antradienis, spalio 23, 2007

Pjautynės

Ginkluoti strypais ir pjūklais, pikti ir tamsoj griuvėsiuose, čia ne islamistų sukilėliai Irake, o aš ir mano darbininkas vienoje sugriuvusioje bevardėje ir niekam nepriklausančioje fermoje pjauname armatūrą rūsio perdangai. Šiurpu. Tikros nelegalios pjautynės, daugiau taip nedarysiu, pavojinga.

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Aišku su tavim, darboholike... Aš tai irgi tuoj būsiu panaši į grįžusią iš karo... Jau po tų mokslų net valgyt negaliu, taigi dabar mokaus ir lieknėju... :0) Pusę nakties šiandien nemiegojau, nesuprantu, ko vakar per kontrolinį privėliau, kad Word-e lentelė pastrigo, neišėjo eilučių susiaurint. Nes jau tą programą kaip ir baigėm, turim viską mokėt, o ten kaip susimaklina... Vakar vieną dieną Power Point-ą mokinomės, tik galvoj susimakalavo viskas... :0)
KOŠMARAS! Bet vistiek man labai patinka.
Bet nieko nieko nespėju... Reik valgyt bėgt daryt, dar į parduotuvę diską nusipirkt, pasigražint į pamokas, šuo nešukuotas visą savaitę... :0)

Linas rašė...

Kokia sarmata - šuo visą savaitę susivėlęs, tikiuos tu nepamiršti persibrūžint su šepečiu, kompiuterių genijau. Bet moksluose sekmes sėkmes, tik neišjudink savo psichinio potencialo, paskui moterims leeeeetai jis nurimsta:)

Anonimiškas rašė...

Tu nemanyk sau, tas šunis mano tai toks mutantas iš žiurkės, katino, šunio ir dar bala žino ko... Jį prižiūrėt reik, nes jo plaukiukai į kaltūną susivelia, paskui reik iškirpt ir gali nuplikt, jo, kaip žmogaus, plaukai auga, jis nesišeria... Turbūt reikės trumpai nukirpt, aš tai poniškai jo nelepinu :0)
O mokslai vakar gerai sekės, mokytojukui pasakiau, kad nieko į priekį nedarysiu, kol jis man nepaaiškins, ką ten padariau... Tai jis viską sutvarkė, tik jo pirštai sumala kažką po klaviatūrą, aš sužiūrėt nespėju... Bet vakar visi mokėsi, ką aš žinau, tai visus savo nebaigtus darbus susitvarkiau per tą laiką. Ai, juokas kartais. Aš aiškinu, kad jokių gėlyčių poraštėj nedariau, o mokytojas sako, kad dariau ir viskas.
Šiandien bus sunki diena, bet laukiu.
Taip juokinga, mes tą mokytoją ir dėstytoju ir tamsta mokytoju ir visaip vadinam ir visi šaukia jį arba ranką keliam ir dar pakratom, kad geriau matytų... Šiandien turbūt Exel-į pradėsim, baisu ten bus. Gerai, sėkmės tau, einu dar pasimokyt tų paraščių su tom poraštėm :0)