ketvirtadienis, birželio 23, 2005

Receptas, kaip tapti priešu

Oi dėl nuomonių, tai yra visokių nuomonių. Mane stebina tai, kad žmonės sugeba priimti tik tą nuomonę, kuri palanki jiems. Tuo įsitikinau rašydamas ir diskutuodamas apie bendruomenes.Arba giedi su visais - arba esi priešas.Ir jokių pastangų nereikia, tiesiog užtenka pasakyti, kad galvoji kitaip. Kad ir įrašas "Šis tas vienu klausimu".
Bet mano galva - žodis "ne" tikrai neliudija priešiškumo. Bent man kiekviena nuomonė mano bloge, jei be keiksmažodžių;) - vertinga.

1 komentaras:

ugne rašė...

nu va, ir aš neseniai mąsčiau bloguose, kad jei nori turėti priešų - pasakyk ką galvoji... o šiaip tai man labai patinka kaip mano vyras pasakė - "nebūtina sutikti tam tikrais klausimais - turėti vienodą nuomonę. reikia sutarti kaip žmonėms." tada skirtingiems kartu lengviau.