trečiadienis, gruodžio 27, 2006

Na ką

Šventės baigėsi, ir gerai. Niekada nemėgau švenčių, matyt, jos manęs irgi. Vakar kaip ir jubiliejų atlaikiau. Kaip pagyvenęs vyriškis, galiu įvertinti padėtį blaiviai ir iš toliau.
Beje, dovanų jubiliejaus proga gavau raktų pakabuką ir metalo gręžimo grąžtų rinkinį.Dar įdomesnis buvo Kalėdų senelis - atnešė man mano pirktą megztinį ir aerozolį automobilio salonui. Žodžiu, dovanos cool:)
Na, matyt, kiekvienas gauna tai ko nusipelnė:)

6 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Jau ir pamirses buvau kada tu gimes. Nors ir paveluotai, sveikinu, Lineli, izengus i 5 desimtmeti. Linkiu, kad darbai butu tokie pat brandus, kaip ir amzius, o jausmai - kaip zydincioj jaunystej.
Dovanikes tai visai neprastos, ne taip mazai ir nusipelnei. As siltas slepetes gavau. Atsizvelgiant i amziu, tau irgi tokios praverstu:)

Linas rašė...

Labiausiai norėjau gauti Bilobilo, kur atmintį gerina, dėkui už sveikinimus, daktare:)

Anonimiškas rašė...

Na zinai Lineli, atsiprasau is anksto, bet visada maniau, kad esi vyresnis, taigi nustebinot :0)))) Cha cha vistiek, senas diedas be dantu neikanda riesutu... :0) Juokauju, as irgi ne sesiolikos :0))) Su gimtadieniu tave, o palinkesiu tau tiesiog zvaigzdziu...

Zvaigzdes zmonems nera tokios pacios. Vieniems, kurie keliauja, zvaigzdes yra kelrodis, kitiems- tik smulkus ziburiukai. Dar kitiems, mokslininksms,- uzdavinys, kuri reikia isspresti. Bet visos zvaigzdes tyli. O tu turesi tokiu zvaigzdziu, kuriu niekas neturi...
(A. de Sent- Egziuperi)

O as nuo Kaledu senelio kiek dovanu gavau!!! Visokiu daug ir puikiu! Ir dar paciu nuostabiausiu zodziu gavau nuo man artimu zmoniu, tai jie nemaziau nudziugino, negu Kaledu senelis... O dar darbe gavau kiaule taupykle ir 50 litu, tai jau vakar greit ir prapirkau, neistveriau :0) O dar darbe keitemes dovanom, kvaila, bet daug jaunimo dirba, tai jie norejo, tai gavau ant papiruso nupiesta Nefertite turbut :0)))) Ir sugalvok sitoki daikta padovanot! :0) Reiks isiremint, vaiku kambary pakabint gal.
Neidealai, kazko keistoka tavo dovana??!! Ar be slepeciu dar tave kas nors pasildo? Gal tau dar katineli padovanot? :0))) Tik neisizeisk, nes man labai noris ka nors paerzint, man linksma siandien :0)

Linas rašė...

Mamka, žinau, kad neatrodau kaip Pamela anderson, ale a būtina viešai ir prie visų sakyti?:)
Už dovanas dėkui - mėgstu žiemos dangų - tiesiog fantastika, žvaigždės kaip nupraustos būna.

Anonimiškas rašė...

O pas mane zvaigzdziu nesimato, tik fejerverkai ir fejerverkai... :0) tikrai, mieste pilna lempu... O kaime grazu, pilnas dangus. Karta labai man grazu buvo, nuvaziavom rudeni i kaima, o tetis sedi lauke ant suolelio tamsoj. Klausiu, ka cia veiki? O jis sako: sedziu, laukiu jusu ir ziuriu i zvaigzdes... Grazu, ar ne? :0) O tu nors ne pamela anderson, bet vistiek nieko :0) Vyrus puosia kiti dalykai. Pav., mano vyras storulis, bet uztat visad siltas, o kai as salcmire, tai labai didelis privalumas lovoj :0))) O be to, mano irgi greit gimtadienis, tai galesi isvadint kuo noresi :0)))

Linas rašė...

Niekuo mamka, neišvadinsiu, nebent šalčmire, nu čia tradicinė moterų problema, nieko naujo:) Užtai vaikai - tikros mini elektrinės, prišildo kambarius greitai. Taigi, yra geresnių šildymo aparatų nei vyrai.
Gerų naujų metų visiems:)