ketvirtadienis, lapkričio 23, 2006

Matyti

"1Mozė iš Moabo lygumų nuėjo iki Nebojo kalno ir įlipo į Pisgos viršūnę ties Jerichu; ten Viešpats jam parodė visą Gileadą iki Dano žemių
2ir visas Neftalio, Efraimo, Manaso ir Judo žemes iki Vakarų jūros,
3krašto pietinę dalį, palmių miesto Jericho slėnį iki Coaro.
4Viešpats jam tarė: “Tai žemė, kurią pažadėjau Abraomui, Izaokui ir Jokūbui duoti jų palikuonims. Tu ją matai savo akimis, bet į ją neįeisi”.
5Viešpaties tarnas Mozė mirė Moabo žemėje, kaip Viešpats buvo sakęs".
Pakartoto Įstatymo knyga 34,1-5

Vakar kalbėjom apie matymą. Dievas dažnai naudojo šitą būdą ir tai esminis žmogaus poreikis - matyti. Visada vesdamas žmones, Dievas sakė - žiūrėk. Kai kada rodydavo, kai kada leisdavo matyti patiems, Dievas žino, jei žmogus pamato, jis gali eiti ir gali tikėti. "Abramai, pažiūrėk į dangų",- liepia Dievas, norėdamas, kad Abramas patikėtų jo pažadu. Matydamas žmogus gali įveikti tai, ko šiaip neįveiktų, ypač jei tai parodo Dievas. Tiesa, ne visada žmogiška prigimtis pasiima matymo jėgą - prisiiminkim Kanaano žvalgus - Dievas leido patiems pamatyti žemę, tačiau 10 iš 12 pasakė:"O taip, žemė puiki, tačiau tai neįmanoma". Visdėlto, Dievas norėjo, kad žmonės pamatytų, kad žemė puiki, o kas įmanoma ar neįmanoma palikti jam.
Žinot, matymas turi tokią jėgą, kad Steponas, užmušamas akmenimis, nesipriešino ir neverkė, o pasakė:"Matau atvirą dangų...".
Ir paskutinis - Mozei prieš mirtį Dievas parodo žemę. Kodėl parodo? Todėl, kad jo gyvenimas būtų užbaigtas, kad jis nesijaustų kažko nepadaręs ir neįveikęs. Viskas iki galo - Mozė buvo pasotintas gyvenimu būtent todėl, kad pamatė.Biblija sako, kad Mozė "iškeliavo ramybėje".
taigi, mums išlieka esminis klausimas - ar mes matome Kanaana ar einame, ar gyvename kaip šuo šulinyje? Reikia matyti...

27 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Zinai ka as tau pasakysiu apie matyma :0) ? Kartais matai tai, ka nori matyti, palaikai tai tiesa ir apsigauni. Kartais matai, ir negali patiketi, kad tai gali buti tiesa, nes tai tikrai atrodo neimanoma :0) ir bijai tuo patiketi :0). Rezultate vistiek lieki be nieko. Kartais apsimeti, kad nematai, nes nenori ar bijai tai matyti. O kartais matai ir nezinai ka su tuo daryti... Ir pagalvoji, kad gal geriau butu nematyti :0) Ai... Skauda galva... Ir ka daryt, kai velniskai nori miego, o kazka matai ir uzsimerkus??? :0) Ir nesimiega ?

Mano vel darbdavys darbe keicias, uzkniso, vel iseina 2 bendradarbes. Jau 6-a karta keicias mano valdzia, kol tam uab-e dirbu, sunku vis is naujo prie kiekvieno taikytis, del to zmones taip ir bega. Pazystu ir ta nauja, bet visvien bjauru. Buves pats savininkas jau buvo iprastas, kaip nuosavas vyras :0), be to jis man sakydavo " pati pirma pas mane atejai, noreciau, kad pati paskutine iseitum" Taip ir gavos :0) Tik jis vis "isnuomoja" mus kitiems, tinginys neraliuotas, tingi dirbt pats. Pavargau ir as dirbt uz dvi. O siaip tam uab-e (nesvarbu, kad kitoj vietoj) dirbu jau 6 metus, gal reiktu sprukt, uzsisedejau kazkaip.

