pirmadienis, balandžio 06, 2009

Pergalės vieta

SEDE DE VITÓRIA - Vanilda Bordieri. "Pergalės vieta".

Dainuojama maždaug taip, kad yra pergalės vieta, nusivalyk ašaras ir pažiūrėk ką tikėjimu pasiekė Gideonas, Samsonas, Barakas ir Jeftė"

10 komentarų:

Ogis rašė...

Ne viskas deja gaunama tuo alia tikejimu..Kas butu Samsonas ir visi kiti is tos kompanijos be Dievo malones?Tusčia vieta..Mes daznai Dievo malone palaikome kaip savo nuopelna..Ir tai tustybe-kaip pasakytu Ekleziastas..
Kazkada mane vienas zmogus pasveikino su svarbiu ivykiu mano gyvenime-vestuvemis..Pasveikino mane su tikejimo pergale..Kai klausiau jo zodziu norejosi verkti,visu pirma todel kad zinojau kad tai ne mano nuopelnas o tik Dievo malone mano gyvenime...O antra buvo liudna del to zmogaus nes jis visiskai nesuprato kame gi mano jega yra...Ka mes galime be Dievo?Kas mes esame be Jo..As tai puikiai zinau kad be Dievo as nieko negaliu ir nesugebu..Kiekviena mano diena priklauso nuo Jo malones o ne nuo mano pastangu kazka keisti...Be Dievo-pupok razviazetsia...Labai tiksliai čia rusai apibudina sia busena :)
Be Dievo malones Samsonas butu tik paprastas tu laiku Svarcenegeris,raumenu kalnas..

Anonimiškas rašė...

Nu nemanau, kad ta kur dainuoja negalvoja taip kaip tu. Zinoma, kad to reikia laikytis ir ano nepamesti:)
L.

Ogis rašė...

Nu tai tep :) Aukso viduriukas kaip sakoma yra gerai,bet va sunku buna atrasti va ta busena..Mes kaip zmones gi megstam daznai krastutinumus,labai inertiski esam..Kai jau liudim tai visus metus,kai jau svenciam tai langai byra :),o kai kam ir dantys :)..
Nu va lietuviai manau bent jau tuo pasizymi(blogaja prasme).Kiek jau amziu vis liudim ir liudim,is kokio tai depresono vis neislendam..Tautine kazkokia nelaisve gaunasi..Zudomes,pjaunames,geriame(ypac kaimuose) tiek kad atrodo daugiau ner ka zmonem veikti kaip tik kenkti sau ir aplinkiniams..Bedievybe zmones laiko tame,pats zinai..

Linas rašė...

Nu Ogi tu kazkoks apokaliptinis labai siandien toks įspūdis ka kazkas ant kojos uzmynė. Atsipalaiduok, įkvepk oro, nera viskas taip blogai, viso pasaulio neišgelbėsi, žinai kaip Timotiejui parašyta:"Žiūrėk savęs, žiūrėk mokymo":).

Ogis :) rašė...

Kad nieko as ne apokaliptinis jeika :).....Moku ir dziaugtis ir linksmintis jeika :)..Man tik seniai atsibodo toks visuotinis netgi krikscioniu tarpe plintantis Russkoje Radio saukinio stiliaus gyvenimas-tipo vsio budet xoroso.. :)
A vot ir ne budet-nereikia cia turet iliuziju..
Tu teisus,reikia ziuret saves...Bet...Kazkas yra pasakes is zydu rabinu(tarp kitko faini zodziai)-kas uz mane,jei ne as uz save?..Bet jeigu as tiktai uz save-tai kas gi as?....
Aisku svarbu ziureti kas dedasi po musu paciu nosim..Ir nervuoja tarp kitko kartais kai kas nors lenda i mano reikalus..Bet kartais verta gal nuo saves nusigrezti kad pamatyti kitus..Per daug mes i save jau prisiziurejom manau..
O tas toks kaip tu sakai apokaliptinis mano stilius yra visai normalus dalykas...Man pvz nepriimtinas toks visuotino strakaliojimo ir selsmo gyvenimas,kai begi kazkur ir neturi laiko atsikvepti..
Megstu atsipalaiduot ir as..Bet nereikia pamirsti kad laikas trumpas..Ir pasaulis neis geryn-taip sako tavo ir mano Biblija..Biblija-Ne Russkoje Radio :) aciu Dievui..

Linas rašė...

Nu man gerai, nes net tokio radijaus nežinau, matai kokia pas mumi tamsa:)
Aš tai paskyčiau taip - vaiko neišmokai draudimais, bet puikiai, pasiūlęs vietoj draudimo ir šaukimo reikiamą alternatyvą.
Tas pats ir su pasauliu, galiu kiek nori badyti, koks jis baisus ir neteisus, niekas nuo to nepasikeis. Žinai, ką Jėzus pasauliui, visą sugedimą matydamas sakė? "Dievo karalystė prisiartino".Va iš Jo, manau, pasimokyt mums reikėtų kaip su pasauliu bendraut:)

Ogis :) apokalipto :) rašė...

:) man tarp kitko tas radijas savo laiku darbe tai visas ausis isuze :)..Siaip as jo nei klausau nei ka,bet kai dirbi ir kiti pasileide salia ant viso garso-tai kur ten negirdesiu..
Nu del tu alternatyvu sutinku..Neretai mes su zmona taikom si gera metoda tiesiogiai..Bet gi buna kad tas vaikas uzsispyres ir jam tos alternatyvos neidomios..Tada pagal situacija darom-kartais leidziam jam paragauti vaisiu to ka jis pasirenka,aisku salia stebim kad galo negautu :)..Tada kartais vaikui daeina kad jei darys to ko uzsimane tai skaudes..Kitais atvejais naudojam sena gera biblini patiekala-berzine kose :)...Sis metodas siaip kritikuojamas liberalios visuomenes-bet manau tevams krikscionims turetu but svarbiau ju vaikai o ne savas kailis..Argi Dievas siaip sau leido idejai apie dirziuka likti Biblijoj?...

Anonimiškas rašė...

Liuks nikas, tokio nieks neturi:0 žiūriu fantazija pas tave laki:)
Žinau, dirzas yra, viskas savo vietoj, bet man toks pastebejimas, kad gyvenant su Dievu jo vis mažiau naudot namuos reikia. O jei atvirai, tai beveik ir nebereikia.
L.

Prosto Ogis :) rašė...

Jo mes irgi retai dirziuka naudojam.Cia gal nuo situacijos priklauso,ir nuo vaiko aisku...
O siaip Dievas tai naudoja tuos pacius metodus gi..Ir ta alternatyva duoda,t.y. Kristu,ir leidzia mums paragauti musu pasirinkimo vaisiu..Ir dirziuka irgi :)..Taigi ne veltui parasyta kad Tevas (ir Dievas irgi) baudzia tuos kuriuos myli,tai yra saviskius..Jei ne baustu tai butu abejingas musu gyvenimams..Bet taip nera aciu Dievui...Faina visgi toki teva turet :)..Dauguma gi zmoniu manau turi neigiama patirti su tevais..As irgi ne isimtis,bet Dievas viska atstato gi..

Anonimiškas rašė...

Apokalipto vis dėlto geriau:)
Jo viskas savo vietoj, tačiau manau, kad daugeliui tėvų iš viso reiktų nutraukti naudoti beržinę košę tam, kad išmoktų ją tinkamai naudoti:)
L.