sekmadienis, spalio 18, 2009

Fernanda Brum "Duok man vaikų"


Sekmadienis, laikas pradėti šlovinti. Brazilų sekmininkų dainininkė Fernanda Brum. Ir jos daina "Dá-me filhos" - duok man vaikų. Daina, parašyta iš asmeninės patirties, tačiau skirta visiems mums

Duok man vaikų
Duok man vaikų
Jei ne - mirsiu.
Buvo moteris, kuri verkė
Jos vardas buvo Rachelė (Fernanda)
Ji turėjo viską, ką kiekvienas nori
Bet ji neturėjo vieno dalyko
Ji garbino Tave, Dieve.
Buvo išgirsta ir stebuklas įvyko.
Ir taip mes turime gyvenimo šaltinį,
kuriame stebuklai ir ženklai.
Šeimos atstatomos
Daugelis kartų gyvenimas pakeičiamas
Daugelis išperkami
Daugelis išgyja!

Duok man vaikų
Duok man vaikų
Jei ne - mirsiu.
Buvo Abraomo verksmas (Emerson)
Ir Dievas davė jam pažadą į širdį
Dievas atsiliepia, kai jūs šaukiatės
Ir klausosi jūsų balso, kai šaukiate:

Duok man vaikų
Duok man vaikų
Jei ne - mirsiu.

Komentarų nėra: