pirmadienis, gruodžio 18, 2006

Lūžo

Na ką, buvo užlūžęs internetas, o šiaip viskas po senovei.Taigi, gyvenam.

17 komentarų:

Anonimiškas rašė...

Kaip kaip po senovei, kaip po senovei??? Taigi sventes vis arciau! O as dar eglutes neturiu! Kazin ar tos is vazoneliu prigytu kaime paskui? Varysiu ieskot. Jau paskutine dovana siandien nupirkau :0) Smagumelis, tik manes nieks neklausia, ko noreciau. Vakar net neiskenciau ir sakau" ar niekam neidomu, ko as noreciau is kaledu senelio?" O jiem neidomu! Sako turbut buvau bloga ir man nieko neatnes. Jau kokie!

Linas rašė...

Nu vadinas mamka, kazka tau ypatingo ruošia nekitaip:) Aš tai į Vilnių rytoj gal važiuosiu, jei viskas bus gerai, tai turėsiu laiko ir į parduotuves užsukt, bo jaučiu, kad diena ten bus ilga, tikiuosi, kad ko nors visiems nupirksiu. gerai jums ten miestuose, o kaime tai jei nupirksi dovana, tai vaikams jau bus matyta.

Anonimiškas rašė...

Jau dabar pasigirsiu, as laimejau as laimejau as laimejau!!! Man sake knyga atsius dovanu :0) Kaip smagu. Nu juokais gerdama kava paemiau ir parasiau kelis zodzius, dar pacitavau kelis, visai kas sautelejo tuo metu i galva ir vat vat vat. Gausiu knyga dabar, nes sunus issiunte i toki konkursiuka... nu ten be rysio, bet vistiek smagu.

Linas rašė...

Tu tikras laimes kudikis, dabar visi namuos nuspres, kad tau dovanu ir nereikia:)

Anonimiškas rašė...

Mane ant metu galo darbais uzkrove, nelabai kada laiko buna prie kompo prisest.
Dovanas megstu, bet po parduotuves maltis ir ju ieskot - pati didziausia kancia. Linai, jei ryt Vilniuj busi, gal galetum ir uz mane supirkt sunenams ir dukterecioms dovaneles. Ant vakaro susitiktumem ir atsirokuotumem.

Linas rašė...

susitikt gal ir nieko, susiskambinsim, o va dėl dovanu - nesulauksi, man paciam reikia:)

Anonimiškas rašė...

Nu grybas tu Linai vistik. Tai žmogus prašo nupirkti koki nors šūdniekį, tai ne, man pačiam reikia. Ot tai krikščionišk a užuojauta ir atidumas. :-) Čia aš aišku juokauju. Visi mes geri savanaudžiai. :-)

Anonimiškas rašė...

Niekutis skambetu graziau nei sudniekis, bet vistiek aciu, Robertai, uz palaikyma:) Svarbu Kaledu dvasia, o jos turi but ir ten, kur s--u dvelkia, ir ten, kur eglutem kvepia:))) Su artejanciom.

Anonimiškas rašė...

As esu siaubingai pasipiktinus! Paste susigincijau, net iki vedejos. Ir del to kaledu senelio! pasirodo, kai Kaledu seneliui, tai gali registruota laiska siust (galiu parasyt, gal vaikai kieno mazi parasysit, gauna atsakyma lietuviskai, tik voka brangu reik pirkt)
Santa Claus
North Pole hoh oho
Canada
Tai va, o kaledu senelis pasirodo negali issiust registruoto laisko, nes jo adresas labai nekonkretus! O tas Kaledu senelis paskui turejo paprastu laisku siust dovana, o taigi gali pavogti! Ir zmogus negaus ! Turbut nelabai supratot, bet as tai supykau ziauriai paste, as uz kaledu seneli!
O dar apsirgau, kokia kaiulyste. Bet gal spesiu pasveikt iki kaledu.

Anonimiškas rašė...

Oi, mamka, nesusirk. Mamos paprastai labai retai serga, jos tik sergancius slaugo.
Klausyk, mamka, o ar negalejai paste graziai isprasyt, kad laiska uzanspauduotu. Tada gali pati pastininke pabut, arba pastininkei laiska i rankas perduot ir paprasyt, kad pristatytu kaip priklauso (jei taip supratau kur suo pakastas).
Sveikatu mamkai ir visiems kitiems:)

Linas rašė...

Ei, klausykit, baikit sirgt ir gincytis su vedėjom, kantrybės ir sveikatos, man pačiam gerklę skauda:)

Anonimiškas rašė...

As su niekuo nesiginciju, as stengiuos graziai sneket :0) Kadangi ko gero vis tik isisirgsiu, sveikinu visus visus labai labai su artejanciom sventem, visiems linkiu daug santarves su artimaisiais, laimes, meiles, pinigu (vistiek ju visiems reik :0), visko, ko nori jusu sirdys ir taip toliau, viskas... Einu gert arbatas su medum, nes skauda akis, pasimatysim... :0) Gal po svenciu.

Anonimiškas rašė...

Pasimatysim??? :-) Gerai tu cia pasakei mamka :-)

Anonimiškas rašė...

Robertai, o ka noretum pasimatyt? :0) Turiu tik minute, nes mano visa seima laisva ir as prie kompo neinu beveik :0) Tik pries sventes dar norejau atsiprasyt visu, kam netaktiskai leptelnu kai kada, taigi atsiprasau, jei bunu nekulturinga kartais. :0) Bet cia uz siuos metus, nes jei mane kas nors uzpykins kitais metais, busiu bjauri is naujo... :0)

Anonimiškas rašė...

Žinai Mamka, norėčiau susitikt. Tas interbendravimas man toks truputi sintetinis, o tu, man atrodo, įdomus žmogutis, o man patinka įdomūs žmonės.
Sveikinu visus Kristaus gimtadienio proga. Man tik vienas dalykas atrodo keistas. Paprastai dovanas gauna jubiliatas, o per Kalėdas viskas vyksta atvirkščiai. ;-)

Anonimiškas rašė...

su sventem ir as visus sveikinu. Aciu uz nora susitikti, Robertai :0), gal kada nors. Del dovanu, tai manau didziausia dovana dievui- laime, ramybe ir dziaugsmas tvyrantis zmoniu sirdyse per sventes... Zmones tikrai geri bent per sventes, argi dievas nori is musu daugiau? Man siandien ramu ir gera ir as jauciuosi laiminga... Neseniai gryzau, o ryt jau i darbeli 7-a ryto. Parasysiu jums dar eilerasti svenciu proga, nes noreciau, kad zmones myletu ir suprastu vieni kitus :0)

Ilja Selvinskis

Ne, meile- ne erotika!
Tai saves atidavimas kitam,
Tai troskulys
Svetima sirdi
padaryti sava brangenybe,
Tai ne spastai
Pratesti savo giminei,
Tai zmogaus siekimas
Nuplauti siela nuo kasdienybes,
Tai zmonijos troskimas
Svelnumu iveikti piktybe,
Pakelti pasauli virsum karo.

Labanakt visiems, nesusirkit, nes mano dar puse seimynos serga. Tai ar buvo tas kaledu senukas atejes?

Anonimiškas rašė...

Pas mane buvo. Atnešė dovanų sūnui ir žmonai. Geri tie kalėdų senukai.