ketvirtadienis, lapkričio 22, 2007

Investicija


Siaučiant infliacijai, investuoju į dailę, kaip dabar populiaru. paveikslas vadinasi "kaukė"

4 komentarai:

R. A. rašė...

Jo, įspūdingas. Matyt panašiai ir Doriano Grėjaus portretas atrodytų.
Turbūt kokias penkias minutes piešei?

Linas rašė...

Joakimas, prašau nesityčioti iš mano investicijų. Piešė dailininkas:)

Anonimiškas rašė...

Linai, turbūt tu esi tikras meno žinovas :0), nes, tiesą sakant, man pažiūrėjus į šį paveikslą net atmintis pagerėjo... Matai, seniai esu pamiršus anglų kalbą ir staiga mintyse suskambėjo: "What the f...?" :0) Kadangi esi žmogus kultūringas, vietoj daugtaškių gali suprasti kaip "face", manau tau bus lengviau... :0)

Iš kitos pusės, baigiu susitvarkyt savo nuotraukas, kurias žadu kabinti ant sienos, jas pamatęs, ko gero pagalvotum ne kitaip, negu aš apie tavo paveikslą :0), taigi daugiau ir nekomentuosiu :0)

Anonimiškas rašė...

Ko dabar apspitot mano investicija kaip vanagai visciuką? Menas cia cia menas
Linas