penktadienis, vasario 27, 2009

Ledynmetis 2

Na ne tik lauke viskas apšalo, bet ir pas mane namuos - vaikai kasdien žiūri "Ledynmetis2". Viskas būtų gerai, bet jau kalba irgi kaip iš to filmo - "čia tik toooks posakis", "ne laikas būti išrankiam" ir t.t.:)

10 komentarų:

Anonimiškas rašė...

Vo šitas tai visiem atvejam :)
Kai buvo pas mus draugės vaikas, tai jeigu reikia jį palikt be auklės, tai įjungi Ledynmetį ir eik kur nori.
Ir vertimas geras.
Įdomu trečia dalis bus, o gal jau yra :)

Einu dar kartą pažiūrėt...
zita

Linas rašė...

Trecia dalis jau yra, ten sitas voveriukas susiranda JA ir patiria dideli konflikta tarp meiles JAI ir meiles gilei:)

Anonimiškas rašė...

Žinant kiek ta gilė jam atnešė nelaimių, tai jis turėtų lengvai priimti sprendimą ir JIE gyvens ilgai ir laimingai :)
Taip jau būna pasakose
zita

Linas rašė...

nebūtinai, žinai, kaip vyrai ką nors įsimyli, tai sunku ką pakeist, pav automobilį, tada ir žmona mažiau svarbi už garažą:) Atsiprašau visų moterų vyrų vardu:)

Anonimiškas rašė...

Tai nejaugi nori pasakyt, kad šitas voveriukas paliko JĄ dėl gilės?
Jeigu taip tai dar bus tesinys ir jis supras kas yra jam svarbiau, ir atsiprašys visų voveriukų vardu ir jie vis tiek gyvens ilgai ir laimingai, vo :)

A moterim kartai irgi būna svarbiau mašina.
zita

Anonimiškas rašė...

Buvo zymiai ziauriau:) kaip seriale Moterys meluoja geriau:)

Anonimiškas rašė...

Geriausia šiandienos mintis- "ne laikas būti išrankiam" :) Kaip pirštu į akį man :))))) Visi man tik ir kartoja tai kelias dienas darbe. Kad tik nekalbėčiau su PAČIA valdžia, nes atleis iš darbo. Sakau, multikai- protingiausių minčių rinkiniai... Gerai, jau bėgu į konferenciją. Nors norėjau šiandien biškį į kitą pusę, pas mus tibeto vienuoliai muziejuj mandalą pila iš smėlio. Nespėjau pažiūrėt, tik draugė truputį nufilmavus atnešė parodyt.:)
Gero savaitgalio!

Anonimiškas rašė...

O mamka tu gyva, kazkaip sunkiai tavy is darbo vis meta meta, o tu uzsispyrei matyt ir savo sieki:)
Nežinau, galvoju, kad tu žmogus protingas, spręsk pati, o viduriuojančių ir visko bijančių visada aplink trinasi pulkai.
Aš tai pav iš biiiijančių, nikdie su valdžia kalbet neinu et jei atlyginimą mažina:)

Anonimiškas rašė...

Mane nemeta, mane perkelia :0) Nuo poryt. Bet mes buvom tokia komanda, visus beveik Lietuvoj pralenkėm, tai gaila. O aš laimėjau dovaną šiandien konferencijoj, žinok. Vat. Tokia viktorina buvo :0)Aš gera darbuotoja. Net labai. Bet nemėgstu, kai mane mausto. Supranti, dirbsiu 9val., o tipo 7,5 ir 1,5- pietūs, bet per juos negali išeit, turi dirbt :0) Na, man taip netinka. Turi arba mokėt, arba aš išeinu pietaut. Po mėnesio matysis, kai surašysiu teisingą darbo apskaitos žiniaraštį ir nusiųsiu. Bet tylėti aš nesugebu kartais. Nepajėgiu. O tu tai melagis :0)
Oj, kaip apsirijau ten! Nuodėmė! Bet ne kasdien gauni kepsniukų su bruknių padažu ar kivių kisieliuko desertų :0)

Anonimiškas rašė...

Geriau aisku pietaut, kitaip kaip tu garbaneles savo pasikedensi:) Susitvarkys, nepergyvenk kovotoja uz tiesą. tikiuos i prezidentus da nesibolotiruosi?:)