pirmadienis, balandžio 27, 2009

Iš Rumunijos

6 komentarai:

Zita rašė...

Labai gražūs balsai, o daugiau nieko negaliu pasakyt, nes nieko nesupratau :)

Linas rašė...

Nu turiu pasakyt, kad ir as nelabai suprantu, cia gal kalbom dainuoja:) Daina "Carmen" vadinasi.

ramaske rašė...

Na va,Linai,ikeliai klipuka,kad nei pats nesupranti,-gal ir gerai,bile grazu.:))O zodziai tai arba rumuniskai arba vengriskai.Tai giminingos kalbos.Rumuniskai siek tiek kertu,nes labai i ispanu panasu.Dainuoja apie kertini isgelbejimo akmeni,ant kurio uzdejus koja,jis niekada nesujudes,net jei baisiausios audros aplinkui siaustu.Ir kad anksciau buvau aklas,kad nemaciau tos uolos,bet Jezaus gailestingumas man akis atvere,kad atsistociau tvirtai ant to akmens,mano sielos isgelbejimo pamato.

Linas rašė...

Visadu sakiau, kad krikščionybė yra bendruomeninis dalykas, va vienas įdeda klipą, kitas išverčia:) NU Ramaške tu tikras lobis, dėkui tau.
Šiaip klipus dedu tam kad sau parodyčiau, jog ir plačiame pasaulyje visokiausių brolių yra. Sunkią valandą pereinu per blogą, pasiklausau, jie man pataria, žodžiu, tampam bendradarbiai:)

Ogis rašė...

Nu man tai primena Vilniaus tabora nors tu ka :)..Teko ilga laika dirbti salia tos ``garsios`` Vilniaus vietos..Eini buna is darbo-ir tave pasitinka sijuonuotos cigonkos su placiom sypsenom ir praso centu..O dar tie visi ``syrkos `` istroske kadrai...
Nu zodziu man tai ne kokios asociacijos :)
Bet va atsimenu kazkas pasakojo yra buves lygtai Ukrainoj,ir rado cigonu-krikscioniu baznycia..Rode foto ir video.Nu klausyk-kietas vaizdelis..Ypac slovinimas..Taip keista pradzioj man buvo.Nes jie ir apsirenge taip pat liaudiskai(su visais sijonais ir pan),vyrai su skrybelem,ilgais auliniai batais,ilgais usais..Nu tikri Budulajai kaip is to tarybinio filmo :)O moterys cigones tai atrodo tuoj baigs giedot-ir nusoks nuo scenos ``pavarazyti`` :)
Zodziu patiko..

Anonimiškas rašė...

Na zinok ir lietuvoj yra evangeliku cigonu , pats buvau ju susirinkime, tai vis pasiziuredavau, kurioj vietoj mano piniginė:) tebus man atleista:) Gaila, bet dabar rysi praradau, nes labai norejau pas save pasikviest. Taigi, nieko nuostabaus jie tokie pat vaikai.