ketvirtadienis, spalio 25, 2007

Vėjas rudenį

Šakos braška
Lapai byra
Oi pagauk mane
Pipirą.
Nei man tvoros,
Nei man sienos
Noriu
Ir blaškausi vienas.

Kas kad kartais
Patyliu
Ieškau sienose
Skylių
Kai įlįsiu
Sutaršysiu
Viską,
Ką tik pamatysiu.

Bet ne toks
Esu pašėlęs
Negalvokit
Aš –tik vėjas.
Mat iš tikro
Juk smagu
Čiuožinėti
Ant stogų

3 komentarai:

Mindaugas rašė...

sveikas poete statybininke, meniskas bus tavo namas su tokiu polekiu statant :). Bus idomu pamatyti. Si savaitgali bus vestuves oi bus... o sekancia tai jau galeciau kaip ir atpirpinti pas tamsta. Mano tel. 8615 67792.

Anonimiškas rašė...

Tai, sakai, dirbi su vėjeliu :0) Neperšalk! O aš šiandien nieko nenuveikiau gero. Ai, nuveikiau, nuveikiau, atradau dar vieną man patinkantį rašytoją, švedą Torgny Lindgren-ą. Šiandien baigiau skaityt "Dorė biblija", o seniau buvau skaičius jo "Tapytojas Margalapis". Žiūriu, gal dar ką nors reikės pasiimt, kol kas patiko :0) Dar pasimokiau. O dabar nenoriu miego.
Mindaugui smagu, eis veseilion :0) Smagu, kai tuokiasi kažkas, dar būtų smagiau, jei po to visi laimingai ir gyventų... Mindaugui irgi linkiu rasti tokią- pačią pačiausią. Jis neblogas toks atrodo, tas Mindaugas. Man vieta, kur jis namui renkasi, patiko :0)

Linas rašė...

Senovės lietuviai visas ligas gydydavo darbu, pirtim ir degtine. Kadangi mane prireme gripas, o degtines nevartoju į pirti nenoriu, teliko darbas. taigi nieko gero, kol kas. Mindaugo šiandien da netrukdysiu, tegu veselioja, ryt paskambinsiu, o tu Mamka, įtariu neturi kur energijos deti:) statytum namą sau su vėjeliu nei mokytis nereikėtų:)
Tiesa, mano šuo sargas apsileido - ateinu o jis su dviem svetimais katinais tusosi, ot kadras, negaliu :)