pirmadienis, liepos 16, 2007

Žymėjimas

Taigi, važiavau žymėti ir toliau ardyti. Plytų išsiardžiau kaminą ir krosnis, labai daug baltų ir raudonų, parsivežus užteks dviems kaminams ir gal židiniui užteks.
Sužymėjau stogą - 13 porų gegnių, balkių 10, po truputį aiškėja ir kaip buvo statytas. Šią savaitę turėčiau nusigabent meistrą galutinai sužymėt rąstus, o tada beliks parsivežti. Pirmas etapas bus baigtas.

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Sveikas gyvas :0) Tai ardai vis! Fainai. Mano vyras, tai savo kaime irgi statybom uzsiimineja, mamai ten lubas kelia, visokius darbus organizuoja, puse namo perstatys, o man piktoka, namie viskas tik griuna :0) Uztat savaitgali buvom zvejot, pagavom 13 plakiu (t.y. jie pagavo, as tik tinginiavau ten). O dar as kaip tikra tingine tiek daug miegu, tarsi puse gyvenimo nemigus buciau, net keista paciai. Namie miegu, gamtoj miegu, masinoj snuduriuoju, gal kaip koks ezys tuoj visam sezonui uzmigsiu :0) Kaip man faina nedirbt! Drauge sako, kad pas mane, kaip biure :0) Kai draugai suzino, kad as namie, tai jie vis atslenka ne neperspeje. Sakau, jie turbut is senu laiku dar iprate, kai as visai nedirbau, kad visada ju laukiu :0) Man is tiesu nemaiso, as nesiceremoniju, jei man reik, ir valgyt issiverdu ir kambarius susitvarkau, kol jie man pliurpia ka nors. Siandien vienas draugas is anglijos su tooookiu mersu gryzo :0), nors is tiesu man dzin, nieko nenusimanau, man ir zapukas gera masina :0) Bet drauga smagu pamatyt, jis visada atvaro pas mane, kai gryzta. Nu, begu, skambina drauge, gero darbo!

Linas rašė...

NU Mamka, tu tikra miegapelė:) o aš kaime 7 peles sugavau spastais,:)Ilsekis ilsekis:)