antradienis, gegužės 08, 2007

Kėliau ir pakėliau

Kas sakė, kad aš nestiprus, vakar pakėliau visą daržinė į viršų. Kadangi viena puse buvo nukrypusi, kasiau duobes, ir kėliau. Buvo smagu, tuo labaiu, kad tik teoriškai žinojau, kaip tai daroma, net nebuvau matęs. bet pavyko.Tikiuosi šiandien kai nuvažiuosiu dar nebus nugriuvus.

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Nu, dar nenugriuvo darzine? :0) Mano uosviam name irgi reik siena pakelt, bet jie dar nenusprende kaip tai darys.
O as tai keliausiu pas sunu i mokykla. Mamyciu diena pasibaige, siandien pokalbiai su mokytojais, mama vel kariauna... Siandien as "pati blogiausia mama pasauly, nes visos normalios mamos nori, kad vaikai mokytusi, o ne draudzia mokintis..." :0) Cia, matai, as pasakiau, kad jei man nepatiks jo vidurkis (t.y. bus maziau, negu 8), as nebeleisiu jam daugiau mokytis, o nuo vasaros tures eiti dirbti :0) O jei nores mokytis, tures eit i vakarine... Tai mano vaikas pamelynaves is piktumo ir sake iseis is namu... Zverys tos mamos is tikro, o tai norejau but gera mama, tai ir daiktus pazadejau sukraut :0) Bet jam tai kazko nelabai patiko... Na cia, aisku pusiau juokais ( man ) ir beveik su asarom (jam) :0) Mane tai juokas ima, nes zinai, ten individualus pokalbiai su mokytojom, as eisiu tik pas kl.vadove is tikro, o sunus man vardina kur eit ( pas tuos, kur geriausi pazymiai ), o pas chemike liepe kojos nekelt. Aisku, jau 3 mokytojos ju klase pamete, nervai nelaiko. Maniskiu tai siaip nesiskundzia, bet apskritai ju klase labai sunki. Kad prikele visokiu, kur ismesti is kitu mokyklu del to, kad plaukus kazkam padege ir pan. O visu vaiku nesukisi i 2 geras klases, kai isvis 5- ios. Na, tiek to, dabar man rupi daugiau mergaite, nes paskutine klase jai.

Linas rašė...

NU Mamka, tu ką ir taip vyrai lėčiau bręsta, o tu dar su savo salygom, pagailėk vaikino, ne pažymiai gyvena o žmonės. Biesas netrauks tos chemijos, aš matematikos nuo 8 kl nesimokiau ir nieko, gyvenu, net dabar kartais gėda. Anakart sapnavau, kad man reikės vėl egzus abituros laikyt, o nei matematikos neio fizikos jaučiu kad nė bum bum. Tada sakau, šiumet abitūros nelaikysiu, nes po aukštosios pasimiršo:)))
Na ne pyrai ne tik mokytojams, bet ir vaikams dabar mokykloj as irgi nežinau, ar galėčiau bedirbt. Kelis kartus naudojau jėgą prieš chuliganus, tik taip tvarką palaikiau, o dabar nuteistų:) kol kas negrisiu mokyklon:)
Taigi, neskriausk sunaus, čia aš tau griežtai sakau:)

Anonimiškas rašė...

Tas pats mano nuskriaustasis ( maziukas tas mano :0) Tiesiog mano vaikai labai skirtingi, dukrai taip nesakyciau. Kai as mamai budama 17-os pasakiau, kad arba susitariam graziuoju ( man reikejo iseit butinai ta diena ) arba as nebegrysiu, as tai buciau padarius simtu procentu. Berniukams reik ( bent jau maniskiui) grieztai uzbreztu ribu. Jis nepiktybinis, tik pritingi, kl. vadoves tai lepunelis net turbut.
Siaip as uz auklejima su meile, manau, pagarba turi but is meiles, ne is baimes. As savo mamos bijojau... Bet vistiek nenusileisdavau ne per nago juodyma :0)

Linas rašė...

Mamka, baik tą savo feminizmą, sūnus irgi žmogus:)
Nu iš kur žmonės tokius charakterius turi - o aš visada nusileisdavau, ir bijodavau taip pat:)