pirmadienis, gegužės 12, 2008

Izraelis - pažado tauta

Praeitą savaitę Izraelio valstybė sventė 60 metų, kai vėl atkurta.
Šia proga galima pasakyti tik tiek, kad patinka ar nepatinka kam Biblija, Izraelis geriausias pavyzdys, kad Biblija sako tiesą.
Nes tiek žydų išblaškymas, tiek vėl sugrąžinimas buvo išpranašautas ir užrašytas Biblijoje.

Išsklaidymas
"Pakėlęs ranką, dykumoje prisiekiau, kad juos išsklaidysiu ir išblaškysiu tarp pagonių,nes jie nesilaikė mano įsakymų, atmetė nuostatus, sutepė sabatą ir sekė tėvų stabus".
Eziechielio 20;23

"Aš išsklaidysiu tave tautose bei išblaškysiu kraštuose ir taip pašalinsiu tavo nešvarą.Tu būsi tautų paniekintas. Tada tu žinosi, kad Aš esu Viešpats' ".
Eziechielio 20;15

Pranašystės, kad Izraelis vėl bus surinktas iš tautų ir atkurtas

"Aš juos surinksiu, nes išpirkau juos. Jie bus gausūs, kaip buvo anksčiau.Aš juos išsklaidysiu tarp tautų. Tolimose šalyse jie neužmirš manęs, gyvens su savo vaikais ir sugrįš.
Zacharijo 10;9
Jūs surasite mane, ir Aš sugrąžinsiu jus iš nelaisvės, surinksiu jus iš visų tautų ir visų vietų, kuriose jūs buvote ištremti, ir jus parvesiu į vietą, iš kurios jus ištrėmiau, – sako Viešpats'.
Jeremijo 29;14


Beveik 2000 metų žydai buvo išsklaidyti ir niekinami visose šalyse, kur jie gyvenoNė viena tauta 2000 metų neišsilaikė išsklaidyta ir išlaikė savo tikėjimą(jie neužmirš manęs), nė viena nesugrįžo į buvusią vietą. Tik žydai, kadangi Biblija jiems tai pažadėjo.
Sveikinimai Izraeliui.

2 komentarai:

R. A. rašė...

Tavo pastangos būti Biblijos apologetu aišku pagirtinos. Tik pasidomėk apie tų pranašų, kuriuos cituoji, laikmečius. Atrodo, kad iki tavo aprašomo šiandieninio Izraelio žydai jau buvo spėję ir pabūti išsklaidyti ir vėl sugrįžti.

Linas rašė...

Taip, Joakimai, tu teisus iš dalies, tačiau tokiu atveju, kas pasakyta Dovydui, to nebūtų taikoma Jėzui. O apaštalai taip nemanė.