Laukiu kaledu, stebuklu ir kaledu senelio labai. Jau pasiprasiau dovanu nebrangiu is anksto :0) Pas mus visi zino, kai senelio prasai dovanu, reik visokiu isvardyt, nes jei prasysi tik labai brangiu, tai gausi tik spyga nupiesta, nes kaledu senelis ne milijonierius, juk ir kiti laukia dovanu... Nuostabiausias metu laikas - Kaledos! pradedu galvot, kaip pasveikinsiu visus visus ir kokiu cia stebuklu reiks padaryt, o tai teturesiu tik viena laisva diena :0)

Anonimiškas rašė...

Dar truputi parasysiu apie matyma zmoniu nevienoda, nes dievazi prisijuokiau iki asaru. Varge, varge, zmones mieli :0), jei zmogus gyvena neturtingai kazkokiam prastam name, tai vien del to jis nera mutantas, ateivis, degradas, narkomanas ar alkoholikas, ar debilas pagaliau... Tiesiog kartais gyvenimas taip susiklosto :0) Vakar dukra su vairavimo instruktorium kalbejosi truputi, tai papasakojo... Vaziavo pro musu nama ir ji parode, kur mes gyvenam. O tas instruktorius labai geras, tik baisiai griezto veido :0) Jis patylejo ir klausia:
- O kas tau uz teises sumokejo?
- Tevai.
- O kiek jus kambariu turit ten?
- Du.
- O tavo tetis dirba?
- taip.
- O mama dirba?
- Taip.
- O gal tu ir kompiuteri kartais
namie turi?
- Aisku.
- Zinai, kai ryt ateisi vazinet, galesi kiek nori aikstelej vazinet...
Dukra gryzo ir klausia manes, sako gal man niekad nereiketu sakyti, kur mes gyvenam, nes zmones kazkokie keisti... Ir ji, ko gero, teisi. Juokinga tikrai.

Linas rašė...

Nu Mamka iš kur pas tave tiek tu visoikiausiu istoriju?:)Ir iš kur tu jų trauki???:)
Aš tai apie matyma manau dar taip - kaip matai, taip situacija ir keičiasi:)

Anonimiškas rašė...

Taip, kartais buna kaip tu sakai, bet... Del tu mano namu :0) Nuejau kazkada i vieno is vaiku susirinkima ir atsisedau salia laaabai geros mokines mamos. Ji manes ir klausia: " o kur jus gyvenat?", as ir pasakiau. Ji palingavo galva " aaaa, tokiam prastam rajone gyvenat..." ir daugiau su manim nebendravo, bent pastaruosius tris metus. Manes tai tikrai tai nezeidzia, tik juokinga, nes ji pati gyvena uz kokiu 300m. nuo musu, bet uz gatves... Ten kitas rajonas... :0)))) O kad antroji jos dukra jau tam musu baisiajam gale naktis praleidzia, ji pati ko gero nezino, nes ta dukra savaitem namie nemiegodavo paauglystej ( dabar nezinau :0) Taigi labai skirtingai mes matom visi tuos pacius dalykus, turbut taip ir gerai.

Dar ne visai i tema del matymo. As puikiai MATAU :0)) kai zmones nori man padeti. Ir zinai, kas visame tame nuostabiausia? Pav. as tikrai neimciau is nieko pinigu ( nebent tai butu gyvybes ar mirties klausimas), bet zinojimas, kad stai zmogus tau pasiule pagalba ir jei bus labai labai labai sunku, tu turesi pas ka nueiti ir tau pades, stai va toks zinojimas duoda daug stiprybes :0) Arba draugo pasakymas " as del taves padarysiu viska, ka galesiu, tik pasakyk" arba skambutis bele kokiu metu su klausimu " ar tau viskas gerai, tiesiog prisiminiau tave..." Ir nesvarbu, kad man truksta pinigu ( jei paimciau ju is ko nors, gerbciau ta zmogu, bet pradeciau negerbti saves :0))), kol yra daug tokiu puikiu zmoniu, as esu laiminga. Esu laiminga, net kai ponas ciapas man kvailiausius patarimus duoda, nes jis irgi man gero linki :0)))) As irgi tai matau :0)

Linas rašė...

Aisku, tik su ponu Ciapu nepersudyk, tu ano nežinai, o ir as pats mazai pazistamas:)
Deja, kaip tu rasai, deja yra taip, mus vertina pagal tai, kaip mes atrodom, bet ne pagal tai, kas mes esam, tereikia patiems taip nevetrtinti kitu.
Atsargiai paklausiu, o kaip tyrimai? ką nors nustatė dukrai ar ne?

beje, tau linkejimai nuo neidealo didziausi - liepė perduot, jis daktarinę apsigynė, jei laisko negavai:)

Anonimiškas rašė...

