penktadienis, liepos 03, 2009

Apie stovėjimą

Jau kaip ir laikas pakeisti įrašą. Deja, nieko gero negaliu parašyti. Kaunuosi su statybininkais. Ot veislė, kiek susiduriu visi vieno plauko, tiesiog iš vieno lizdo. Viskas buvo gerai, kol stovėjau, tikslaiu buvau, kai dirbo ir dirbo taip, kaip pasakiau ir plius mano paruoštoj vietoj. Visos linksmybės prasidėjo, kai man reikėjo būti darbe ir išvažiavau. Atvažiuoju vieną vakarą, betonavimui jau išklotas polistirolis ar kaip jis ten. "O plėvelė?" "aik tu sau pamiršau".
Atvažiuoju vakar jau išlietas pusėj kambario betonas. "O plėvelė?" "padėjau", o kam taip giliai iškasei?" "lyginau" "o kodėl 3 cm, ne 5 cm betonas?" "Laikys".
Nu tokius dialogus būtų galima tęsti ir tęsti. tai va dabar ir nežinau, kas blogiau, ar kai statybininkas negalvoja ir daro, ar kai galvoja ir daro. Susidūriau su abiejų rūšių tipais, rezultatas panašus. Nu kaip vaikų darželyje - turi stovėti šalia ir stebėti, o tam aš morališkai nepasiruošęs, teks viską dirbti pačiam toliau.

3 komentarai:

Zita rašė...

Aš maniau, kad pakeisi blogą pirmadienį į ką nors geresnio, o tu...:)
Nu nieko pasidarysi ir pats, tik pirštus saugok.
Beje, o kaip klėtis?

Linas rašė...

kletis vis dar stovi:)Uzrakinta:)

Olgerdas rašė...

Man rodos nereikia nervintis.Jei blogai daro turi teise nemoket pinigu jiems.Tu sioj situacijoj butum teisus.Dazniausiai girdejau jie po to apsispakajina zinok.Ziurint koks ten tavo su jais susitarimas buvo.Pas mus yra vietine hebra,saviskiai taip sakant.Tai aplink gal 10 km spinduliu ju namai pastatyti.Uzsirekomendavo taip sakant.Geriausia neimt neaiskiu zmoniu.Beto keista kad dabar tokiu dar yra brokdariu.Nes darbai nesimeto siaip...