antradienis, rugsėjo 13, 2005

Laikas vaikščioti vandeniu

Pastaruoju metu patiriu tam tikra susidvejinimą. Vis galvodavau koks esu, juk nieks manęs nepažįsta taip, kai aš pats.
Puikiai žinau, kad iš vienos pusės esu be galo sėslus ir koncervatyvus, o is kitos pusės mėgstu judėjimą ir pasikeitimus. Taigi, abi šios pusės nuolat pjaunasi mano viduje. Jausmas nekoks. Ypač tai vargindavo mane, kai neturėjau dvasinio pagrindo. Po to supratau, kad kaip sako Ekleziastas: "Yra laikas apsikabinti ir yra laikas susilaikyti nuo apkabinimo". Viskam yra laikas.
Einu į kažką naujo, bet konservatyvioji pusė mane plėšia į gabalus ir gąsdina. Taigi prieš susiremiant su kliūtimis turiu nugalėti pats save.Kitaip karą pralošiu. Suprantu, kad dabar laikas pasikeitimams, suprantu, kad laikas ką nors daryti pirmą kartą, ko niekada nedarei, truputį paeiti vandeniu, nors kitiems tai atrodo neįmanoma. O aš žinau, kad įmanoma, nes dabar yra laikas vaikščioti vandeniu. Ir jau einu...

9 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Tai sakai vandeniu eisi?... Idomu ar biblijos prisiskaitei, ar bacho "iliuziju" ? :0)Sekmes, is visos sirdies linkiu :0)Jei tikrai nori - sugebesi...

Anonimiškas rašė...

Ne, ne, as ne kritikuoju, as tik domiuosi :0)Matai, as tai noreciau geriau skrist :0) Bet kadangi niekaip neuzsiauginu sparnu, tai pavydziu kitiems :0) Norejau siemet bent sklandytuvu paskraidyt su patyrusiu pilotu, kad pavartytu, bet netgi tai nepavyko, baigiasi sezonas, neradau laiko :0)O Bacho "Iliuzijos" nebloga knyga :0)

Linas rašė...

Mamka, tu baik su tais sklandytuvais, kol sveikatos nepasitikrinai - jokiu. Beje, kas nors spaudzia, ar tyliai save ikalbineji, kad jau sergi;)?
Ir man buvo, kad buvau ikalbejas si bei tau sau;)

Anonimiškas rašė...

Linai,del sklandytuvu, tai as dar nepradejau :0), o tu jau "baik".Vakar mama mane bare, sake, kad as kvanktelejau, juo labiau, kad nenoriu paprastai paskraidyt. :0) Bet juk visada reik rinktis kas geriausia, ar ne? Idomu, kada tevai baigia auklet vaikus? :0)
O ligu niekada sau neisikalbineju, sakyciau atvirksciai - visada bandau save itikint, kad labai gerai jauciuosi :0) Bet sveikata pasitikrint kartais reik.

Linas rašė...

Nu, mamka, skraidysi, jeigu jau nori. Tevai niekad vaiku auklet nebaigia, beje, i ju patarimus isiklausyt verta;)
O apie sveikata tau geriausiai gali papasakot Robertas, jo paklausk.

Anonimiškas rašė...

Linai,man nereik nieko apie nieka klausti, as pati viska zinau :0)
O kad i tevu patarimus isiklausyt reik, tai ne visada iseina, stipriai skiriasi mano ir pav. mamos poziuris i gyvenima. :0)

Linas rašė...

Nu, Mamka, suprantu, jus gi moooterys;)

Anonimiškas rašė...

"jus gi moooterys" ir tuo viskas pasakyta, ar ne? Fui, kaip apgailetinai tai skamba :0)))))

Linas rašė...

Nu ne, tiesiog moterys visada geriau zino, ko jos nori gyvenime, todel lab stipriai ir susikerta. Ypač dukros su mamom, o vyrai, tai ka muzikai, sako, nu ka jei jau labai nori, pasitrauksiu;)