Oi, atsiprasau, laiska gavau, tik matai as i ta pasta tai ir nepaziurejau, tik siandien, kai pasakei :0) Negrazu is mano puses duoti el. pasto adresa ir paciai pamirst ji paziuret... O vysniniam neidealui dabar jau turbut smagu, labai dziaugiuos uz ji, kad apsigyne, jau dabar sveikinu labai is tikro :0))
Apie dukra aciu, kad teiraujies, bet nenoriu apie tai kalbet :0) O apskritai tai ji mane taip supykino, kai nuejau i susirinkima, maniau priplosiu ja gryzus, jos laime, kad spejo pas mociute i kaima pasprukt iki sekmadienio, tai paskui jau man pyktis atlego. As labai nemegstu jos klases vadoves, labai labai :0) Kazin kiek laiko pries susirinkima nusiteikineju, kad ji turbut puikus zmogus, gal tik as jos nesuprantu, ji turbut tikrai puiki mokytoja :0) Eidama i susirinkima jei galeciau tai ant liezuvio mazga uzsirisciau, kad nepasakyciau jai nieko nemalonaus, bet gaila nemoku. Jau laikiaus laikiaus, vistiek netaktiskai gale leptelejau, nors nusisauk, nu negaliu, blemba, jos sarkazmas, jos poziuris i vaikus, daug kas, man taip nepatinka ir ko gero ta antipatija abipuse. Zinai, kuo skiriasi geras kl.vadovas nuo blogo? Vienas klausia, ka MES galetume padaryti, kad butu geriau, o kitas- ka JUS darysit? Kai su sunaus vadove pasneku, tai jis dabar tikru moksliuku patapo, nes MES nepalikom tam suktam vaikui jokiu plysiuku pasprukt, o anai tai negaliu prisiverst paskambint, net bloga, kad isgirsiu su pasaipele " jusu dukra nebuvo mokykloj, ar kas atsitiko? Bet jus aisku nezinojot... Ir ka dabar darysit? " Vaikus jau taip abu iskeikiau, net isvadinau, kad gyvates uzanty uzsiauginau, net paciai juokinga dabar, niekad as siaip jau taip nebaru... O dar savo mamai juos priskundziau, kokie jos mylimiausi anukeliai, o ta ir dar begede uztaria, sako: " ach tai tu skundies? Nepergyvenk, uz tave daugiau tavo vaikai nepribegs!" Nu as tai buvau as, taigi vaikai tai nezino, kiek as sprukdavau ir kaip mamos parasa idealiai padirbinedavau, as taigi savo vaikams geresnio noriu. Bet viskas bus labai gerai, jau vyras bara, einu :0)

Linas rašė...

Nu Mamka, nepergyvenk dėl pamokų, baisiau yra del kompanijos. Va sita reikala tai kontroliuot patarčiau, bet iki to momento, kai vaikai išmoksta pasakyti"Ne".
Apie pedagogus tyliu, nes pats buvau:)

Anonimiškas rašė...

Nu tu ir pasakai! Vaikai PRIVALO eiti i pamokas, tai ju tiesiogine pareiga, bent kol kas, be jokiu islygu. Be to, tai kaip narkotikas uzkreciama :0), kai kazkas neina ir kitiems atrodo galima neit. Ir visos pamokos vienodai svarbios, cia jau mano grieztai pasakyta! As nenoriu ju kontroliuot, bet... Jei paklausiu ar eina i mokykla ir man ziuredamas i akis vaikas pameluoja, kad eina, sito nepakesiu. Nekenciu melo savo namuose. Jei jau tu darai, kaip tau atrodo teisinga, tai malonek tai man irodyt, o ne sukt uodega. Toks mano poziuris. Zmogus nuo mazens privalo suvokt atsakomybe (prisiimt atsakomybe) uz savo veiksmus. Pav. gal as nevisada teisingai elgiuos, bet as bent zinau, kodel man tai teisinga, zinau, kodel taip elgiuos. Ir jei man kazkas irodys, kad reik elgtis kitaip, as pagalvosiu ar tas zmogus teisesnis uz mane. Be to as nepraleidineju savo darbo, jei man tai staiga pasauna i galva! O vaiku mokslas kol kas ju tiesioginis darbas.

