sekmadienis, spalio 14, 2007

Svečiai


Šeštadienį buvo bendruomenės žmonės iš Marijampolės.jie kaip ir mes - nepriklausomi arba liuosi. Kai jau prasiskirstė po susirinkimo ir pavalgėm, sugalvojom nusifotografuot.

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

Tai jums ten smagu, ziuriu, buna. Tu ten juos biski prie statybu kokia diena prigriebk.
Pas mus labai salta, nesinori net prie kompo but, rankos sugrube :0)
Tai vat, zinai ka? As tuoj eisiu i savo kursus ir man laaaaaabai ten idomu ir laaaaaaabai sunku. Tu neisivaizduoji (is tiesu tai isivaizduoji, nes moki) kiek ten visko suzinau! Mokytojukas toks jaunas, fainas :0) As sugudravau ir uzsirasiau i stipresniu grupe ;P tai dabar stengiuos, bet uztat mes naujoj patalpoj. Tik pamoku per diena net 7 ir tik viena pertrauka, gale galvoj ima maisytis. Dar jau spejau susidraugaut ten su statybininkais, kur ta nama remontuoja... Ejau pro sali, jie man zodi, as jiems tris ir susidraugavom :0) O dar salia manes ten sedi dvi moteriskes, kurios istisai plepa, mane nervina labai. Jei jos nesiliaus ir kai bus sunkesnes uzduotys, bus konfliktas. As nuejau ten pasimokyt, ne ju kvailu prikolinimu po ausim klausyt. Dar nors normaliai samojingos butu... Tai va... Man smagu.
Dar nusipirkom sestad. kompo kede puikia gana, net pasisupint galima. Ir dar pradejom lubas po truputi daryt, t.y. vyras pradejo, bet ir man siandien raumenukus ( t.y. ta vieta, kur jie turetu buti) maudzia, nes vien iki konteinerio sniuravau kazin kiek. Ai, va dar staline lempa nusipirkom raudona.
Jau lyg ir viska ispliurpiau... :0)