pirmadienis, lapkričio 07, 2005

Gelbėkite - gresia paaukštinimas

Gelbėkite - gresia paaukštinimas, padėkite kas nors. Aš visai rimtai. Kelis metus siekiau būti paaukštintas,pereiti nuo techninio darbo prie kūrybinio o dabar visai nenoriu. Skirtingai nuo daugumos niekada išreikštai nesiekiau karjeros, tačiau taip jau išeina. Gal perdegiau per tą laiką? Kalusimai pačiam sau. Mane sveikins, o man - tai kaip nuosprendis šiuo metu.
Gyvenimas iškrečia pokštus ir visai neatsiklausia.

7 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Nesijaudink, jei ne koks "krikscioniskas" darbelis, greit vel pazemins, nes jei kursi taip kai, cia, tai koks kvailys pakes?.. :)

Linas rašė...

Pakest tik toks kavailys, kuris negali atsispirti komentaro neparases;)

Anonimiškas rašė...

anonime iš pirmo komentaro. argi galima taip užgaulioti ? tikrai jau geriau susilaikyt nuo komentaro.

aš kaip dar vienas anonimas aciprašau lino už praitą anonimą :)

paaukštinimas visada gerai, jei pasirengęs prisiimti atsakomybę kurią turėsi priismti tuo darbu.

Linas rašė...

Mir druzba balalaika - reabilituoju visus anonimus;) Na jau prasviesejo, gal ir nebus taip baisu;)

Anonimiškas rašė...

Jeigu kyla tokios mintys - reishkiasi atejo laikas keist darbo vieta.

Zoozle

+ simonas rašė...

sveikinu gavus balalaiką :)
ir sėkmės darbe...

Kristina rašė...

Vaje, Linai, kaip gerai tave suprantu... Bet jei Viespats taip veda, priimk tai ir darbuokis;) As vat taip priemiau ir darbuojuos, kiekviena diena tikedamasi, kad mane pagaliau ismes:)) bet nemeta zarazos...:/