O stai del kompanijos vaiku, tai zinai ka as tau pasakysiu, blogumas ir gerumas yra labai salygina, net labai... Ir neleisti su kuo nors draugauti priestarauja mano isitikinimams, be to ne vienas normalus!!! vaikas neklausytu tevu, kurie patartu, kas vertas draugaut, o kas nevertas. Jie turi atsirinkt patys, nors tai kartais skausminga :0), kai pav. jie palaiko draugu kazka, kas ramia sazine nukniaukia ju pinigus :0). Del vedimosi i namus, tai jie atsakingi uz vaikus, kuriuos pasikviecia. Jei man ka pavogs ju draugai, mano vaikai tures atsakyt pries mane uz juos. Be to, gal mieste gyvenimas skirias nuo kaimo, nezinau.

Anonimiškas rašė...

labai graziai skamba "vysninis neidealas". Iskart pamaciau dideli kreiva torta, papuosta vysniom:)
Aciu, mamka, uz sveikinimus. Smagu, kad prisimeni.
Skaitydamas jusu pokalbi prisiminiau seses aukletoja, nors ir seniai tai buvo. Lankydama tevus, maniskiams ji sakydavo, kad sesei reikia bendraut su geresniais vaikais, maziau draugaut su kaimynu mergaite. Nuejusi pas tuos kaimynus sakydavo, kad labai gerai, jog ju dukra draugauja su mano sese, daugiau tokiu draugiu galetu turet. Taip jau su tom draugystem.

Linas rašė...

Mamka, pirmiausia baik su tuo privalo, dar pasakyk, kad kuo daugiau dirbsi, tuo daugiau uždirbsi:)
Ne pasaulio pabaiga, jei vaikas pasiplaus, manau, čia visai nieko, nereikia su vaikais dėl to pyktis, ir aš bėgau ir nesigailiu, turėdavau žymiai geresnių užsiėmimų ir mokslai nuo to nenukentėjo. Va jei meluoja tai aišku negerai, bet kodėl meluoja? ne todėl, kad Mamka ultrapareiginga?:)
Neidelaui tortas bus, tik vėliau, kantrybės:)

Anonimiškas rašė...

Ach tai man baigti su " privalo"? :0))) O ne pats pries kelias dienas apie mokyklas rasei? Kad turi zinot teises, bet nepamirst ir pareigu? :0) Jau mano vaikai tai fruktai geri, dziaugiuos jais is tiesu, bet kadangi angelas nesu, tai ir nervai mano ne geleziniai. Uzsiutina kartais. As irgi begdavau is pamoku, bet... As mokedavau irodyt pav. savo megstamam direktoriaus pavad., kad esu gera mergaite, ir nors buvau per puse metu tik 2-ose pamokose, bet moku technine mechanika idealiai! Ir niekaip nesutikdavau, kad nesu verta geriausio pazymio! Ir ismokdavau ka reik ir irodydavau, kad noredamas jis gali mane nusodint, bet tai negrazu :0), nes as viska moku. O is tiesu zinai, individualu viskas, as mokau, kaip man atrodo teisinga. O del melo, tai man paprastai nemeluoja, del to kartais net nesitikiu :0)

Del darbo :0) nu tai ka darysi, kaip pas mus kaime sakydavo " per durna galva kojoms nepakajus..." Taigi jei esu per durna dirbu daugiau. Dabar ramiau? :0) Norint kazka savo pradet, reik pinigu, va ir dabar galejau savo darba perimt, savininkas saviem visad pirmiausia siulo, jis paaiskint pasiruoses visas smulkmenas ir pelnas aiskus, bet... Matai neturiu tokios smulkmenos, kaip 20 000 pradinio kapitalo :0) Net savo tvarkinga uab paskolintu pradziai. Tai nereik ir svaigt man apie darbus, be to mano su vyru poziuriai anaiptol ne vienodi... Ir kai tu pasakai " sugalvok ka nors", tai juokinga.

O as irgi torto noriu, tai ka jau man tai uz nieka nieks neduos? Arba duokit nors atsikast.

Linas rašė...

Mamka, dėl vaikų - tvarka, aš nesu toks pareigingas kaip tu, tai ir nieko nesakysiu, tiesiog nematau čia tragedijos, suaugę visokių nesamoniu padarom, o iš vaiko tikėtis, kad jis bus kaip geležinis feliksa, nematau tikslo.

