trečiadienis, vasario 13, 2008

Pirtis II

Taip atrodo priepirtis.

5 komentarai:

ugne rašė...

gražu

Linas rašė...

Svarbiau kad silta butu:)

Anonimiškas rašė...

Tai ką, diedai ir moteros :0) su Valentino diena visus!
Tik nebūkit labai protingi ir nepostringaukit, kad tai kičinė šventė. Visvien malonu, kai eini ir koks vaikutis užlipina tau širdelę :0)
Mylėkit... Visaip- žmonas, vyrus, draugus, vaikus, žmones, šuniukus ir žiurkėnus...
Ir Jus visus tegu myli kas nors... Mažiausiai va šitaip, draugiškai:

Draugui

Tegu nebus tavęs arti,
Ir mano šauksmą perrėks vėjas,
Tu visada mane jauti
Ir viską visada atspėji.
Širdis nejaus ir negirdės nė vieno perspėjančio gausmo,-
Galbūt, negreitai man skaudės,
Bet tu sapnuoji mano skausmą.
O kai našta labai sunki,
Kada kely pavargsta kojos,
Tu mano nerimu degi
Ir mano pergalę sapnuoji.
(V.Palčinskaitė)

mamka

Anonimiškas rašė...

Tai vat, diedai Linai, negaliu užmigt :0) Suprasčiau, jei meilė kankintų, bet ne- dar ir mokslas graužia kaip kirminas... Blembački, ir juokas ima ir siutas! Net skrandį užspazmavo nuo visokių idiotiškų reikalingų išmokti terminų. Taigi visai nesudėtingai iš šono atrodančio darbo noriu :0) Košmaras kažkoks. Mokaus, o dar vaikai vadovauja: tu dalink informaciją dienom, tu mokykis šiaip ar anaip :0) Juokina. Tai vat, o dar net nežinau ar priims. Mokytojos :0) sako, kad aš greičiau viską suprantu, negu penkto kurso medicinos studentė, kuri kartu mokos :0) Man tai taip neatrodo... Ta merginukė vargšė dar po paskaitų ateina, pavargus juk. Koks galas mane ten nešė? Tai va taip ir švenčiau valentiną, kaip mokslo žiurkė... Ką darysi, žiurkių metai...
O tu ką veikei?
O dar vat pasveikinau pasveikinau visus su šilčiausiais jausmais ir NĖ VIENAS- NĖ KRIUKT :0) Mylėti manęs nebūtina (tik pageidautina :0)), bet jau ačiū tai kas nors iš visų galėtų pasakyti? :0) Čia visus turiu galvoj, ne tavo blog-ą. Užpykau šiek tiek, tik dar nežinau ant ko... :0)
Gerai jau, iš tiesų nepykstu ant nieko, einu geriau gerti "acosedum" ir miegot... :0) Labanakt visiems!

Ugne, kaip tavo vaikiukams sekasi?

Anonimiškas rašė...

Nu kas jums moterys darosis?:) ir mano moterys naktimis po namus vaikšto:)
Su jausmais, su jausmais ir tave Mamka o mokslo lengvo nebuna. As tai kaime dirbu, o vakare atvaziuoja du pastoriai amerikonai pas mane, tai bendrausiu kaip tam multike - per nosinaite, ty, per verteja, matai kokia as tundra inostranu jazyku nifiga nemoku, bet kaip nors issivyniosiu, stengsiuos daugiau virtuvej but:)
L