trečiadienis, rugpjūčio 26, 2009

Vienam žmogui tikrai reikia maldos



"Išlaisvink tuos, kurie vedami mirti, išgelbėk pasmerktus nužudyti". Patarlių 24
JAV teisėjas leido likti Floridoje 17 metų merginai, kuri pabėgo iš savo šeimos. Mergina sako, kad dėl tikėjimo Jėzumi ją pažadėjo užmušti jos šeima, kuri yra musulmonai,- praneša "invictory.org".
Rifqa Bary pabėgo iš namų, kai jos tėvai Mohamedas ir Aiša sužinojo, kad ji šių metų pradžioje pasikrikštijo. Merginos žodžiais, jai pasakė, kad jei per savaitę ji negrįš į islamą, ji taps halal - "garbės nužudymo" auka. šiuo metu ji slepiasi Оrlando Global Revolution Church.

"Jei būčiau likusi su tėvais, jau būčiau mirusi - 150 kartų mūsų šeimoje visi buvo musulmonai, nė vienas nepažinojo Jėzaus, turite suprasti, kokia jiems garbė būtų užmušti mane... jie privalo taip padaryti, jei myli dievą labiau už mane, būtent apie tai kalbama Korane. Islamas visai ne tai, ką jūs apie jį galvojate",- kalbėjo mergina.

Rifqa Bary pasakojo, kad keletą metų turėjo slėpti savo Bibliją, slapta lankydavosi maldos susirinkimuose. "Man 17 metų ir aš nenoriu mirti,grumiuosi už savo gyvenimą, jums to nesuprasti,noriu šlovinti Jėzų laisvai, bet jei mane nužudys, tebūnie, Jėzus tiek daug dėl manęs padarė",- kalbėjo mergina televizijai.

Ši istorija tikrai mane sujaudino, todėl kviečiu tuos, kurie tiki maldos galia, prisijungti ir atnešti prašymus Dievui dėl šitos situacijos sprendimo. Kai prisimenu save, 17 metų aš kairės kojos nelabai nuo dešinės atskyriau, ką jau ten bekalbėti apie kažkokį apsisprendimą, pasiryžimą. Palaikykime šitą jauną žmogų.

4 komentarai:

ramaske rašė...

Na,man tai tikrai nesiseka.Visa gyvenima,kiek pamenu esu savotiskas Satrebla.Jei visi rekia,tai man tylet norisi,ir kai as rekiu,tada visi tyli:)Tai ir sitam straipsnyje apie ta "vargse" auka,man norisi galvot atvirksciai.As cia matau arba pigu shou arba nevykusi bandyma inicijuoti religine neapykanta,o vaiku teisiu instancijoms - proga gerai uzdirbt.Mano galva,griztu ta mergiote namo ir pradetusavo elgesiu rodyti Jezaus nuostatas.Ir baigtusi cirkas.Bet,zinoma,kad siuo atveju jau per toli nueita...

Linas rašė...

Pastebėjau šitą tavo sutrikimą:)Suprask, kad jei visada eini prieš visus, tai dar negarantuoja, kad esi teisus, tiesa, esi asmenybė. Kiek pamenu Jėzus sakė apie tai, kad mes turim prarast savo gyvybę su visa asmenybe:)
Dėl tavo taip vadinamo "pigaus šou" kasmet nemažai krikščionių galvas padeda,iki 150 tūkstančių, ale kur čia mums europiečiams suprast, juk svarbu būk žmogus ir viskas bus ok?:) Tu gal visai su islamu nepažįstamas? Šita ideologija tokia, kad pasirinkimo laisvės, kaip tu supranti, ten nėra, o tapti krikščionimi musulmonui reiškia tik viena -mirtis, jeigu jis nepersigalvoja. Koranas ir chadisai liepia užmušti tokius, ir jie mielai užmuša.Nesakau, kad visi musulmonai tokie, tačiau šita mergina žino, ką sako - pasigailėjimo iš šeimos ji tikrai nesulauktų, be to, kiek europoj buvo, kai tėvai savo dukteris papjauna dėl menkesnių "garbės" dalykų - pav neteka už to, ką jai parinko.

ramaske rašė...

Dekui uz diagnoze!Nors pacio blog'as tai nepasakyciau,kad yra beasmenis:)Ka gi,visi mes esam kazkiek asmenybes,linkusios nuasmeneti...O jei taip labai domiesi islamu,tai bent nesistebetum del tu simtu tukstanciu mirciu.Anie broliai,kurie iseina,yra daug laimingesni uz tave ir uz mane.Nors apastalas minejo,kad mirtis jam yra laimejimas,taciau praktiskai mums tai suvokti sunku,oi kaip sunku.Todel ir laikomes isikabine savo gyvasties,kol galiausiai vistiek ja prarandam,kai kas fiziskai,kai kas dvasiskai.

Anonimiškas rašė...

Dėl manys tai viskas aišku,ko tu nori iš manys kaimiečio, visa viltis į tave, gyvenančio išsilavinusioj evropoj:) Tačiau Ramaške, jei tu kaip pats sakai, visada prieš visus, tai tu kažkokiu būdu tapai iš Izmaelio(baisiausias krikščionių porūšis - užmuša nusilpusius, tyčiojasi iš kitokių,be savęs nieko nematoir t.t.) kaip Biblija sako "Tavo sūnus gyvens kaip laukinis asilas: jis bus prieš visus ir visi prieš jį, jis gyvens šalia savo brolių"
Priminsiu, kad Viešpats pašaukė tave būti iš Izaoko ir gyventi su broliais, o ne šalia. Beje, kiek pamenu liepia mums ir gyvybę už brolius atiduoti(Bendrai čia sesuo, ane, tai gal ir neliepia:)

Mano galva gal biski ciniška 17-metei siūlyti "nesilaikyti gyvasties" ir sakyti "mirtis tai laimėjimas" ir plius matyti propaganda visame tame.

Ramaške, gyvenimas per trumpas, kad tokiais dalykais užsiimti, kurie nieko nekuria. Yra dalykai prieš kuriuos mes turim pasisakyt, bet yra ir tie už kuriuos be mūsų nėra kam pasisakyt.Tai linkėčiau tau antrą punktą įsitrauk į dienotvarkę, ypač kai tai liečia žmogaus gyvybę
L.