antradienis, sausio 10, 2006

Apie Pamelos Andersen silikoną

Taigi, vienam žmogui pažadėjau, kad visada jo klausysiu, taigi tenka atsisveikint su savo literatūriniu herojum - gavau įsakymą, kurį įvykdau iš antro karto. Bent jau kuriam laikui. Viena ką supratau - gyventi ir elgtis kaip tas herojus gali bet kas - tam nei proto, nei sugebėjimų nereikia. Užtenka turėti savo nepalaužiamą teisumą, stiprią savimylą ir šiek tiek nemeilės kitiems, o visa kita - juokų darbas, dergiu per naktį gali pavirsti be jokių pastangų.
O kas mus paverčia, iš kitos pusės, tokiais padarais? Ogi mūsų išpuoselėta savigarba kuri tokia pat graži kaip Pamelos Andersen silikoninės krūtys - tol kišam implantus, kol žemės po kojom nebematom. Pasilenkti reikia, o lenktis oi kaip nesinori.

8 komentarai:

Anonimiškas rašė...

zinai, cia neseniai kazkokioj knygoj skaiciau, kad kas zmogu labiausiai erzina kituose, tai dazniausiai jis pats to turi :0) O siaip savigarba manau neblogas dalykas, tik turi buti tolerantiskumas :0)
Tai va, o siaip na na na naaaaaaaa, siandien mano gimimo dienaaaaaaaaaaaa... Gera tokia diena pagalvot apie save, pavertint ir pakritikuot :0) Esu jau visai bobulka :0) Nuo kiek ten prasideda "balzakisko" amziaus moterys? :0) Nu turbut man dar truputi truksta, o gal jau?

Linas rašė...

Mamka, sveikinimai tau nuosirdziausi.
Zinai, tau jau irgi reiketu ir butu laikas dienorasti uzsivest atskira, tada butu proga ateit i svecius ir pasveikint:)
Pasakyt sau ir kitiems turi ka, mastai sveikai,jumoro netruksta, savikritikos irgi, taigi, pirmyn - toks mano butu palinkejimas tau kitiems metams.

Anonimiškas rašė...

del dienorascio, tai jau ne, man nereik :0) Vadovaujuosi principu "kam manes reik, tas atsiranda salia manes" :0) Nuolat girdziu "pabendraukim", taigi kartais nuo to zodelio man negera :0)
aciu uz sveikinima :0)

Linas rašė...

Oi ne, tu ne taip supratai, dienorastis ne forumas "Draugas", tai visai kitas, kas nori draugaut ir draugu, dienorasciu neraso ir neskaito:)

Anonimiškas rašė...

zinai, butinai turiu papasakot kam nors, kokia vakar dovana gavau. Turiu tokia kaimyne pijoke, kuri tankiai namo eina keturiom :0) Ji susisukus ir sluba ir bijo manes kazkodel, nors nelabai as ir bambu, kad ji geria, tik kai labai triuksmauja, uzkaukiu :0)
Tai va, vakar gavau is jos dovana. Toki blizgesiuka, pudra ir saldainiu :0) Nezinau is kur ji suzinojo apie mano gimtadieni, as aisku nenaudoju tokios pigios kosmetikos, bet buvau sukresta zinai del ko? As jai niekas, bet ji mane pasveikino, tikrai nesitikejo, kad gaus is manes alkoholio, nes zino, kad negaus. Bet jos dovana, ivertinus procentais jos pajamas ir islaidas dovanai, tikrai gaunas brangiausia, kokia gavau :0) Brangesne net uz striuke, kuria drauge is anglijos atsiunte :0) Keistas dalykas tas gyvenimas...

Linas rašė...

Tai is cia tas nenorejimas"pabendraukim"?:)

Nu tikrai kazkaip nesitiki, kai paskaitai, tiesa, zmones(aciu Dievui) turi tokia savybe buti ne tokie, kokius mes susikuriam savo galvose ju ivaizdzius.

O jei padovanojo be aiskios priezasties, tai tikrai verta stebetis. Man taip nebuna.

Anonimiškas rašė...

Zinai, o as vis dar tikiu stebuklais :0) Ir man kartais ju atsitinka :0) Nu tokiu mazu stebukliuku :0) Pav.anadien gatvej gavau gelyte is vyriskio. Buvau pagalvojus "kaip seniai man nieks nedovanojo geliu", o po keliu dienu stoviu sau stotelej ir ziuriu eina vyriskis su gelyte... Galvoju"turbut zmonai nesa" O jis priejo prie manes padave ir pasake " cia jums, nes jus geras zmogus" ir nuejo toliau. Nu buvau "apakus" tiksliai zinok. Po siai dienai galvoju, kodel? Neatrodau is veido esanti geras zmogus, nesu grazi, tai tikrai, manau mano bruozai net gal gana griezti :0) Tai va, nors daug kam atrodo, kad i gyvenima ziuriu pro rozinius akinius, man gyvenimas grazus...

Linas rašė...

Nu aisku, kad buna ir dar ne taip buna, visokiu "stebuklu" pasitaiko, o del grozio tai labai realiatyvi savoka. Juk mums musu vaikai - patys graziausi, o kitiems? kaip čia pasakius, taigi labai viskas realiatyvu.
Lietuvoje labai sunku nepasiduoti bendram pajautimui, kad esi duobej ir viskas tik blogeja. Jei sugebi nepasiduoti, tai ir atrodai kitiems "ruzava mamka":)