trečiadienis, lapkričio 01, 2006

Skaitau pranašus

Pastaruoju metu skaitau pranašus.
Dievas siųsdavo pranašus dviem atvejais - kai tauta nusigrybaudavo, ir po to eidavo nelaimės, ir nelaimių metu, kad ragintų sugrįžti.
Izaijo knygoje rašoma:"Kodėl atėjęs Aš neradau žmogaus? Aš šaukiau ir niekas neatsiliepė. Argi mano ranka sutrumpėjo gelbėti? Argi neturiu jėgos išlaisvinti?"
Ši knyga parašyta tada, kai Izraelis ištremtas, Jeruzalė sugriauta, visiškas sunaikinimas.
tada ateina Izaijas ir sako: "Tauta bus sugrąžinta, Jeruzalė atstatyta" - visiškai fantastiški ir neturintys jokios logikos ir jokio realaus pagrindo dalykai - kaip mums kas nors pasytų, kad bus atkurta Lietuva iki Juodosios jūros. Tiesa, kai kalba Dievas savo tautai, tai ir įvyksta.
Galvoju apie šiuos laikus ir apie mūsų vargus ir nelaimes, mums irgi skamba šitas priekaištas "Kodėl atėjęs Aš neradau žmogaus? Aš šaukiau ir niekas neatsiliepė. Argi mano ranka sutrumpėjo gelbėti? Argi neturiu jėgos išlaisvinti?"
Nėra negalimų dalykų su Dievu, Dievas ateina į mūsų nelaimes ir pasiruošęs iš jų išvesti.
Tik kur būnam mes? Dievas ateina, o mes verkiam kampe, mes per daug užsiėmę savo vargais, skurdu, tragiška lemtim, kad atsilieptume šaukiami. Mano galva, tai pagrindinė priežastis, kodėl net tikintys kartais gyvena nelaimingai - jie neturi laiko atsiliepti, jų nelaimės didesnės, jie realistai, mato tik tai kas yra ir realiai vertina padėtį.
Bet žinot, žydai buvo sugrąžinti, o Jeruzalė atstatyta. Jei mūsų bėdos mažesnės už tremtį, vergovę, ar neturėtume tikėtis atstatymo?

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

O kaip atskirti tikrus pranasus? Daug kas gali veikti Dievo vardu?

Siandien draugiskai pati sau pasijuokiau tyliai is musu aukstuomenes ponios Paksienes ( labai negrazu is mano puses, nes tokios neispruseles, kaip as, turetu lygiuotis i tokias ponias :0). Tai cia del interviu vieno. Is atminties pacituoju: " Tiesiog " verdu" noru paremti kokio svento paveikslo tapyma ar sventu knygu leidyba, nes noriu, kad zmones butu dvasingesni..." Tai va, brolyti, pagalvojau, geriau jau ji paremtu Anderseno pasaku leidyba, ten daugiau sventumo, negu daugelyje " sventu" knygu. :0) Net nekomentuoju daugiau, bet juokinga.

Taigi kazkam gal visokios ...shvili :0) pranasai, kazkam Satja sai Baba dievo sunus.

Linas rašė...

taip, kaip toj dainoj - kazdiv vybirajet pa sebe - net ir pranasus.
Man tai Laimutes gaila -ji naiviai nuoširdi, o dabar ... ai geriau jau ji daugiau šoktų, o mažiau kalbėtų:)

O dėl "pranašų", kaip atskirti kuris Dievo vardu? Na visų pirma toks žmogus nesivadins pranašu prisistatydamas.

Lolišvili nėra pranašė, o ateities spėjėja, tai okultinė sritis.

beje, papasakosiu istorija - pas mus sinagogon atėjo licenzijuota ekstrasense, "gydanti rankom", aišku dvasinga ir aišku tikinti labai sakė galiu gydyti, nuraminom, jei gali - Jėzus atims:)taip ir buvo - įvyko dideli pokyčiai ir ji dabar net minties neturi, tik sako:"Aciu Dievui, kad jis mane apsaugojo ir neatidariau salono žmonėms "gydyti"
Tai va - Yra Šventosios Dvasios dovanos, viena iš jų išgydymas, kita pranašavimas, iš dalies tai gali būti panašu į Lolišvili veiklą, bet iš kito šaltinio ir niekada nenukreipta asmens švolei ir naudai. Biblijoj dažnai pranašai bėgdavo, kad tik nereikėtų kalbėti, o ne girdavosi - aš krutas pranašas ir jusu gelbetojas,. tai tokie skirtumai.

Anonimiškas rašė...

Na as ir nesisaipau, nes kaip liaudy sakoma, kas kaip moka, tas taip soka :0) As tik mastau, kaip man gera gyventi, kai nereik tokio dalyko, kaip " ivaizdis" Galiu nusisneket, kiek noriu, galiu igriut i pusni, galiu but pelene ir galiu tapt princese... Ir kada tik noriu, o ne del to, kad privalau kazkaip atrodyt ir kazkaip elgtis :0) Man gera. Nes jei reiketu buti pav. elegantiska visa laika, as nukvakciau. Prisiminiau viena mokytoja, tai ji tiesiog savo gyvenimo buda toki turi. Eina mieste ir visada ziuri kaip reik elgtis, kad nenusijuoktu per garsiai, nes gali susitikt savo mokinius. Vaikai turi elgtis, kaip mokytojos vaikai, kosmaras. Nepavydziu tikrai zinomiems zmonems, ypac tiems, kurie jaucia atsakomybe uz savo veiksmus :0) Sunku jiems ziauriai.

Linas rašė...

Jo, zinai, jie moka didele kaina, ko musms daryti nereikia.