penktadienis, birželio 04, 2010

Tarpkonfesinis Jėzus



Bet tai, kas man buvo laimėjimas, dėl Kristaus palaikiau nuostoliu.
Aš iš tikrųjų visa laikau nuostoliu dėl Kristaus Jėzaus, mano Viešpaties, pažinimo didybės. Dėl Jo aš praradau viską ir viską laikau sąšlavomis, kad laimėčiau Kristų ir būčiau atrastas Jame, nebeturėdamas savo teisumo iš įstatymo, bet turėdamas teisumą per tikėjimą Kristumi, teisumą iš Dievo, paremtą tikėjimu, kad pažinčiau Jį, Jo prisikėlimo jėgą ir bendravimą Jo kentėjimuose, suaugčiau su Jo mirtimi, kad pasiekčiau prisikėlimą iš numirusių.

Filipiečiams 3 skyrius 5-11

Neseniai teko dalyvauti tarpkonfesiniame renginyje, toks džiugus buvo - o ooo būk palaimintas broli, aš esu tas, o tu iš kokios konfesijos? Mano konfesija tokia, o kokia tavo? Krikščionis aš. Tai suprantu, kad krikščionis, bet kaip vadiniesi, kokia konfesija? štai atsigerkim gyvojo vandens, visi mes viena, visi mes Dievo vaikai, tai puiku, dirbkim dėl vieno tikslo. Jūs tikit, ir aš tikiu, va čia istorinės konfesijas, taip sakant - paveldas, turim daug gerų dalykų, jo jau ir gitarom grojam, jau gyvumas jaučiasi, bet ir naujesnioms vietos yra ir t.t. Nu jo, mūsų konfesijoj blogai, ir čia tiesos nėra, čia kreiva, o ten šleiva, bet juk svarbu tikėti, o kur esi, juk nesvarbu.
Žodžiu "tauta sėdosi valgyti ir gerti ir kėlėsi žaisti":)

Atvirai sakant tie pliurpalai ėmė varginti, jo, geras vaikinas Jėzus prikūrė daug konfesijų, daug visokių dalykų ir istorinių, ir ne istorinių, va kaip puiku, darykim viską, kad tik atrodytume gyvi, grokim gitarom, repą kalkim - juk Dievas yra meilėėėėėė, visos konfesijos liuks, visos iš Jo.
Todėl kilo klausimai
Jei tiesa yra padalinta, tai jos iš viso nėra.
Jei mes pažinome tiesą, tai ką su ja padarėme?

Ką padarė Paulius pažinęs tiesą? Apverskim vaizdą atvirkščiai negu rašo laiške Filipiečiams.
1Paulius grįžo ten, kur ir buvo - į fariziejus.
2.Paulius dėstė rabinų mokslą, plius, kadangi matė Kristų, prideda kažką apie Kristų ir ragina nepersekioti bažnyčios.
3.Paulius išsaugo savo žinias, padėtį, paveldą.
4.Paulius siekia, kad apie jį gerai kalbėtų, o susilaikymas nuo kvailų veiksmų apsaugo jį nuo pavojų, nepriteklių ir gėdos.

Bet tai juk - ne Paulius, ir tai - ne krikščionybė. O kas yra Paulius ir kas yra krikščionybė? "Dėl Jo aš praradau viską ir viską laikau sąšlavomis, kad laimėčiau Kristų ir būčiau atrastas Jame".
Ir tai nėra deklaracija, o realus jo gyvenimas. Pažinęs tiesą Paulius atsisakė visko. Jėzus sakė:"Kas myli tėvą ar motiną labiau negu mane – nevertas manęs". Tai ir kilo klausimas, kas čia per tarpkonfesinė tiesa ir tarpkonfesinis Jėzus, kuris padaro visus laimingus, gerbiamus ir nieko nereikalauja palikti?
Ką čia kalbėti apie tėvus, labai aišku, kad dažnas "pažinęs tiesą", net savo konfesijos palikti negali,nors supranta, kad joje tiesos kaip tik ir nėra, nešiojasi kartu kaip vizitinę kortelę.
Ar tikrai Jėzus yra tarpkonfesinis?
Paklauskime Pauliaus.

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Pradzioje pamaniau, kad skaitau Tado bloga. Kuri nors is brakchmano vertimu, bet veliau ziuuuu ogi cia Lino :) Tai dabar jau brakchmanistu tapai "tikejimas be konfesiju" ;)

Toksai žmogus tenemano ką nors gausiąs iš Viešpaties, - toks svyruojantis, visuose savo keliuose nepastovus žmogus.

Linas rašė...

Nematau nieko blogo konfesijose, Yra gerų konfesijų, yra ir tų, kurios seniai bedieviškos, tačiau kai konfesijos tampa svarbiau už patį Dievą, tam nepritariu. Perdaviau kokį festivalį mačiau ir tiek.