O dėl darbo, Mamka, štai ka aš tau pasakysiu, mes gyvenam kai arba tu dirbi kitiems, arba dirbi sau. jei nesusikuri to, kad dirbtum sau, tai ir dirbi kitiems. Šioj vietoj tau reikėtų Bibliją pastudijuot. Paulius rašė:"Esi vergas? Dirbk kaip Viešpačiui, bet jei turi progą, būk laisvas".

Taigi, tokiai ryžtingai moteriai kaip tu 20 000 yra juokinga suma, tiek duoda net vartojamąją paskolą. O jei vyras mano kitaip. pavartok prievartą:)Juk tu viską žinai šitoj srityje, dirbi ten, tai pasinaudok proga ir dirbk sau. Tas pradinis kapitalas nėra jau toks didelis, kad nesugebėtum grąžint. todėl liaukis kalbėt apie gyvenimą kaip pažįsti ir imkis veikti. Palaikysiu, da i Neidelui pasakysiu kad palaikytų tave:)
Aš ir pats savo laiku rizikavau finansuose ir dabar dar rizikuoju, skolintis nėra malonu, bet jei matai perspektyvą neleisk kad kažkokie 20 000 tave sukaustytų. Va taip Mamka:)

Anonimiškas rašė...

Aciu uz patarimus, tik per velu jais naudotis, sakiau gi ,kad nuo gruodzio pradzios turim nauja valdzia :0) Be to man vienai butu buve truputi per sunku, o del prievartos, tai kaip tau negeda, as tai svelni kaip meskutis koks. Na beveik visada :0) Be to as nenoriu VISO laiko skirti darbui ar karjerai, bizniui ir pinigu gaminimui. Nesu moteris trys viename - gera mama ir zmona, darbo arklys ir dar sekso ir moteriskumo simbolis. Visada maniau, kad ar zmogus ar daiktas, kuris turi viena paskirti, yra tobulesnis :0) Sofa niekad neatstos lovos. As esu gera zmona ir mama, turbut pusiau pakenciama sekso srity, o darbas man paskutinej vietoj :0) Man niekad nebuvo gyvenimo tikslas uzsidirbt daug pinigu, supranti? Kiek man reik butinai, as visad uzsidirbu, o man nereik ju daug. Ir pasinerti i veikla, kuri uzimtu daug laiko, nors ir gana idomi, as nenoriu. As turiu daug idomesniu uzsiemimu gyvenime. Juo labiau, kai vyras nepritaria. Kokia nauda? Kas didesne nauda? Kad uzdirbsiu daugiau, bet mano seima manes beveik nematys, o vyras iseis pas kita? Ai, nenoriu kalbet veltui, bet tau aciu uz paskatinima :0)

Linas rašė...

Mamka, kalba eina ne apie pinigus, o apie galimybę dirbti sau. Visą gyvenimą nebūsi mama, vaikus tau teks paleisti.
O kad kažkas įvertins tavo auką, irgi tikimybė maža. Moteris gyveno su vyru, kuris ją mušė, tai vaikai ne tik kad nepadėkojo, pasakė, na ir kvaila buvai, nors gyveno tik dėl jų. Todėl negalvok iš anksto kad tavo pareiga yra būtent taip,kas bus ir kaip bus. ir man pinigai nėra svarbūs, tiesiog žinau, kad kai dirbi kitiems ir priklausai nuo kitų. Bent aš norėčiau dirbti sau.O būti turtingam nėra blogai, blogai viltis sudėtį į tai, ką turi.beje, turtai nėra tik pinigai, tai ir mūsų draugai, šeima ar dar kažkas, padėtis, tačiau kiek žinau, vieną dieną viskas būna patikrinama. Klausyk, Mamka, su tokiu charakteriu tu ir sukurta tik sau dirbti. Kitą kartą mažiau klausyk, ką kiti šneka ar tikisi, pritaria, nepritaria, naudokis progom.
Viskas, daugiau nemokau, nors nemokau ir dabar, žodžiu, vaikų neskriausk, vyrą prispausk(moterys ir švelnumu gali prispausti)ir gyvenk:)

Anonimiškas rašė...

