Sunkia širdimi turiu konstatuoti, kad mūsų tauta suskilusi kaip gelda. Lietuviai seniai pasidaliję į optimistus ir nihilistus. Nemaišau, pesimistų beveik neliko – pesimistai apie viską galvoja, kad bus blogiau, tuo tarpu nihilistai iš viso nieko negalvoja – jie veikia.
Nihilistai neigia bet ką ir bet kur. Jie eina prie balsavimo urnų ir mielai balsuoja taip, kad tik būtų blogiau, beje, svarbi detalė - balsuoja rankomis.Jie renka tuos politikus, kurie gali padaryti kuo daugiau žalos. Nihilistai yra tokie, kuriems visai nesvarbu, kas ką daro, ir jie visai niekuo nesistebi. Tarkim, vieną kartą atsibudę šalyje, kurioje net Seimo pirmininkas kaltinamas duodantis kyšius, kad išspręstų savo reikalus, o Prezidento rinkimų skolas dengia Archangelsko bojarino įmonės darbininkai, kurioje milijonieriams skiriamos valstybinės pensijos, vos tik jie paprašo.
Tuo tarpu optimistai balsuoja kojomis ir tikisi, kad užsienyje pratupės kurį laiką, kol čia gyvenimas taps normalus, o paskui jie sugrįš. Ką aš galiu pasakyti? Optimistai turi teisę tikėtis, o aš, kaip nihilistas (juk neemigravau) tik galiu piktdžiugiškai šypsotis – ką jiems sakyti, juk optimistai. Ot ir nepasikeis, ot ir bus kaip buvo per amžių amžinuosius – kaip radom, taip paliksim, o geriausia – bus dar blogiau, padarysim viską, kad tik optimistams nebūtų kur grįžti. Tikiu, kad tauta per šį istorinį procesą galutinai išsigrynins kaip kokia gimnazija per reformą.
Ir tada ateis vienybė.
Užsisakykite:
Rašyti komentarus (Atom)
4 komentarai:
Užsiminei apie balsavimą. Aš visada tvirtinau ir tvirtinsiu, kad demokratija yra Š. (nes ji sugalvota žmonių, o žmogaus širdis linkusi į piktą) ir mes dar pamatysim jos vaisius. Taigi, visai nesvarbu ar tu nihilistas ar tu optimistas - bus taip kaip parašyta Dievo žodyj. O parašyta labai paprastai; - Ateikite pas Mane visi kurie vargstate ir esate prislėgti ir aš jus atgaivinsiu.
O jeigu jūs vargstate, bet neinate pas Viešpatį Jėzų Kristų - tai ir vargsite, rinksite, balsuosite rankomis ir kojomis, ir vis tiek vagsite. Ir nieko čia nepadarysi.
Jo Robertai, ir aš panašiai manau
Lietuviskasis paradoksas: Niekas uz juos nebalsuoja.. Bet kasmet juos isrenka... :)
Cia gal ne i tema, bet idesiu, kad susipazintum :)
Lietuvos Vyskupų Konferencijos Pirmininko arkivyskupo Sigito Tamkevičiaus pareiškimas
Praėjusių metų rugpjūčio 1 d. buvo išplatintas mano atviras laiškas Sveikatos apsaugos ministrui, kuriuo kviečiau tuo metu rengiamoje medicinos normoje „Gydytojas akušeris-ginekologas“ išlaikyti pagarbą gydytojo sąžinės laisvei ir mokymo proceso metu neįpareigoti būsimųjų gydytojų mokytis atlikti šių procedūrų: nėštumo nutraukimo iki 22 savaitės (tokio amžiaus vaikas jau gali savarankiškai išgyventi be motinos!), dirbtinio apvaisinimo procedūros, sterilizacijos. Laiške buvo atkreiptas Sveikatos apsaugos ministro dėmesys į tai, kad šių procedūrų padarymas privalomomis pavers akušerio ginekologo specialybę neprieinama daliai būsimųjų medikų vien dėl jų religinių ir moralinių įsitikinimų arba mokantis vers juos elgtis prieš sąžinę.
