antradienis, rugpjūčio 01, 2006

Atradimai

Keistų būna atradimų. Va atradau, kad paskutines dvi savaites prausiausi muilu su dėmių išėmėju:) Šiaip tai keistai jis atrodė- spalva, kvapas, bet pagalvojau, kad formatas - kaip vaikiško muilo,nu, pagalvojau, šiais laikais va kokių įdomių muilų gamina.Tik kai baigėsi - nueinu į sandėliuką naujo, ir apakau - gi dėmių išėmėjas. Žmonai, sakau "O ko tylėjai" Ta sako "kad aš juo nesiprausiau":) Va taip, galėjau būti sugraužtas iki pat kaulų, bet dabar bent jaučiuosi kaip visai be dėmių:)

5 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Jooo, mano mama tai apsizioplinus mr.properiu galva issiplove :0))) Mane net pavydas sueme, galvoju " mums, islepusiems, nuo belenko plaukai slenka, o jai nieko... storiausi, graziausi, pabanguoti... :0) Tai ne mano makaronai:0)"

Anonimiškas rašė...

:-)

Lora rašė...

va va kokių tik dyvų recidyvų nepasitaiko... :)

Anonimiškas rašė...

Taip, gyveni ir daug atradimu atrandi... :0) Pav. mano vyras kaime daze nama ir dazu prisikrete i aki, tai jo "protingu" :0)))) sesuciu reakcija buvo tokia, kad jos pagriebe paplove jam aki acetonu (mat jos prisimine, kad dazai acetonu skiedziami, tai turejo but gerai :0))). Paskui jau patarimu nereikejo, vyras leke vandeniu praustis :0) Ot, tik nepriziurek... Gerai, kad viskas gerai baiges :0)

Linas rašė...

Vadinasi, man dar gerai baigėsi, o galėjo ir benzinu plaut:)
Da šiandien pagalvojau - jei būčiau leopardas, tai jau vaikščiočiau be dėmių:)