Net gaila tai sakyti, bet tu teisus :0) As daug progu praleidau. Nesiteisinu, tik nenoriu daugelio dalyku pasakot. Kartais as bunu reikli vaikam :0), o manai man jie nereiklus? Kartais dar ir kaip prispaudzia mane su tokiais klausimais" o kodel tu nepastatei mums namo?" Kai bandau issisukt " paklauskit to paties tecio", jie pareiskia " tetis kaip tetis, o tu moki svajones paverst tikrove" . Mano vaikai puikus :0) Zinai, neseniai bandziau nusizengt savo principam ir juos papirkt. Sunui sakau " gal tu ko nors labai nori, tik mokykis, gal ko nors brangaus?", o jis " aciu, mamyte, as visko turiu pakankamai, tu ziurek, kaip uz buta susimoket". Dukrai paskui " tu tik mokykis, gal masina kaip nors isgaletume paskui nupirkt", o ji " aciu, mamyte, as pati uzsidirbsiu" Gudrus, kaip velniukai. O geriausiai, kai sunus pareiskia " mama, tu matai, kad as negaliu prisiverst, nes tingiu, tu kaip nors priversk mane mokytis!" O buna ir taip, kad jis pasiunta ir pareiskia, kad as mokyciaus, o jis klausines. Man tai juokinga, as pasimokau ta istorija ar biologija, ten gi lengva, o jis rimciausiai skaito, kad galetu manes isklausinet ir " sukirst" ir labai dziaugias, kai ko nors neatsakau :0) O del aukos, tai as nesiaukoju, nenoriu cia plestis ir aiskint savo gyvenimo, tiek jau to :0) Be to, esu labai patenkinta, nes mano mergaite vel pradejo piesti... Man net akmuo nuo sirdies nukrito. Kai ji piesia, zinau, kad viskas bus gerai, o tai ji jau nepiese daugiau, kaip puse metu. Zinai, ji jau gime turbut piesianti :0), kai tik ismoko daikta paimt i rankas, tai ir eme piest. Pirma piesini jos protinga ( ten mociute kaip priklauso su rankom, kojom, net su auskarais) esu pasilikus, ten ji nupiese budama 2m2men. Negaliu pasakyt, kad ji gerai piesia, bet ji ispiesia is saves viska, kas skauda, kai piesia. Kartais kraupu ziuret, bet ji nelabai kam ir rodo tokius piesinius. Ai, vaiku piesimas idomi tema. Jau pirmoj klasej psichologe po jos piesinio pareiske, kad si mergaite kitokio mastymo, nes kitaip ziuri i pasauli. Nu gerai, nusigrybavau, einu pagalvot, ka visiems kalediniu dovanu senukas turetu atnest :0))))

Anonimiškas rašė...

Vaje, kokia turtinga jusu patirtis darbu, auklejimu ir pareigu klausimais. Niekad nedirbau privacioj istaigoj, nezinau kaip ten dirbti kitam. Institute gaunu 742 i rankas ir musu dyrikas skaito save vos ne dievu, kad suteikia mums tokias puikias salygas:) Kazkaip net nepadoru butu man veltis i jusu diskusijas.
Is to, kiek esu mates, susidaro ispudis, kad zmones galima skirstyt i pareiginguosius ir laisvuosius. Laisvasis dirba kurybinga darba arba tai, kas jam patinka, o pareigingieji tvarko aplinka, uzglaisto visus plysius, isblizgina, kad kurybingojo darbas but isbaigtas ir graziai atrodytu. Triuso daugiau, nuopelnai - ne jam. Neugdyk, mamka, vaikams pareigingumo jausmo - gyvenimas pats laisviesiems i kompanija parenka pareigingaji:)

Anonimiškas rašė...

Zinai, ugdyk tiems vaikams neugdes ka nori, jie vistiek padaro kaip nori :0) Nes yra kokie yra. Tenoriu is savo vaiku, kad jie nebutu buki ir pasiduodantys kitu nuomonei, o paskui pacia ir siutina, kai man nepasiduoda :0) Zinai, taip ner su vaikais, kas palaistei, kaip gelyte ir uzaugo toks ziedelis, kaip nori :0) Jie pakankamai protingos asmenybes ir mes tiesiog snekames apie viska, o priversti as ju nieko negaliu is tikro, jie turi savo supratima ir man tai patinka.

O pareigingumas ner blogai, vyrai gal galvoja kitaip, uztat daug ju ir pabega, palike vaikus pareigingoms mamoms :0))) O del darbo, as dirbu pareigingai :0), bet visad sakau, kad tik savo noru, nes jei man nepatiktu kolektyvas ar darbdavys, nebuciau ten ne dienos :0) Nes nesu nusiteikus pasmerkti save kelioms kancios val. per diena :0)

Linas rašė...

