penktadienis, lapkričio 16, 2007

Pasmerkimas

Kas buvo vakar – nesiskaito
Kas bus rytoj – dar suspindės
Gyvatę piktą dūmai raito
Iš kamino plačios gerklės.

Ir kuo toliau, tuo vis artėju
Prie finišo arba nakties.
Jaučiu, ir tu dabar tamsėji
Ar gera būt be atminties?

Ne kirvis kerta baltą tylą
Ne sapnas pašaukia mus vėl
Žiūrėk, ir medžiams šakos svyra
Tiktai neklausinėk kodėl.

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Gražus eilėraštis. O lauke šiandien pas mus buvo tokia graži saulutė, tik kad man negera buvo, kai į biržą ryte važiavau.
"Pasmerkimas"- šiandien klausaus moralų namie :0) Mat vakar pusę nakties praleidau su nauju savo draugu, kurio vardas "Klozetas"...
Vakar gavau savo pažymėjimą su dviem dešimtukais! Taip ir pasakiau komisijai, kai palikau darbą, kad gali per daug nežiūrėti, gali iškart 10 rašyt, nes aš labai gerai padariau... :0)Mes pirma grupė, kuri parašėm padėką mokytojukui ir visos išbučiavom jį ir apsikabinom, net direktorė juokės. Mokytojukas visai neturėjo ateit į egzaminą, bet jis ne tik atėjo, jis už kiekvieną mūsų pažymį kaip siena stovėjo! Jis sakė, kad per pusmetį mūsų grupė buvo pati stipriausia. O paskui ėjom į "Araratą", tokią kavinę, ten išgėrėm visą brendį, dar visko ir dar... Paskui "prikabinom" armėną kepėją... Kai jau iš mūsų 16-os liko tik 4, man buvo jau gana, tai vyras namo parsivežė... :0) Nie-ka-da daugiau pasistengsiu tiek nepadaugint, košmaras, aš nemoku gerti, nes beveik negeriu. Net ausyse skamba vyro žodžiai:"Susikaupk, jau parvažiavom. Dabar turėsi kažkaip užlipt iki namų..."
Aš su tavim pliurpiu ir pliurpiu, tu tik nepagalvok, kad vakar apie tave rašiau, kad arbatos nepakvieti, tu paprastas ir draugiškas, jei norėsiu su tavim išgert arbatos, pati su termosu atvažiuosiu :0)

Anonimiškas rašė...

Nu sveikinimai moklo pirmunams, grazius dalykus tu rašai, beje, ar žinai, kad kai kurie žmonės į mano puslapį ne mano pliurpalų statybinių, o tavo minčių paskaityt užeina, taigi, tapai bendraautore.
o aš ir nepagalvojau, manau, nebūtų problemų dėl tos arbatos ir taip:)
Blaivykis, moterie, blaivykis:)
Linas