sekmadienis, rugpjūčio 30, 2009

Kryžius. Jėzus Kinijoje


Nepamiršusiems rusų kalbos įkeliu dalį iš filmo "Kryžius. Jėzus Kinijoje". Pastarosiom dienom žiūriu jį ir negaliu atsistebėti.

1 komentaras:

Linas rašė...

Nu dabar tu prajuokinai is tikro. Oje tie baptistai baptistai, as tai laukytis stengiuosi nuo ju kuo toliau:)
O del negatyvizmo, tai pirmiausia apie save kalbejau, kaip buvau ismokytas nebūti negatyviu ir netaikiau tau. Nes ilgą laiką buvau tiesiog negatyvizmo čempionas, tačiau tai pasidarė man bjauru, ne taip jau seniai tas lūžis ir įvyko
Supratau, kad kritikuodamas esu teisus, tačiau tai nieko nekeičia, todėl Dievo jėga ne čia.
Kritikuoti, badyti daug proto nereikia, o va ištaisyti, kas kreiva neįmanoma be išminties iš aukščiau. Taigi, nusprendžiau geriau būti taisytoju, o ne prarabu kuris vaikšto su lazeriniu gulkščiuku ir bado - čia kreiva, ten kreiva.Apie Jėzų sako:"Jis nenulauš įlūžusios nendrės ir neužgesins gruzdančio dagčio". O aš ilgą laiką elgiausi atvirkščiai, jei rasdavau įlūžusią nendrę, durdavau pirštu, jei gruzdantį dagtį, kaldavau, kodėl liepsnos nėra ir trypdavau. Jėzaus charakteris ne toks, tebūna man Viešpats gailestingas. Taip supratau, kad mes pašaukti ne savo, bet Jo charakterį atspindėti.