Mamka, moki puikiai pasakoti, laikas pakeisti Marčėnaite, užsiimk Nomeda:) O vaikai tavo išties super:)
Dėl progų tai mes visi daug praleidom ir daug ko nepadarėm, tiesiog ateina laikas, kai pasakai sau - stop, užteks klausyti kitu ir viltis iš kitų pagalbos, šį kartą aš padarysiu. Net jei nepadarai ilgą laiką, kai turi toki nusistatyma proga ateina - nusistatyk ir lauk.

Anonimiškas rašė...

O as tai siandien galvojau darbe apie neideala :0) Taigi kaip nesazininga istikro, kad jis tiek uzdirba! Bet gal jo darbas idomus? Pav.as ten bele kokia juodadarbe, gal ten valytoja kokia ar siuveja, ar saldytos zuvies fasuotoja maksimoj(cia man pati baisiausiai skambanti specialybe pasauly :0))), o uzdirbu dabar net truputi daugiau ir tai nesazininga. Ne mano atzvilgiu, as ne per daug uzdirbu :0), bet neidealo! O del darbo privacioj istaigoj, tai ka zinau, as susikalbedavau su visa valdzia, nes pas mus ner daug zmoniu ir santykiai artimi visu :0), bet pav. savo savininko draugui, tokiam milijonieriui suknistam, esu pasakius, kad pas toki, kaip jis uz jokius pinigus nedirbciau :0) Nes tas tai isnaudotojas grynas :0)

Na Nomeda gal ir nieko, labai mylinti vaikus... Tik bepigu jai juos augint ir prisiimt svetima, kai ne ji, o aukle su jais buna visa diena :0) Pasidziaugi kaip su zaisliukais val. per diena ir, mazdaug, va kokie puikus auga! Juokauju, man Nomeda visai nieko, paziurek, su kiekvienu sezonu vis grazesne, tik nelabai tankiai as ja ziuriu, nes kazkaip nelabai man aktualu tos ju temos :0)

Linas rašė...

Mamka, Biblijoj istorija apie Jokūbą yra, kai jis turėjo gauti netikusius gyvulius,margus, o margų buvo mažai, Dievas jam pasakė "Išdrožinėk margai lazdeles ir išdėliok prie girdyklos".
Prie girdyklos gyvuliai kergdavosi ir po kiek laiko didžioji bandos dalis buvo marga ir atiteko Jokūbui.
Aišku, čia gal tau atrodys juokingas pasakojimas, bet jo esmė - ką nors daryk, kai tave žmonės pastatė į pralaimėjusio vaidmenį.Drožinėk lazdeles, nesutik, švilpk, ir Dievas bus tavo pusėje - jis yra visų prispaustųjų gynėjas.

Anonimiškas rašė...

Tu cia kazkaip nutrelinai su tuo palyginimu. Pralaimejusio vieta! Jei musu valdzia tokia glusa, kad siulo pav. aktoriams vaziuoti skinti apelsinu, tai gal jie turi tai ir padaryt? Uzdirbs daugiau pinigu? Menininkais, mokslininkais, mokytojais ir begale kitokiu darbuotoju, kurie nesa didziausia nauda visuomenei, valdzia turetu normaliai pasirupint. O dabar - dramos teatro aktoriai po spektaklio laukia eilej prie kasos savo kapeiku? I teatra nueit pigiau negu i kina? I kina man su seima nuvaziuot iseitu apie 70 lt. Beprotybe, kai kinas brangiau negu teatras. Kinas jau prabanga! :0))) O visi paskui ir bega i uzsieni, kur gudresni, ir gydytojai normalus ir pan. Pav. mano kaimynas buvo labai jaunas perspektyvus chirurgas, ji jau imdavo operuoti tam tikra sriti sudetingiausiose operacijose, bet jis turejo islaikyti seima, taigi perejo i ekstra skyriu, kur moka daugiau,o netobuleji taip, kaip reik. Tai absurdas, paskui ir visokie atliekami isoperuoja taip, kaip mane, kad pilva reik pralupt is naujo ir gydymas uzsibaigia "organizmas turi pats kovoti" mazdaug arba numirsi arba pasveiksi :0)))

Linas rašė...

