antradienis, kovo 07, 2006

Kartais reikia poezijos

Susitikimas

Man užlipo
Skruzdėlė
Ant kojytės piršto.
Aš bijojau pajudėt,
Ji –
Žiūrėt į viršų.
Taip stovėjome
Ilgai,
Kol įsižiūrėjom.
Atsisveikinom gražiai
Ir abu
Nuėjom.


Mamka priminė, kad kartais galima rašyt poeziją. Aš irgi kartais rašau, bet pastaruoju metu daugiau rašau ir įdomesnė man vaikams skirta. Matyt, jau diedo amžius įtaką daro.

6 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Zinai, va del sito eilerastuko as kazkada ir nusprendziau, kad galbut verta pas tave ka nors parasyt :0) Nes pries rasydama permeciau, ka gero esi prirases :0)

Linas rašė...

WOw, as senas diedas, jau nebeprisimenu, ka buvau dejas, oi oi, teks rasyt nauju:)

Anonimiškas rašė...

Sunku isivaizduoti didesni kontrasta - tave, auksta iki dangaus ir skruzdelyte, kuri sugeba islikti tik todel, kad yra drauge su kitom:) Prie sito eilerascio reiktu iliustracijos - judvieju nuotraukos:)

Linas rašė...

Savo nuotrauka as turiu:) ale va oponento....

Anonimiškas rašė...

O tai kiek tu is viso tu vaikuciu turi? :0)

Linas rašė...

As esu daugiavaikis beveik ir beveik asocialus, turiu Kamilę, Mykolą ir Verioniką:)