka, sako vyrui :"eik seni prie jūros, pagauk auksinę žuvelę":)))
Nesakyk, neišdegė, sakyk, dar ateityje. žinoma, pasitiketi tik savim galima, jei galima. na nekalbu kad kitais nepasitikiu, tačiau man per sunku žinoti, kad esi priklausomas nuo kitų. Bus dar progų nepergyvenk, tik sparnų nenuleisk, laikyk ant vejo
Linas

Anonimiškas rašė...

Jo jo "palauk... susigalvok..." :0)Net anekdotą prisiminiau:

- Kodėl išmaldos prašai?
- Valgyt noriu!
- O dirbt nebandei?
- Tai, kad kai dirbu, dar daugiau valgyt norisi!..

Taigi gal man bado akciją paskelbti sau, nes išmaldos irgi prašyt nenoriu... Net ir iš nuosavo vyro... Juokauju, aišku, vyras mane į savo darbą kalbina, bet aš ten neištverčiau jau vien buvimo kartu nuolat, be to, man per sunkūs tie jo darbai.
Aš jau neliūdžiu, jau atblioviau šiandienos porciją. :0) O gal dar paverksiu. :0)

Anonimiškas rašė...

Nu klasikine lietuviu klaida - griebk bet ka o paskui matysim. nedaryk taip, tikrai is bado nemirsi, o darbo ir kitokio rasi, in Kauen dydelis gornizonas:)
L

Anonimiškas rašė...

Ai, nesvarbu, susitvarkysiu aš viską, tik kartais labai liūdna, kai reik atsisakyt kažkokių savo svajonių, kai kažkas nepavyksta, ko norėtum. Noriu pasitikėti žmonėmis... Noriu bent pačiais artimiausias žmonėmis pasitikėti...

"...Tikrai pasakius, aš negalvoju. Aš ne galvojantis žmogus. Su galva toli nenueisi. Aš tik sėdžiu taip ir klausaus, kas ateina iš erdvių gilumos, bandydamas atspėti, kas yra tikrai svarbu. Ir lyg girdžiu, kad tikrumoje niekas nėra svarbu, kad viskas praeina, kad viskas yra lygiai svarbu, ir kad mes visi esam tik lašeliai pasaulio ir gyvenimo vandenyne- tik ašara ant Fatimos veido- ir kad visos mūsų galvos ir idėjos ir sistemos yra tik niekas, tik niekas. Niekas, palyginant su širdimi, švelniu geru žodžiu, švelniu palietimu, pabučiavimu, žmogaus su žmogumi susitikimu, atviru žodžių pasikeitimu, padrąsinimu, draugyste..." (J. Mekas)

Gerai, gana svaigt :0) O žalčialunkį susiradau internete, įdomus augalas :0)