Nu negaliu ginčytis su tiek gyvenimo mačiusia moterimi:) Formaliai tu teisi, neformaliai - ne:)
mamka, nereikia sutikti su tuo, kur tave uždaro aplinkybės.
Sinagogoj mūsų, raginam vienas kitą nepasiduoti. Čia ne tai, kad mažai moka, mažos algos, kiti darbo išvis neturi, kiti ateina sumaitoti visiškai, dabar atėjo moteris su mažu vaiku, ji po kalėjimo, kalėjo dėl nužudymo, po to gulėjo psichiatrinėj ligoninėj,be specialybės, neturi kur gyventi, po to vaiko susilaukė. Aš jai negaliu pasakyti - su tavo gyvenimu baigta, valdžia pas mus tokia, tau jokių šansų - būk protinga, suprask kas esi ir kokia tavo padėtis.
Ji ir taip viską žino.
Bet jei reikia ne žinojimo, o galimybės atsikelti ir mažiausia rūpi reali padėtis.
taigi, Mamka, jei tokie beviltiški žmonės išmoksta žiūrėti virš realybės ir eiti, kodėl tu taip nori pasilikti ten?
mano patarimas - nesutik.

Anonimiškas rašė...

Nelabai suprantu ko Linas prie mamkos vis kimba: kad ji pinigu per mazai uzdirba? Gerai, kad mamka stiprus zmogus, kita paskaicius cia apie save, visai paluztu, pradetu tiket, kad ji niekam tikus, nieko nesugeba, blogai dirba, ne ta dirba, per mazai del savo vaiku padaro. Toks jau ispudis susidaro paskaicius Lina. Suktu mamka bizni, tai neturetu kada sedet ir rasinet grazius dalykus siam dienorasty, ne tas jai ir rupetu, poziuris ko gero pasikeistu i daugeli dalyku. Man, mamka, tu mielesne tokia, kokia esi.
Linai, tikiuosi, kad desimtines nors nerenki is saviskiu sinagogoj.

Linas rašė...

Neidealai, pirma nebuk piktas, antra i mano sinagoga netiktum, bo per maža tavo dešimtinė būtu:)Žinok ka ten desimtine, mes ten ir hipnotizuojammmmmmmm hipnotizuojammmmmmmm:)
Ir iš viso, jei tau vakar diplomo neatidavė, tai nebūtina čia ant manęs išsikraut:)

Anonimiškas rašė...

As neissikraunu, as tave pagedint sugalvojau. Kad is kitos puses i viska paziuretum. Nugi negalima mamkai priekaistaut ir prikaisiot. Pagirtum, padrasintum, kad ji viska taip gerai daro, tiek sugeba, o svarbiausia, kad tokia dusia turi. Mokytis ir mokytis is jos. Bent man, tu tai is Dievo mokaisi:)

Anonimiškas rašė...

Na kad Linas mane itikintu, kad as nevykele, tai nezinau kas turetu atsitikti :0) Be to, griezciausias kritikas sau esu as pati :0) Virsininke siokia tokia jau buvau valdiskoj istaigoj. Slykstu. Sokineji kaip durnele tarp didesnes valdzios ir darbininku, o lieki kalciausia ir jautiesi, kaip ziurke kokia - darbininkai keikia, virsininke rekia. Fui :0) Savo individualia kai turejom, buvo labai puiku, nes tokia seimynine musu buvo imonele, mes kai ka gaminom grazaus, bet... Cia ta vario karstlige viska sugriove :0) O juodas darbas tikrai manes nezemina, nes pati toki pasirinkau, darbe daug kartu galejau dirbt kazkuo kitu :0) Savininkas irgi man nuolat kartodavo, kad nesupranta manes, o as ir nezadu niekam nieko aiskint :0) Realizuoti save galima ne tik per darba, bet nesiruosiu cia jums skaityti paskaitos apie savo gyvenimo buda :0) O be to, Linai, kas gi tau nepatinka toj mano realybej, kad turiu pakilt virs jos? Ar man dabar reiktu uzsidirbt daug pinigu ir tureciau persikelt i kita visuomenes sluoksni? :0) Mazdaug is dugno? Ai, juokinga man truputi. Aaaa, va dar jus prihipnotizuojat!!! Galvoju, ko man cia ta galva vis skauda, jau cia Linelis blyn uz mane meldzias, o mano organizmas priesinas... :0))))

Linas rašė...

Už kokias nuodėmes mane dangus baudžia šitais dviem priešingos lyties agresyviais tipais?:) gerai jau gerai, gudruliai, nesiginčiju, jūs teisūs:)