pirmadienis, sausio 23, 2006

* * *

Tu vėl ne tą gyvenimą
Gyveni.
Ne tie žmonės apie tave
Kelia pirkinių krepšelius
Niūriai praeina
Ir jauti -
Ne tą bilietą
Ištraukei
Per egzamino perlaikymą.
Ar tau taip būna,
Kad esi ne savo vietoj
Ir ne savo laike?
O man būna.

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Labas, diede su kalconais :0)
Zinai, gerai parasei :0) Paskutiniu metu pergalvojau baisiai daug dalyku ir daug ka pervertinau :0) Ismokau gyventi laimingai, net keista paciai, bet gyventi gerai vien jau del to, kad gyveni. Nes gyveni ir visada mokais. Ir jei nebutu blogai kartais, niekada nesuprastum, kas yra gera... Supratau, kad kiekviena pabaiga yra kazko kito pradzia ir tu ja gali visada stengtis padaryti geresne...Gali padaryti, kad zmones ne niuriai praeitu, o sypsotusi, nes tu visada gali nusisypsoti jiems pirmas. Kai mano bendradarbe ateina i darba, ji visada paziuri man i akis ir vis pasitikslina " ar tu dar laiminga?" Ir lengviau atsidusta, kai pasakau, kad viskas gerai :0) Nes tiesiog gyvenime viskas turi geraja puse, tereikia ja pamatyti :0) Ir as zinau, kai esu laiminga, zmones aplink mane irgi laimingi, o zmones aplink mane labai geri.


"As juokiuos is pasaulio.
O labiausiai as juokiuos is saves, nes zmogus yra pats komiskiausias, kai jis vertina save pernelyg rimtai.
Tegul kiti stato olas is savo molio. As statysiu rumus is savojo. Ir tik kirmeles gali nesirupinti, kad suklups." ( Og Mandino )

Linas rašė...

Jo tie kolconai daiktas rimtas pasirodo, pravercia ne tik statybose, tik vaikai siurpsta kai p namus perbegu su jais:0

Nu mamka, dziugu, kad viskas gerai, o as tai megstu kartias niurktelt i kita puse, tada ir pasitikrini, kur esi, bandai susigalvoti pasauli, kuriam salta ne tik is isores.