antradienis, kovo 10, 2009

Pasaulis yra gražus

Šiandien tiesiog noriu galvoti, kad pasaulis ir gyvenimas yra puikūs dalykai. Luis Amstrongas nuostabiai tai perteikia. Šią dainą dabar net vaikai iš reklamų žino. Kas sakė, kad reklama blogas dalykas. Man tai super žaviai jis dainuoja. Mėgaukitės ir gyvenkite gražiai:)

6 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Taigi, yra gražių dalykų...
Ir šita daina graži :)
zita

Linas rašė...

O man tai Amstrongas gražus, nu jau mimikos jo kokios vertos "Oskaro":)

Anonimiškas rašė...

Tai, kad jam, man atrodo, naturaliai tos mimikos gaunasi, taigi "Oskaro" negaus :)
zita

Linas rašė...

Norėčiau draugą tokį turėti, papurtytų taip galvą - iš karto linksmiau pasidarytų:)

Anonimiškas rašė...

Man vienas draugas neseniai atsiuntė Jean Claude Bonno pasirodymą, tai ir pasidarė linksmiau :) "Oskaro" neduočiau, bet šiaip visai nieko.
http://www.youtube.com/watch?v=x4BTVebWKe0
zita

Linas rašė...

Mano jauniausia dukra irgi šiek tiek taip moka, o vyriausios neklausiau:)