antradienis, lapkričio 22, 2005

Nesinori

Kartais tiesiog nesinori rašyti.Norisi būti viduje ir nematomam.Galvoti apie kitą laiką, kitus žmones, kitą likimą. Tai pakaitalas, tačiau kažkur egzistuoja kitas likimas, kitas laikas. Kur?
Kad ir ką kalbėtum, viskas atrodo netikra, ir tu pats sau atrodai netikras, kaip koks iš Kinijos eksportuotas žaislas. Nesinori.

6 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Seniau kartais man atrodydavo, kad gyvenu ne savo gyvenima. Paziuredavau i save is salies ir pagalvodavau: "ei, moteriske, ar tu apie toki gyvenima svajojai?" Bet dabar manau, kad jei grazinciau laika atgal, as vistiek nugyvenciau beveik taip pat, su visais vargais, rupesciais.Nes nieko negaliu kaltint del savo gyvenimo, visas klaidas padariau pati, visada stengiaus gyvent, kaip man tuo metu atrode teisinga. Ir dabar, bent siuo metu, as esu labai laiminga. Tiesiog visiskai siaip sau, tiesiog todel, kad esu tokia, kokia esu, kad jauciu tai, ka jauciu. Ir nors daug kas mano, kad as taip gyvendama, kaip dabar gyvenu, tureciau jaustis nelaiminga, tai didziausia nesamone :0) As esu laiminga, nes esu tiesiog nepakartojama :0) Kaip, beje, ir jus visi...

Linas rašė...

Labas, mamka, gerai kai tu taip jautiesi, visus laikas nuo laiko istinka tapatybes krize, tai normalu,reikia pasitikrinti. Zmogus negali visa laika degti komjaunuoliska ugnis, kartais reikai dumu o ne ugnies.

Anonimiškas rašė...

Nu gerai, smilk, tik neliudek per daug, viskas bus labai gerai :0) Tuoj ateis ziema, sniegas uzklos visus rupescius ir galesi su savo vaikuciais padaryt ant sniego angelus...

Linas rašė...

nEGALIU SPURDET, NES MANO KOMPAS, TY DAVE TOKI KOMPA, KAD NET DIENORASCIO ATSIDARYT NEGALIU. pAAUKSTINIMAS VADINASI;)

Anonimiškas rašė...

vau. cia nerealiai. kaip tik taip daznai ir jauciuos. tik iki dabar nebuvau radusi tam atitinkamo ivardinimo. pasidariau copy-paste:)))

GeorginA rašė...

Tikra Meilė Rašybos Ratukas, Dr. Obodo. Burtai pritraukti meilę, Sustabdyti santuokos nutraukimo, Santuokos Burtai, Pareikšti prarastą meilę, Pinigus ir turtingus burtai, Apsaugos burtai, vaisingumo rašybos ..Kontaktinė Info
El. paštas: templeofanswer@hotmail.co.uk
Skambinkite,Viber ir whatsapp +2348155425481