trečiadienis, rugsėjo 26, 2007

Dievas ant rąstų

Kažkaip visą laiką mąsčiau, ar gali būti Dievas statybose? Na klausimas gana kvailas atrodė man pačiam.Galvojau, ar Dievas man atsakys, jei maždaug taip melsiuosi:"Viešpatie, padėk man mano darbuose, kad viskas vyktų sklanžiai, sienos būtų tiesios" ir t.t. Juk dirbti tai aš turiu...
Kai pradėjom lieti pamatus, vyrams prieš pirmą maišyklę pilant sakau:"Stop, dabar nulenksim galvas ir pasimelsim, palaiminsim šitą darbą ir namą". Nulenkė. Paskui vienas atsikrenkštė ir sako:"Nu šiaip žmonės į pamatus po 10 rublių deda":)
Gal ir pasidariau prietaringas, bet pastebėjau, kad jei imuosi naujo etapo ir jo nepalaiminu, o pasitikiu savo jėgom - eina kaip dantim per žvyrą. Biblija sako:"Visuose savo keliuose pasitikėk Viešpačiu, o nesikliauk savo jėgomis". Mokausi, nors kartais atrodytų paprasčiau pasikliauti savim. Bet tik taip atrodo, realybė ir mano patirtis kitokia.

3 komentarai:

Mindaugas rašė...

tikrai, su palaiminimu tu tarsi pirstu akin. Reikes isbandyti. Dekui ;-)

Unknown rašė...

Tai dejai 10 rubliu ar ne?

Linas rašė...

10 rublių namuos turi tik mano mažoji dukra, negalėjau gi iš vaiko atimt:)
O su palaiminimais bandyt nereikia, tiesiog laiminti reikia. Biblija sako:"Laiminkite, o ne keikite". Keista, bet statybininkai ta liaudis, kuri kas 3 žodį vartoja nenorminį, gal todėl taip prastai viską ir daro.