pirmadienis, sausio 30, 2006

Susirgimai ir diagnozė

Kadangi jau prakalbau apie vienatvę, reikia tęsti. Biblija sako, kad vienatvė - greičiau išimtis mūsų prigimčiai, o ne taisyklė ir ragina bėgti iš jos. Mane visada stebindavo krikščionys, kuriems visi buvo blogi, netikę ir t.t. Žodžiu tie dvasios galiūnai, kurie tariasi pavieniui nešą visam pasauliui gėrį ir teisingumą. Kurį laiką galvojau, kad tam yra ir objektyvių priežasčių, na, kam ant mozoliaus užmynė, anam ko nedavė, o trečiam nepatiko, kaip gieda, meldžiasi, aukoja ar liudija.Bet ilgainiui supratau, kad visdėlto, tai neturi nieko bendro su realiom bendruomenėm, dažniausiai tai chroniško susirgimo požymis - nes kaip gali žmogus, žinantis, kad ir Jėzus vaikščiojo ne vienas sąmoningai bėgti nuo kitų, ir dar, negana to, tyčiotis iš tų kurie daro kitaip. Biblija apie šį reiškinį sako paprastai, tai savanaudis kvailys:
"Dėl savo užgaidų žmogus atsiskiria nuo kitų ir prieštarauja tam, kas teisinga.
Kvailiui nerūpi išmintis, o tik parodyti, kas yra jo širdyje.
Patarlių 18; 1-2

Taigi, Biblija paprastai nurodo, kas yra kvailys:
1.Tai nuo kitų sąmoningai atsiskyręs žmogus.
2.Atsiskiria tik dėl vienos priežasties - dėl savo užgaidų.
3.Jis tyčia prieštarauja tam, kas teisinga.
4. Vienintelis jo rūpestis - parodyti save.
6. Kaip jau suprantat, ką jis parodys, nekelia abejonių.
Taigi, toks yra tipiško su niekuo susijungti negalinčio tikinčiojo portretas.

1 komentaras:

Anneli Jäätteenmäki rašė...

Sveiki draugai, aš esu Luna Da'Lamora iš Klaipėdos, esu slaugytoja. Prieš kelias dienas perskaičiau internetinį įrašą santykių konsultavimo tinklaraštyje. Miunchene įsikūrusi žurnalistė atskleidžia, kaip ji visam laikui išgydė silpną erekciją ir greitą ejakuliaciją per tris savaites po to, kai paliko žmoną dėl ligos, skaitydama jos pasakojimą, kurią ji sakė ... vyras, kuris jai padėjo visa tai pasiekti, vadinamas vyriausiuoju kunigu baba osagiede po išsiskyrimo grąžina buvusią žmoną. Man pasisekė nukopijuoti daktaro osagiede'o asmeninį kontaktinį adresą, kad galėčiau susisiekti su juo asmeniškai dėl pagalbos (doctorosagiede75@gmail.com)
Aš bendrauju su tuo pačiu kunigu Baba osagiede, nes vedybiniame gyvenime mano stebuklingai reikia pagalbos.
Prieš septynis mėnesius mano vyras Andersonas pažvelgė tiesiai į veidą ir pasakė, kad mūsų santuoka buvo padaryta tarp mūsų. Jis pašalino mano sūnų Feliksą ir paliko mūsų šalį gyventi Ispanijoje, nuo tada aš bandžiau skambinti ir siųsti žinutes. jam per telefonus, socialinę žiniasklaidą ir el. paštą, tačiau visiškai užkirto kelią mano linijai jo pasiekti, buvau toks nusivylęs ir man reikėjo pagalbos bent jau kalbantis su mūsų sūnumi Feliksu, perskaičiau atsiprašyti net tada, kai abu žinome, kad jis man nepavyko, jis paėmė mano sūnus daugiau nei 7 mėnesius nuo manęs nėra žodžių, nė raidės. ši situacija mane žudė kiekvieną dieną, kai buvau prislėgtas ir man labai reikėjo skubios pagalbos ir sprendimo, kaip išspręsti šią problemą, todėl susisiekiu su Dr. osagiede el. pašto adresu, kuris, manau, kad jis gali tikėtis
kad padėčiau man su vyru grįžti namo su sūnumi. Dr Osagiede patikina mane, kad jis gali padėti man parvežti jį namo, aš paklusniai ir vykdau jo nurodymus žingsnis po žingsnio, 2 dienas po to, kai Droduduwa savo vardu šventykloje vedė „Magic Love“ burtą, mano vyras Anslund paskambino man mobiliuoju telefonu atsiprašyti, jam buvo gaila visko, ką jis padarė, kad sugadintų mano jausmus, ir jis grįžta namo pas mane su sūnumi Feliksu. Aš šiandien tokia laiminga, kad atkūriau savo šeimą ir savo vyrą ir mylime vienas kitą labiau nei bet kada anksčiau. Dalgiede meilės rašybos dėka už vyro namo grąžinimą. Aš ir mano meilės partneris visada esame dėkingi už pagalbą Oduduwa.
Pažadu pasidalyti savo gerais liudijimais papasakodamas pasauliui apie Drosagiede'o sugebėjimą sugrąžinti santuoką į gyvenimą, supratau, kad čia būtų gera pasidalyti, nes žinau, kad tai įkvėps ir kitus, taip pat aš neseniai atsidūriau, aš žinau, kad tai dirba man, mano vyras grįžta namo per septynias dienas myli rašybos procedūrą.
osagiede turi sprendimą, kaip išspręsti šias meilės problemas
* Meilės burtai „Win-Back Ex“ mėgėjai
* Magiškos rašybos sėkmė ir populiarinimas
* Laimingas žavesys - VERSLO ŽVAIGŽDĖ
* skyriai - APSAUGA AUKŠTA
* prakeikimas, dvasinis apsivalymas nuo piktosios dvasios.
* Tradicinės šaknys ir vaistažolės išgydo ligą, vėžį, vėžį
* Vaisingumo magija - VAISIŲ MOTERYS turi vaikų.
* Dekretuokite magiją, ŽAIDIMŲ LOTERIJĄ IR VYKDYMO ŽAIDIMUS
Čia galite nusiųsti pranešimą dr osagiede, kad padėtumėte jums nukreipti sprendimą per 42 valandas
dr osagiede asmeninis el. pašto adresas (doctorosagiede75@gmail.com)
„WhatsApp“ nr .: +2349014523836
arba vibero nr .: +2349014523836