Labai keista, kad rugpjūčio 2 d. Sveikatos apsaugos ministerijos sekretorė R. Vaitkienė žiniasklaidoje „Gydytojo akušerio-ginekologo“ medicinos normos projekte pateiktus minėtus reikalavimus paneigė, duodama aiškiai suprasti, jog mano kreipimasis yra klaidinantis ir nepagrįstas faktais. Buvo teigiama, esą „normoje „Gydytojas akušeris-ginekologas“ kalbama apie tai, kad būtina mokėti atlikti būtinąją pagalbą, kai nėštumas nutrūksta iki 22 nėštumo savaičių“, kad esą „rengiamoje normoje kalbama apie tai, kad akušeris ginekologas turi žinoti dirbtinio apvaisinimo principus, bet ne mokėti jį atlikti, o apie sterilizaciją normoje išvis nekalbama“. Tuo tarpu medicinos normos „Gydytojas akušeris-ginekologas“ projekte, tuo metu pateiktame Sveikatos apsaugos tinklapyje buvo nurodyti tokie privalomi gydytojo gebėjimai: „18. Gydytojas akušeris ginekologas pagal savo kompetenciją turi gebėti atlikti […]: 18.13. vakuuminę vaisiaus ekstrakciją […]; 18.15. vaisių smulkinančias operacijas […]; 18.20. nėštumo nutraukimą iki 22 nėštumo savaitės […]; 18.42. kiaušintakio perrišimą (sterilizaciją) […]; 18.50. pagalbinio apvaisinimo procedūras.“ Netrukus po mano laiško, projektas iš tinklapio buvo išimtas, nepaliekant galimybės visuomenei su juo susipažinti.
Praėjus daugiau nei pusmečiui, jau šių metų kovo mėnesio 28 d. norma „Gydytojas akušeris-ginekologas“ įsigaliojo, privalomomis vykdyti liko ir aukščiau išvardintos nuostatos. Jas ministras pasirašė tokias, kokios ir buvo pateiktos nerimą kėlusiame projekte. Dar daugiau, netgi neliko normos projekte priskirtos teisės jau dirbančiam gydytojui akušeriui-ginekologui atsisakyti teikti sveikatos priežiūros paslaugas, jei tai prieštarauja gydytojo moralinėms nuostatoms ar religiniams įsitikinimams (10.8.), religiniai ir moraliniai principai buvo pakeisti nuoroda į profesinės etikos principus, taip visiškai iš medicinos normos ištrinant gydytojo religinių įsitikinimų sąvoką ir pasikėsinant į gydytojų religinius jausmus.
Susidaro įspūdis, kad per laikotarpį iki normos pasirašymo ir įsigaliojimo visais įmanomais būdais buvo stengiamasi įteigti visuomenei, jog paskelbtame „Gydytojo akušerio-ginekologo“ medicinos normos projekte nebuvo nurodyta procedūrų, sukėlusių vyskupų susirūpinimą. Tokia tiesos iškraipymo forma stengiantis nuslėpti tikrąjį dokumento turinį, visuomenei pateikiant aiškiai klaidinančius komentarus yra absoliučiai nepriimtina valstybės institucijų darbe.
Neramina tai, kad abejotinomis aplinkybėmis ir paminant visuotinai pripažįstamas žmogaus teises įtvirtintas įpareigojimas visus būsimus gydytojus akušerius-ginekologus privaloma tvarka išmokyti atlikti minėtąsias procedūras yra drastiškas žingsnis, žengtas tuo metu, kai visuomenėje aktyviai diskutuojama apie gyvybės prenatalinėje fazėje apsaugą, kai medikai jau viešai pripažįsta, jog prieštaringai vertinama aborto procedūra skaldo jų bendruomenę ir verčia elgtis kitaip, nei jie sau ir savo pacientams įsipareigojo prisiekdami Hipokrato priesaika.
Arkivyskupas Sigitas Tamkevičius
Oj... Paradoksais dalinosi,citavo, bei talpino Arturas.
Rašyti komentarą