ketvirtadienis, rugsėjo 15, 2005

Dvigubas šūvis;)

Vis galvoju apie savo mažiausią vaiką. Žmona vadina dukrą Emilija, o aš - Veronika. Manau, jau būtų laikas duoti jai dvigubą vardą. Ištariu "Emilija Veronika", kažkaip keistai skamba. Nežinau, ar gražu. Gal kas gali patarti iš šalies?

6 komentarai:

R. A. rašė...

Na, mano tėvas tai ir pase turėjo du įrašytus vardus. Tai vieni vadino Mykolu, kiti Antanu. Kaip kam labiau patiko. O štai mano antrasis vardas į pasą nepateko, bet va internetui pritaikiau.

Anonimiškas rašė...

Siaip tai labai grazu, bet kad neuzkrautumet mergytei vargo, nes iskart abiem vardais jos nevadins sakykim kiti, bent vaikai.Ir visokius dokumentus painiau pildyt, bent anksciau taip buvo, viska pildydavo dvigubai, pirma viena varda rasydavo pirmiau, paskui atvirksciai. Bet gal dabar jau paprasciau.Grazu tikrai, bet as neduociau savo vaikui dvieju vardu.

Kristina rašė...

O jus nenorit abu pasitarti su zmona ir nuspresti? Tai juk jusu vaikas, pagaliau:) Prie ko cia mano nuomone. Beje, galit ir pacios Emilijos Veronikos paklausti, man pasirode, kad ji pakankamai didele, kad galetumet ir su ja pasitarti:) As zinau savo nuomone, bet nesakysiu tau, nes nematau prasmes;) Cia jusu seimos reikalas:))

Anonimiškas rašė...

Vermilija arba Emronika =)

Linas rašė...

Dekui visiems, alia cia mat ne tik seimos reikalas, nes kai darai be patareju, tai paskui vaikai vadinasi Andrėa Haraldas ar Aeroplanas;) Gerai suzinot ir kitu nuomone;)

Anonimiškas rašė...

nu cia jo, gerai:)))
man tai patinka pats tas faktas, kaip Linas saukia dukra "mano Veronika", nes turejau galimybe tai matyti savo akimis:))))
bet siaip tai visai gerai skamba Emilija-Veronika. manyciau, laisvai galima rasyt;) man patinka!