trečiadienis, spalio 17, 2007

Juodlubės

Sudėjau juodlubes vienoje namo pusėje. Joms panaudojau dailylentes, kuriomis buvo apkaltas namas iš išorės. Taip pat lentas nuo lubų, kurias taip pat parsigabenau ir nuploviau, taigi, nieko nekainavo papildomai.

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Žiūrėk, su grybu lentų nepridėk, nes mano tėvai pasistatę namą, po metų turėjo daug ką keisti. Pirko lentas blogai išdžiovintas turbūt, gavo grybą, paskui betonavo grindis, viską medines išlupo, nes mama net dust pradėjo. Kosminiu greičiu sienelė supuvo viena. Bet dabar susitvarkė.

O man mokytis labai patinka. Mokytojukas labai puikus ir žmonės puikūs, vaikai sako, kad aš iš bet ko milijoną įspūdžių parsinešu, vos pro duris iš namų išėjus, bet man ten tikrai labai įdomu. Tik pareinu vėlai ir pavargstu, bet dar paeinu vakare pro ąžuolyno kraštelį, lapai pro šviečiančias lempas skraido, viskas kvepia, taip gera. Gal tau juokinga, bet aš didžiuojuos savimi. Nu truputį... Tik egzaminų labai bijau, bus teorija ir praktika :0)

Anonimiškas rašė...

nu jei teorija ir praktika, tai gal vairavimo kursai, ruošies tapt tolimųjų reisų vairuotoja? Nu Mamka, gerbiu tavy, tokių moterų šiais laikais reta:)
Linas

Mindaugas rašė...

sveikas darbstuoli, jau lietuveleje randuosi, tai smagu uzsukt pas tamsta butu. Su lopeta pamosikuot ar kokia lenta nuobliuot... Savaitgaliai tik uzimti jau, negalec... Manau viesesiu iki Veliniu namuos. A priimsi sia padmoga?

Linas rašė...

O,Mindaugai malonu, kad atsiranda žmonių norinčių pamindyt šventą Lietuvos žemelę, žinoma priimsiu ir parodysiu, pečių iškūrensiu.
kampe yra mano elektroninis paštas, parašyk tl.nr, paskamninsiu susitarsim.